Kuka mollaa ketä?

Sanin

Naiset enemmän miehiä, vai päinvastoin?
Ihan kuin joku ois joskus sanonut, että naiset on aina mollaamassa toista sukupuolta.
Jos niin on, niin onko se ehkä vain täällä palstalla 'purkautumista', vai sama juttu myös kotioloissa?

7

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne varmaan

      mollaa. Tai päinvastoin.

      • ..vähän lisää diplomatiaa, kiitos? ;))


    • Loistava.polku

      ...enemmänkin yksilö- kuin sukupuolikysymys.

      • en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....


      • niin, että aika harvoja asioita voi yleistää esim. juuri sukupuolen mukaan.


      • mii-su kirjoitti:

        en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....

        vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
        Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
        En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
        Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))

        Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))


      • Sanin kirjoitti:

        vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
        Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
        En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
        Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))

        Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))

        en tiedä.ehkä tässä nyt vain jollain lailla näkyy meidän ikäero.ei sitä nyt ihan jumalattomasti ole,mutta kuitenkin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      154
      702
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      36
      699
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      640
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe