olympia -52 tulitikku kotelo

jonagould

Tietäisikö kukaan minkä arvoinen voi olla
helsingin olympialaisten -52 pronssinen tai kuparinen tulitikku askin kotelo.omistan sellaisen.ja haluaisin tietää onko keräily arvoa.

9

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä

      olen itse keräillyt tulitikku askeja. Mutta tuommoista minulla ei vielä ole, sanoisin että sen arvo on n. 1000-2000€

      • jonagould

        siskoni mies sai haltuunsa vanhoja tulitikku askeja ja puntteja.jos olet kiinostunut niin jätä yhteystietosi niin niin pyydän heitä ottamaan yhteyttä.


    • "Jami"

      olisin ERITTÄIN kiinnostunut askista. luulisin että pystyisin maksamaan siitä n. 4000-5000 €. ota yhteyttä jos olet valmis myymään sen.

      • jonagould

        jos todella olet kiinnostunut niin ota yhteyttä
        niin voimme keskustella asiasta.jätä yhteystietosi.


      • njk.1

        mulla löytyy helsingin olympia 52 tulitikkuaskin metalli suoja kuoret soittakaa ja tarjotkaa tai viestiä 0500773937


      • kyykyykki
        njk.1 kirjoitti:

        mulla löytyy helsingin olympia 52 tulitikkuaskin metalli suoja kuoret soittakaa ja tarjotkaa tai viestiä 0500773937

        Paluu maan pinnalle.

        Todellinen arvo muutamia kymppejä n 10-30e jos sitäkään.

        Valitan


    • KERÄT..

      TÄÄLÄ TAVALLINEN SOK TIKKU ASKI, OLYMPPIA RENKAAT ALA KULMASSA .

    • palapeli 3282

      Onko kukaan kiinnostunut olympia vuoden 1952 silkki huivista mitä maksaisit.
      G

    • pootteeri

      mulla löytyy messinkinen ison tulitikkuaskin suoja, päällipuolisen kuva siluetti helsingin tuomiokirkosta sekä olympiarenkaat samoin laiva ankkuroituna, sivuosassa teksti XV OLYMPIA
      HELSINKI 1952. Sisällä KOP .in iso tulitikkurasia jossa kaksi lokeroa pieniä tulitikkuja, tarjouksia otetaan vastaan . p.0405649726

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe