ollaan lähdössä 10 päiväksi aruballe lokakuun lopussa. onko vinkkejä tai jotain mitä kannattaa laittaa korvan taakse..kokemuksia, mitä vaan. aikaisemmin ollaan matkusteltu vaan euroopan maissa joten vähän jännittää :)
ARUBA
5
1978
Vastaukset
- siellä käynyt
ihana paikka-tosin amerikalaisturisteja piisaa liiaksi... kallista hotellialueella... halvempaa mitä kauemmas lähtee...baarissa kallista, ne menee kiinni silloin kun pitäjiä huvittaa laittaa puljut kiinni...paikallisia baareja sit löytyy vähän syrjemmältä... tsekkaa www.aruba.com. Käykyy Mambo Jambossa kuuntelemassa/katsomassa/tanssimassa salsaa ja merengeä:))) Retkiä on vaikka minne- veneretki snorklaamaan on halpa ja hauska.....jne......
- tuskinmaltanodottaa
...sitten millaista siellä oli?!? Ollaan menossa tammikuussa, ja olen ihan pöpinä, kun en tiedä YHTÄÄN mitä odottaa. Joten kerrothan hirveästi paljon juttuja sitten...
Hyvää ja rentouttavaa matkaa!!!- Päivi,------
kerron toki. 60 päivää vielä, vähän jänskää..
- mimmu
Tässä sinulle osoite sonera plazan matkailu sivuille siella on keskusteltu runsaasti Arubasta ja annettu niitä vinkkejäkin.
http://keskustelu.soneraplaza.fi/forum.jsp?forum=212
Mene osioon väliamerikka ja karibia-->ja sitten valitset alaryhmän karibian saaret.- tuskinmaltanodottaa
Suurkiitokset Mimmulle!!!
Täytyy välillä keskeyttää työpäivä Aruba-unelmilla... ... Kesän jälkeen on vielä 5 kk aikaa rutistaa itsensä biitsikuntoon...(apua, joulu on välissä...miten me selvitään... hui!?)
Viikonloppuja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023