Hei! Minulla on rönsylilja, ilmeisesti betel-palmu, kirjovehka ja muratti. Kaikkien kasvien lehtien kärjet ovat viimeaikoina muuttuneet kuiviksi ja ruskeiksi. Mistä johtuu? Toinen ihmettelemäni asia on, että kasvit eivät ime vettä. Ovat olleet kohta viikon kastelematta ja mullan kosteus tai vesisäiliön vesimäärä eivät ole mielestäni muuttuneet. Toivottavasti eivät ole kuolemassa käsiin...
Vastaukset 7
- vähän
valoa
- alkup.
Ei voi oikein olla valoisuudesta, asunnossamme isot ikkunat ja lisävaloja ei tarvitse käyttää, asunto on todella valoisa. Lisää valoa kasveille saisi vain laittamalla suoraan aurinkoon! Olisiko muita ideoita?
- oisko
oisko jotain ötököitä?
minulla teki parvekkeella oleva palsami tuon saman, kunnes jonkun ajan kuluttua alkoi kellastuttaa niitä lehtiä ja sitten tiettsti pudottaa. Mitään ötököitö en silmällä havainnut, mutta suihkutin väkevällä toluvesiseoksella. Kolme kasvia ruukusta kuoli ja nyt jo yhdessä uusia kukkia (kyllä ennen suihkuttelua silloin harmitti, kun kaikissa oli avonaisia kukkia paljon nuppuja). - kukkafani
mullakin rönsyliljan lehden kärjet kuivuu ja ruskettuu, se on liian kuiva huoneilma se....leikkele kuivuneet pois...sumuta niitä ja muista silloin tällöin ravinteita laittaa.
- Anonyymi
lehden kärjet ruskistuu liiasta lannoittamisesta.
- Anonyymi
Mutta miksi vain pieni osa lehdistä ruskistuu eikä kaikki?
- Anonyymi
Kun aloittajan kasvien vaiva on ollut vuonna 2005, niin mitä niille nyt kuuluu, onko vaiva yhtään helpottanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587