Kuka mollaa ketä?

Naiset enemmän miehiä, vai päinvastoin?
Ihan kuin joku ois joskus sanonut, että naiset on aina mollaamassa toista sukupuolta.
Jos niin on, niin onko se ehkä vain täällä palstalla 'purkautumista', vai sama juttu myös kotioloissa?

7

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne varmaan

mollaa. Tai päinvastoin.

• ..vähän lisää diplomatiaa, kiitos? ;))

• Loistava.polku

...enemmänkin yksilö- kuin sukupuolikysymys.

• en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....

• niin, että aika harvoja asioita voi yleistää esim. juuri sukupuolen mukaan.

• mii-su kirjoitti:

en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....

vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
        Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
        En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
        Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))

Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))

• Sanin kirjoitti:

vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
        Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
        En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
        Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))

Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))

en tiedä.ehkä tässä nyt vain jollain lailla näkyy meidän ikäero.ei sitä nyt ihan jumalattomasti ole,mutta kuitenkin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe