Varmaan itken huomenna:((((

sinkku55

Tytär astuu avioliiton satamaan huomenna,kun muutenkin olen niin herkkä tommosissa tilaisuuksissa:)))))))))

31

1412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäripsissä?

Onko käsilaukussa jo diapameja tai edes marisätkä rauhoittamaan?
      Pyydä vieruskaveria ottamaan terävä neula mukaan - aina kun meinaat alkaa itkeä, hän tökkäsee sillä sinua. Saat muuta ajateltavaa...

• 55sinkku

niin pysy poissa,vai onko kateellisen pahettelua...:))))))))))))))))))))))))

• jpntar

ja varsinkin oman lapsen ovat ihania tilaisuuksia..varmasti itken itsekin sitten, kun oma tyttäreni alttarille astelee..Se on jotenkin niin.. lopullista. Joku toinen vie lapseni..
      Mutta käyhän ne lapset sitten oman perheen kanssa:)))))Sitten saattaa jo ollakin monta halittavaa..ja mummejahan meistä tulee sitten joskus myös..:)))))

• ..tyttärellesi, ja myös sinulle.. ja ilon kyyneliä :))))

• MysNa

teille kaikille ja onnentoivotukset tyttärellesi kuten sullekin!
      Ainakin sää näyttää suosivan hääjuhlaanne :))) - mikäli ne vietetään täällä pk-seudulla?

Itke vaan, se kuuluu jotenkin asiaankin ;)

• sinkku55

Kyllä ne täällä Helsingissä pidettiin...
        Onneksi ei itkettänyt.

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

Kyllä ne täällä Helsingissä pidettiin...
        Onneksi ei itkettänyt.

se illan karmea saderyöppy osunut...sepä viiletti sitten ehkö vaan täällä Espoossa ... vaikka näytti nuo Taiteiden Yön porukatkin aika uitetuilta..:D

Taisi ollan sen verran hommia ja happeninkia sinulla ettet ehtinyt tirauttaa... :)))

Asiaston toiseen, jokos oot sen oman vastaukseis päättänyt...?? Aikaa ei kovin paljoo enää oo....

• sinkku55
        MysNa kirjoitti:

se illan karmea saderyöppy osunut...sepä viiletti sitten ehkö vaan täällä Espoossa ... vaikka näytti nuo Taiteiden Yön porukatkin aika uitetuilta..:D

Taisi ollan sen verran hommia ja happeninkia sinulla ettet ehtinyt tirauttaa... :)))

Asiaston toiseen, jokos oot sen oman vastaukseis päättänyt...?? Aikaa ei kovin paljoo enää oo....

Onneksi en tirauttanut muutan lapselapset oisi ihmetellyt että mitä mummi itkee:((

Ei niin aikaa ole paljon,olen päättänyt mitä sanon jos vielä uudestaan kysytään,kai minä olen niin rakastunut,että vastaan ok:))))
        Eihän se pakko ole naimisiin mennä,mut aika näyttää:)))))

Kiirettä pitää kun kaikki on vielä laittamatta.

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

Onneksi en tirauttanut muutan lapselapset oisi ihmetellyt että mitä mummi itkee:((

Ei niin aikaa ole paljon,olen päättänyt mitä sanon jos vielä uudestaan kysytään,kai minä olen niin rakastunut,että vastaan ok:))))
        Eihän se pakko ole naimisiin mennä,mut aika näyttää:)))))

Kiirettä pitää kun kaikki on vielä laittamatta.

päiväsi jo kuinkakin lähellä?

Miksipä kielteistä vastausta antamaankaan, kun on noin "saappaat sekaisin" ;)

Kihloissahan voi olla vaikka seuraavat 30v, jos siltä tuntuu :)))

• sinkku55
        MysNa kirjoitti:

päiväsi jo kuinkakin lähellä?

Miksipä kielteistä vastausta antamaankaan, kun on noin "saappaat sekaisin" ;)

Kihloissahan voi olla vaikka seuraavat 30v, jos siltä tuntuu :)))

Vuosi päivä on perjantaina,eli tulen naisen ikään,siksipä olenkin nyt tämän viikon lomalla:)))
        Mut se toinen juttu,kuuluu näin että olen suostunut ja sitä päivää sitten juhlitaan lokakuun 10-20 päivien aikana kun lähdetään vähän niin kuin pienelle matkalle,matkaa mies ei ole mulle kertonut se on sitten yllätys,sen verran vaan että suomessa johonkin hotelliin mennään:))))
        On kyllä tosi ihana tunne,niin kuin varmaan sullakin on:))))

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

Vuosi päivä on perjantaina,eli tulen naisen ikään,siksipä olenkin nyt tämän viikon lomalla:)))
        Mut se toinen juttu,kuuluu näin että olen suostunut ja sitä päivää sitten juhlitaan lokakuun 10-20 päivien aikana kun lähdetään vähän niin kuin pienelle matkalle,matkaa mies ei ole mulle kertonut se on sitten yllätys,sen verran vaan että suomessa johonkin hotelliin mennään:))))
        On kyllä tosi ihana tunne,niin kuin varmaan sullakin on:))))

aika jolloin tulet naisen ikään - muutama päivä enää tyttösenä ;)))

Hyvä Sinä siis suostuit kuin suostuitkin, vaikeahan tuota oli arvata!! Vai lähdetään sitä 10 päiväksi kuherruslomalle...jonnekin, tiedä vaikka hän veisikin sut ulkomaille!

