Halpa hotelli Tukholmasta?!

Nina

Onko hyviä vinkkejä, missä kannattaa majoittua Tukholmassa? Pitäisi varata hotsku pariksi yöksi parin viikon päähän. Mielellään suht edullinen hotelli ja mahdollisimman keskustasta. Pikaisia vinkkejä, mates!

13

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finska

      jos selaat tämän palstan viestejä taaksepäin, niin sieltä löytyy vinkkejä melko äkkiä.

      Voit myös tehdä samoilla otsikkosanoilla haun keskustelusta ja saart vielä enemmän vinkkejä.

    • jctc
    • Meikäläinen

      Terve!
      Katsopas www.metrotravel.se
      Alkaen 315kr. yö ja henkilö. Tervetuloa Tukholmaan.

    • dsklsadflöds

      Lähellä se kyllä on, mutta halpaa siellä ei tosiaankaan ole missään eikä mikään.

      • Mansu

        Sori vaan, mutta et ole tainnut käydä Ruotsissa! Jos olet käynyt, niin olet kyllä asioinut jossain ihme kalliissa butiikissa! Kyllä kuule Ruotsissa kuitenkin on halvempaa melkein kaikki kuin täällä Suomessa! Tiedän mistä puhun, kun olen siellä reissannut hieman enemmän kuin sinä! Asuu minulla siellä sukulaisiakin, jotka voivat tuon sinun väitteesi vääräksi todistaa!!! Kauhistelevat aina hintoja, kun tulevat tänne kesälomille!


      • adfsadföl
        Mansu kirjoitti:

        Sori vaan, mutta et ole tainnut käydä Ruotsissa! Jos olet käynyt, niin olet kyllä asioinut jossain ihme kalliissa butiikissa! Kyllä kuule Ruotsissa kuitenkin on halvempaa melkein kaikki kuin täällä Suomessa! Tiedän mistä puhun, kun olen siellä reissannut hieman enemmän kuin sinä! Asuu minulla siellä sukulaisiakin, jotka voivat tuon sinun väitteesi vääräksi todistaa!!! Kauhistelevat aina hintoja, kun tulevat tänne kesälomille!

        Ruotsi tuntuu naurettavan kalliilta verrattuna Saksaan.
        Alkoholipolitiikkakin on Ruotsissa aivan perseellään. Muutenkin Ruotsissa holhotaan. Saksa on paljon vapaamielisempi ja halvempi. Kyllä mä oon ihan tarpeeksi oleillut Ruotsissa ja Saksassa tietääkseni, mistä puhun.


      • ahafdsasdlk
        Mansu kirjoitti:

        Sori vaan, mutta et ole tainnut käydä Ruotsissa! Jos olet käynyt, niin olet kyllä asioinut jossain ihme kalliissa butiikissa! Kyllä kuule Ruotsissa kuitenkin on halvempaa melkein kaikki kuin täällä Suomessa! Tiedän mistä puhun, kun olen siellä reissannut hieman enemmän kuin sinä! Asuu minulla siellä sukulaisiakin, jotka voivat tuon sinun väitteesi vääräksi todistaa!!! Kauhistelevat aina hintoja, kun tulevat tänne kesälomille!

        Oon viettänyt aivan tarpeeksi aikaa holhousvaltio- Ruotsissa ja sivistysvaltio-Saksassa tietääkseni mistä puhun. Ruotsin hinnat ovat suorastaan naurettavan kalliita verrattuna esim. Saksaan ja palkatkin pienempiä kuin Saksassa. Ruotsin alkoholipolitiikkakin on aivan perseestä.


      • jos verrataan Saksaan
        Mansu kirjoitti:

        Sori vaan, mutta et ole tainnut käydä Ruotsissa! Jos olet käynyt, niin olet kyllä asioinut jossain ihme kalliissa butiikissa! Kyllä kuule Ruotsissa kuitenkin on halvempaa melkein kaikki kuin täällä Suomessa! Tiedän mistä puhun, kun olen siellä reissannut hieman enemmän kuin sinä! Asuu minulla siellä sukulaisiakin, jotka voivat tuon sinun väitteesi vääräksi todistaa!!! Kauhistelevat aina hintoja, kun tulevat tänne kesälomille!

        Oon viettänyt aivan riittävästi aikaa elämästäni Saksassa ja Ruotsissa, osatakseni sanoa Ruotsin todella kalliiksi maaksi. Menepä Saksaan ja vertaa hintoja holhousvaltio-Ruotsin ja sivistysvaltio-Saksan välillä. Ruotsi osoittautuu suorastaan naurettavan kalliiksi Saksaan verrattuna. Alkoholipolitiikkakin on Ruotsissa aivan perseestä.
        Vapaamielinen Saksa vie voiton 10-0 ahdasmielisestä Ruotsista.


