Semmoista kyselisin, että partisten mädinhän voi kerätä pois, jos tai kun sitä ilmaantuu, kun en tiedä mihin noi ylimääräiset tuolta sais. Mutta se isukkihan puolustaa sitä mätiä, eli millä saan sen tuolta ajettua pois. Keväällä onneton oli pari tuntia kuivilla ennenkuin suostui juurakon kolosta pois, nyt näyttäys siltä että siellä taas ollaan ja ruovaki yritti eilen ängetä itseään sinne, eli kohta on poikasia, jos en äkkiä tee jotain radikaalia. Mutta saako se isukki jotain traumoja jos vaan otan ja nostan juurakon taas ja poistan sen mädin ? Vai tuleeko siitä taas tahtojen taistelu ?
Partiksista
pölijäkö ?
2
240
Vastaukset
- Vaari-o
Erota pariskunta tavalla tai toisella jos et halua pentuja akvaas!
Tulossa tahtojen taistelu!- pölijäkö
Olen yrittänyt kysellä kaikilta mahollisilta ja mahottomilta ottaisko joku sen isukin. Meillä ei ole nyt kuin yksi allas ja en viittis ämpärissä asuttaa, siihen kunnes saan toisen. Olen jopa ajatellut ottaa pölkyn ja vasaran avuksi, mutta ei minusta siihenkään ole. Eli edessä on toistaiseksi taistelu, jonka minä viimeksi voitin, tosin ei ollut kaukana häviökään, kävi niin sääliksi sitä isukkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743