jos tämän lukee kaverille,niin tulee varmasti hauskaa...tässä ei ole mitään intoa jos arvoituksen tekijä itse lukee tämän...
Junassa on 50 matkustajaa.Juna pysähtyy Oulussa,siitä lähtee 12 matkustajaa pois ja 7 tulee tilalle. Seuraavaksi Vaasassa junaan tulee 15 matkustajaa ja 22 jää pois.sitten juna menee Turkuun ja siellä 5 jää junasta ja 9 nousee junaan.seuraavaksi juna pysähtyy Tampereella.17 matkustajaa nousee junaan ja 11 jää pois.Juna jatkaa Lahteen.siellä junaan tulee 4 matkustajaa ja 6 lähtee pois.
kysymys kuuluu:kuinka monta kertaa juna pysähtyi?
arvoitus kaverille.
tämäkin on kiva!
3
1658
Vastaukset
- nakki
Kaksi kertaa. Oulun juna ei käy Vaasassa, Turussa eikä Lahdessa.
- niinpä,mutta
:D ei sillä ollut mitään väliä,miten se juna oikeasti kulkee...:D se oli vain se juttu,että kaveri alkaa muka laskemaan matkustajia,eikä muistakaan montako pysähdyspaikkaa lopussa oli. niin luulisin...
- Anonyymi
Moi kaverit oon daniela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089