great cut ? pepe åhman?????

opiskelia

hei, satutteko tietämään että mimmoinen maine kyseisillä kouluilla on? onko hintansa arvoisia? ja työllistyykö hyvin opiskelun jälkeen?

eli se kestää 9kk ja siitä valmistuu kampaajaparturiksi. molemmat sijaitsevat helsingissä:) kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä... kiitos....

11

5817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      En todellakaan suosittele. Kävin itse kyeseisen koulun ,eivätkä annetut lupaukset ihan täyttyneet. Mene ammattikouluun, jos haluat kunnon pohjan. Yksityiskoulusta sat valmiudet ammattiin, mutta kyllä harjoitusta tarvitsisi lisää. Itselle jäi kalliista koulusta käteen vain harrastus, ei todellakaan muuta.

      • hii

        niin mutta opitko kuitenkin kaiken mitä opetettiin? ja kyllähän oma motivaatio voi vaikuttaa juuri että pääseekö töihin vai jääkö ammatiksi. kiitos vastauksestasi, vastaa vielä tähän:)


    • kate

      Pepe Ähmanin kampaamokoulusta ei ole kuin hyvää sanottavaa!!!! TYyöllistyminen erinomainen, opetus laadukasta.. jne.. Rahan väärti!

      • hii

        aijaa... no mun pitäisi päättää kumpaan nyt menen... kertokaa lisää kyseisistä kouluista,tämä on todella kinkkinen tilanne:D heh... en mene ammattikouluun sen takia kun olen kahtena vuotena hakenut enkä ole päässyt:/


      • ------------------- :)
        hii kirjoitti:

        aijaa... no mun pitäisi päättää kumpaan nyt menen... kertokaa lisää kyseisistä kouluista,tämä on todella kinkkinen tilanne:D heh... en mene ammattikouluun sen takia kun olen kahtena vuotena hakenut enkä ole päässyt:/

        hehehehheheh.


      • tuo
        ------------------- :) kirjoitti:

        hehehehheheh.

        koulu maksaa? Kiinnostaa vaan. :) Trella yksi yksityinen parturikampaajamaskeeraajstylisti9koulu niin kallis.


    • entinen oppilas

      niin tuosta åhmannin koulusta että itse kävin sen ja rankkaa se on kun noin pienen ajan sisällä opit tärkeimmät asiat alalta..mutta kyllä siinä oppii jos vain haluaa..kaikki opettajat ei todella ole mukavia..ja jos nuolet niiden persettä kaikki on hyvin..minähän en sitä tehnyt:)sieltä valitaan pari oppilasta jotka sitten pääsee heille töihin ja loppu kilpailussa kaikki ne jotka ovat valittu heille töihin myös voittaavat kilpailut joten jos et ole valittu on ihan sama mitä kilpailussa teet..kun haet töitä jotkut paikat vaativat ammattitutkinnon mitä ei ole olevinaan saatu koulusta ja moni ei luota ammattitaitoon kun koulu kestää vain 9kk..toiminimellä voi tehdä helpoiten kk palkkaa ei juuri makseta missään..kannattaa olla varovainen ja kattoa minne menee töihin.ihmisten perusteella paska ala..

    • Marjo.89.

      Kävin itse kyseisen koulun kalevankadulla, ja voisin sanoa, että koulu on yksityiskouluista paras ! Olen työllistynyt alalla erittain hyvin, ja mahdollisuudet eri työpaikkoihin ovat todellakin mahdolliset ! Monet great cutista valmistuneet, ovat työllistyneet erittäin hyvin ! Koulussa hyvä opetus, viihtyisä työympäristö ja parhaat opettajat ! Kiitos great cutille ! SUOSITTELEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • janebond1

      great cut kampaajakoulu oli täysi pettymys, täynnään koulukiusaamista
      ja omistaja syrjii oppilaita, ei sieltä mihinkään töihin pääse kun oikeat
      kampaamot ilmoittavat ettei sen koulun päättötodistus ole minkään
      arvoinen...se täyttä rahankeruuta hyväuskoisilta nuorilta jotka itse tai
      vanhemmat joutuvat ottamaan 7000 euron lainan kurssihinnan takia

      • Tittamariana

        Asiakkaan näkökulmana totean muutaman kymmenen vuoden takaa, että itse Pepe Åhman nolasi minua käskiessään opiskelijoita katsomaan, miten surkeasti olin itse leikannut hiuksiani. Vieläkin kirvelee. Olin asuntovelkainen, säästäväinen yliopistonopettaja. Sen jälkeen en enää asioinut siellä.


      • Mattatiriana
        Tittamariana kirjoitti:

        Asiakkaan näkökulmana totean muutaman kymmenen vuoden takaa, että itse Pepe Åhman nolasi minua käskiessään opiskelijoita katsomaan, miten surkeasti olin itse leikannut hiuksiani. Vieläkin kirvelee. Olin asuntovelkainen, säästäväinen yliopistonopettaja. Sen jälkeen en enää asioinut siellä.

        Jaha. Todelliseen superopeen koskee kritiikki...
        Te olette ihan vitun samaa paskaa koko lauma.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe