Tietääkö joku minkä arvoinen olisi iso ruskea lasikulho humppilan tehtaalta? Se on "auringonkukan" muotoinen.Milloinkohan se on tehty? En löydä netistä mitään tietoa..:)
Humppilan iso vati/kulho..
2
4755
Vastaukset
- sussi62
Vähän vaikea näkemättä sanoa, mutta luulen että vati on Pentti Santalahden muotoilua, (Katso pohjaa jos on singneeraus) Kukka aiheet ovat tyypillisiä Humppilan lasin koriste esineistössä.
Luultavasti valmistettu ruskeasta ja kirkkaasta lasimassasta 65-70 luvulla. Huutonetissä olen nähnyt Hummpilan lasitehtaan tuotantoa myynnissä,
nuo lasiesineet ovat kuitenkin aliarvostettuja rahallisesti jostain kumman syystä, vaikka ovat joskus hurjan kauniita.- Kirppis Mies
Hei. Luulen tietäåväni mitä lasikulhoa tarkoitat ja jos se on tämä kyseinen kulho, niin se on 67 - 72 luvulta Pentti Santalan suunnittelema erittäin harvinainen kulho. Hinta arvio ainakin 300 € arvoinen jos tää kyseinen kulho. Jos pohjassa singeeraus arvo on ainakin 700 €. T: Kirppis mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003414938- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776