Semmoista kyselisin, että partisten mädinhän voi kerätä pois, jos tai kun sitä ilmaantuu, kun en tiedä mihin noi ylimääräiset tuolta sais. Mutta se isukkihan puolustaa sitä mätiä, eli millä saan sen tuolta ajettua pois. Keväällä onneton oli pari tuntia kuivilla ennenkuin suostui juurakon kolosta pois, nyt näyttäys siltä että siellä taas ollaan ja ruovaki yritti eilen ängetä itseään sinne, eli kohta on poikasia, jos en äkkiä tee jotain radikaalia. Mutta saako se isukki jotain traumoja jos vaan otan ja nostan juurakon taas ja poistan sen mädin ? Vai tuleeko siitä taas tahtojen taistelu ?
Partiksista
pölijäkö ?
2
244
Vastaukset
- Vaari-o
Erota pariskunta tavalla tai toisella jos et halua pentuja akvaas!
Tulossa tahtojen taistelu!- pölijäkö
Olen yrittänyt kysellä kaikilta mahollisilta ja mahottomilta ottaisko joku sen isukin. Meillä ei ole nyt kuin yksi allas ja en viittis ämpärissä asuttaa, siihen kunnes saan toisen. Olen jopa ajatellut ottaa pölkyn ja vasaran avuksi, mutta ei minusta siihenkään ole. Eli edessä on toistaiseksi taistelu, jonka minä viimeksi voitin, tosin ei ollut kaukana häviökään, kävi niin sääliksi sitä isukkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996