      • oon pahoillani
        jos verrataan Saksaan kirjoitti:

        Oon viettänyt aivan riittävästi aikaa elämästäni Saksassa ja Ruotsissa, osatakseni sanoa Ruotsin todella kalliiksi maaksi. Menepä Saksaan ja vertaa hintoja holhousvaltio-Ruotsin ja sivistysvaltio-Saksan välillä. Ruotsi osoittautuu suorastaan naurettavan kalliiksi Saksaan verrattuna. Alkoholipolitiikkakin on Ruotsissa aivan perseestä.
        Vapaamielinen Saksa vie voiton 10-0 ahdasmielisestä Ruotsista.

        Tuo piti kirjoittaa vaan kerran, mutta ei mennyt millään läpi ja nyt sama lässytys tulikin sitten yhtäkkiä läpi kolmeen kertaan.


      • Lindesberg
        oon pahoillani kirjoitti:

        Tuo piti kirjoittaa vaan kerran, mutta ei mennyt millään läpi ja nyt sama lässytys tulikin sitten yhtäkkiä läpi kolmeen kertaan.

        Ruotsia haukutaan kalliiksi! Meikäläinen on syntynyt siellä ja asunut siellä yli 16-vuotta, joten luulen, että tiedän mistä puhun! Tyypillistä suomalaista verrata heti alkoholin hintaa! Kyllä se on niin, että vaatteet, ruoka yms. on paljon halvempaa Ruotsissa kuin täällä! Jos esim. vichykori maksaa täällä n. 15 euroa, niin sama maksaa Svedussa n. 30-40 kruunua eli 3-4 euroa! Eikä se alkoholikaan nyt niin paljon halvempaa täällä ole! Mitä tämä yksi tyyppi vertaa yhtäkkiä Ruotsia Saksaan, eikös sitä pitänyt verrata Suomeen, haloo! Älkääkö turhaan esittäkö, että muuta sitten takaisin Ruotsiin, koska ei meikäläinen ole valittanut, he he!!!


      • Tele
        jos verrataan Saksaan kirjoitti:

        Oon viettänyt aivan riittävästi aikaa elämästäni Saksassa ja Ruotsissa, osatakseni sanoa Ruotsin todella kalliiksi maaksi. Menepä Saksaan ja vertaa hintoja holhousvaltio-Ruotsin ja sivistysvaltio-Saksan välillä. Ruotsi osoittautuu suorastaan naurettavan kalliiksi Saksaan verrattuna. Alkoholipolitiikkakin on Ruotsissa aivan perseestä.
        Vapaamielinen Saksa vie voiton 10-0 ahdasmielisestä Ruotsista.

        Mee Saksaan, jos siä on niin h e l e v e t i n halpaa! Älä vaan mee Ruotsiin, voit saada parempaa palkkaa, kuin Suomessa!


      • ja höpöhöpöt päälle
        Lindesberg kirjoitti:

        Ruotsia haukutaan kalliiksi! Meikäläinen on syntynyt siellä ja asunut siellä yli 16-vuotta, joten luulen, että tiedän mistä puhun! Tyypillistä suomalaista verrata heti alkoholin hintaa! Kyllä se on niin, että vaatteet, ruoka yms. on paljon halvempaa Ruotsissa kuin täällä! Jos esim. vichykori maksaa täällä n. 15 euroa, niin sama maksaa Svedussa n. 30-40 kruunua eli 3-4 euroa! Eikä se alkoholikaan nyt niin paljon halvempaa täällä ole! Mitä tämä yksi tyyppi vertaa yhtäkkiä Ruotsia Saksaan, eikös sitä pitänyt verrata Suomeen, haloo! Älkääkö turhaan esittäkö, että muuta sitten takaisin Ruotsiin, koska ei meikäläinen ole valittanut, he he!!!

        En vihaa Ruotsia, sillä Ruotsilla on edes jonkinlaista sivistystä ja historiaa verrattuna Suomeen sekä kauniita rakennuksia, etenkin Skånessa. Ruotsalainen hintataso ja holhouspolitiikka risoo. Vertaa tilannetta astetta sivistyneenpään Eurooppaan: esim. Saksa, Luxemburg, Itävälta, Belgia, Alankomaat ym...


      • hohohoooooo
        Tele kirjoitti:

        Mee Saksaan, jos siä on niin h e l e v e t i n halpaa! Älä vaan mee Ruotsiin, voit saada parempaa palkkaa, kuin Suomessa!

        ja maksaisin kovemmat verot...
        Ruotsissa on sivistyneenpään Eurooppaan verrattuna h h e l e v e t i n kallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe