valtro a97 12/76 puoliautomaatti?

molli

Onko kellään kokemusta kyseisestä aseesta?Kun tuli puoliautomaatti kuumeessa ostettua.Omasta mielestä kyseisellä kyllä pärjää lintu/jänis metsällä.Kokemuksia?

6

2488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahvajello

Tuon nimistä pössykkää en muista lähimuistin aikana kuulleeni, mutta mallimerkintä viittaa taannoin italialaiseen Tikka m97 A tai Tikka Lokka (pirun pitkä piippu) vahvaan sukulaisuuteen. Jos edellä luulottelemani pitää paikkansa, ase on italialainen kaasutoiminen itselataava. Ja varsin soipa peli, ainakin vanhahkoista arvioinneista päätellen!

• molli

Ainakin lupa papereissa lukee selvästi valtro
        A97 12/76.pitkäpiippuinen ase on kylläkin kyseessä.

• Rahvajello
        molli kirjoitti:

Ainakin lupa papereissa lukee selvästi valtro
        A97 12/76.pitkäpiippuinen ase on kylläkin kyseessä.

Joo, taitaa olla kyseessä italiaanojen valmistama ja Fabarm-tehtaan tuottama pitkään myynnissä ollut ase. Haulikko on normaali kaasutoiminen (onko vielä) itselataava ja ihan OK.

• molli
        Rahvajello kirjoitti:

Joo, taitaa olla kyseessä italiaanojen valmistama ja Fabarm-tehtaan tuottama pitkään myynnissä ollut ase. Haulikko on normaali kaasutoiminen (onko vielä) itselataava ja ihan OK.

Aseessa ei vikoja,toimii niin trappi paukuilla kuin metsästyshauleilla ja on itsestään lataava.olisikohan ollut yksi syöttö häiriö noin 300 laukauksen aikana.

• Rahvajello
        molli kirjoitti:

Aseessa ei vikoja,toimii niin trappi paukuilla kuin metsästyshauleilla ja on itsestään lataava.olisikohan ollut yksi syöttö häiriö noin 300 laukauksen aikana.

No niin, ystävät ja kylänmiehet! Huomatkaapa onnellinen aseenomistaja, joka on hommannut luotettavan aseen. Sitten kun vielä puhdistelet sitä säännöllisesti ampumisen jälkeen, aseesi toimii jopa talvipakkasillakin!

• tykinlaulattaja

Itse omistan kyseisen valtro A97 haulikon ja ei ole vielä tapahtunut mitään moitittavaa. hyvin tippuu linnut ja jää jäniksetki. eikä ne ketutkaan paljo enää kysele ku kerran kosauttaa sinneppäin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe