Koiralenkille seuraa..

Moi.
Täällä ois yks koiruuden omistaja(nais puoleinen) vailla lenkille rupattelu seuraa..tuo kun koira on sellanen hiljanen kaveri niin sen kanssa ei oikein juttuluista,mutta eipähän tuu riitoja..;D
Niin,ois mukava saada lenkille rupattelu kaveri ja vois aina joskus käydä tuolla pelastuskoira radalla riehumassa koirien kanssa.. ja koiruuskin olisi innoissaan jos löytyisi uusi leikkikaveri..:)
Ilmoittelehan itsestäsi!:)
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Täällä on koiraimmeisiä enemmänkin ja joensuulaisiakin taitaa pyöriä palstalla:)

Minä olen kissojen kanssa enemmän tekemisissä;)

www.lemmikkipalstat.net

http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/palsta/forumdisplay.cgi?ohje=aiheet&forum=Päivän Peili&number=20&DaysPrune=20&LastLogin=

http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/palsta/forumdisplay.cgi?ohje=aiheet&forum=Lemmikkitreffit&number=32&DaysPrune=20&LastLogin=
Ilmianna
Jaa
juu,oon kurkannu mutta ei tullu mieleen laittaa sinne,täytyypä käydä laittelemassa.:)
Ilmianna
Jaa
Jos annat persettä niin lähen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
ELi missä päin joensuuta lenkkeilet?? Meillä on 2 hullua koiraa, ja ne tarvii paljo lenkkiä :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
liikut? kirjoitti:
ELi missä päin joensuuta lenkkeilet?? Meillä on 2 hullua koiraa, ja ne tarvii paljo lenkkiä :D
Marjalassa enimmäkseen lenkkeillään,kun täällä asutaan..:)Mutta,joskus muuallekin aina eksytään..;D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Laittakaa suoraan postia: miinapalleriina@suomi24.fi niin tutustutaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä oon sieltä kotosin ja siellä käydessä kans lenkkiseura kelpais. Äiti asuu siinä Marjalan kupeessa. Riippuu vähän millanen koira sulla on kun mulla on aika iso ja ärhäkkä..ei oikein mikään pikkukoirien kaveri. Tietty remmilenkit onnistuu pienempienkin seurassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Koiralenkille seuraa..

Moi.
Täällä ois yks koiruuden omistaja(nais puoleinen) vailla lenkille rupattelu seuraa..tuo kun koira on sellanen hiljanen kaveri niin sen kanssa ei oikein juttuluista,mutta eipähän tuu riitoja..;D
Niin,ois mukava saada lenkille rupattelu kaveri ja vois aina joskus käydä tuolla pelastuskoira radalla riehumassa koirien kanssa.. ja koiruuskin olisi innoissaan jos löytyisi uusi leikkikaveri..:)
Ilmoittelehan itsestäsi!:)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta