Naiset enemmän miehiä, vai päinvastoin?
Ihan kuin joku ois joskus sanonut, että naiset on aina mollaamassa toista sukupuolta.
Jos niin on, niin onko se ehkä vain täällä palstalla 'purkautumista', vai sama juttu myös kotioloissa?
Kuka mollaa ketä?
7
636
Vastaukset
- ne varmaan
mollaa. Tai päinvastoin.
- Loistava.polku
...enemmänkin yksilö- kuin sukupuolikysymys.
en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....
mii-su kirjoitti:
en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....
vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))
Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))Sanin kirjoitti:
vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))
Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))en tiedä.ehkä tässä nyt vain jollain lailla näkyy meidän ikäero.ei sitä nyt ihan jumalattomasti ole,mutta kuitenkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521