On, on ihana tunne mullakin!
        Tänään juuri varattiin matka etelän lämpöön talven pimeyttä ja kylmyyttä pakosalle *hihkuu* :))))

• MysNa
        MysNa kirjoitti:

Hyvä Sinä siis suostuit kuin suostuitkin, vaikeahan tuota oli arvata!! Vai lähdetään sitä 10 päiväksi kuherruslomalle...jonnekin, tiedä vaikka hän veisikin sut ulkomaille!

Tänään juuri varattiin matka etelän lämpöön talven pimeyttä ja kylmyyttä pakosalle *hihkuu* :))))

tämä lähetyspuoli!!!

Lähellä on siis

• MysNa
        MysNa kirjoitti:

tämä lähetyspuoli!!!

Lähellä on siis

kahteen kertaan...

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

kahteen kertaan...

toden sanoo ;)) Mahtuis vielä... :)))

• sinkku55
        MysNa kirjoitti:

Minä olen kanssa tosi onnellinen,en edes nuorena ole ollut näin onnellinen,en tiedä tämä ikä sen tekee:))))
        Just tänään puhuttiin miehen kanssa,että me ollaan kuin teini-ikäiset kakarat,kun keksitään kaikenlaisia hupsuja juttuja:)))))

Voin sunkin olevan tosi miehen kanssa samanlainen hupakko,vai olenko väärässä???
        En varmaan ole väärässä..

• sinkku55
        tuffe kirjoitti:

Se on niin rakastunut että viestejä laittaa monta kertaa,että varmaan minä tajuan:)))))))))))
        Ei loukkauksena:)))))Sitä ne miehet tekee panee pään ihan pyörryksiin;)))))

• tuffe
        sinkku55 kirjoitti:

Se on niin rakastunut että viestejä laittaa monta kertaa,että varmaan minä tajuan:)))))))))))

Näyttäis olevan vaarallista ainetta, nuo miehet ;))) Epäilen että olette kumpikin vielä lisäksi koukussa... ;)

Voi voi, onneksi täällä on sentään Tuffe Täysjärkinen :)))

• sinkku55
        tuffe kirjoitti:

Näyttäis olevan vaarallista ainetta, nuo miehet ;))) Epäilen että olette kumpikin vielä lisäksi koukussa... ;)

vie sydämen mennessään:))))))
        Koukussapa tietenkin ja ihanaan sellaiseen;))))
        Mut ihanaa että vielä saa vanhuuden turvan:)))))
        Älä sano vielä suakin viedään jos ei vielä ole viety:)))))))
        Eiks ole niin että mies vei järjenkin:)))))))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

kun "oksaan" vielä monta viserrystä mahtuis :DDD

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

ja varsinkin, kun on tosi-ihana-mies kyseessä :))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

tuffeliini:)) onneks sie oot pitämäs meitin jalat maassa....:DDD

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

yrittää... ;)))
        Mut, ei se onnistu, ku seuraavat 4,5 kuukautta... ;))))))))))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

ja varsinkin, kun on tosi-ihana-mies kyseessä :))

älä nyt enempää kehu,
        ettei mun posti tukkeudu... ;DDDDDDD

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

Minä olen kanssa tosi onnellinen,en edes nuorena ole ollut näin onnellinen,en tiedä tämä ikä sen tekee:))))
        Just tänään puhuttiin miehen kanssa,että me ollaan kuin teini-ikäiset kakarat,kun keksitään kaikenlaisia hupsuja juttuja:)))))

Voin sunkin olevan tosi miehen kanssa samanlainen hupakko,vai olenko väärässä???
        En varmaan ole väärässä..

etkä ole yhtään väärässä, sillä meilläkin on tosi-hauskaa tuon tosi-jorman kanssa... nauretaan kuin hupakot...vaikka rakastetaan tosissaan, otetaan asiat huumorilla - ja se juuri tekee tästä niin hieno ja vapautunutta! Hmmm... ehkä tässä iässä ei enää ole paineita olla jotain muuta kuin "vain" oma itsensä... ja hyksyä toinenkin juuri tuollaisena... tosi-ihananam itsenään :))))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

yrittää... ;)))
        Mut, ei se onnistu, ku seuraavat 4,5 kuukautta... ;))))))))))

mihis ne sit lennähtää...vai meinaatkos, että "jalat alta Kultani veit" ja.... ;)))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

älä nyt enempää kehu,
        ettei mun posti tukkeudu... ;DDDDDDD

siun kanssais....jos siun posti tukeentuu, ni sithän myö vastaillaan niihin kimpassa :DDDD

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

mihis ne sit lennähtää...vai meinaatkos, että "jalat alta Kultani veit" ja.... ;)))

K-idän lämpöön... sinivalkoisin siivin...Kultaseni... ;)))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

siun kanssais....jos siun posti tukeentuu, ni sithän myö vastaillaan niihin kimpassa :DDDD

me ollaan tehtykkin... ;DDDDDDD

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

toisinaan kyllä :DDD

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

Siinä onkin hommaa, kun meillä on noin 6 taivasta välillämme :) (siis arvaan että sua löytää seitsemännestä :))) Tässä kuluu kuules koirankeksejä... :))

• tuffe
        tosi-jorma kirjoitti:

Pitäiskö teitä työllistää... laittaa kirjeen ja katsoa mitä vastaatte ;))) No ei vaiskaan, sehän olis pois kuherteluajasta... :) Onneksi ehditte sentään vähän tännekin :)))

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5037
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      36
      2112
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1540
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe