Erityisesti mua kiinnostaa vähän päälle kolmekymppisten miesten mielipiteet ikäerosta. Montako vuotta nuoremman naisen kanssa he voisivat seurustella. Tietysti se voi riippua naisen "kypsyydestä" jne.
Mutta ikävuosissa ajateltuna, mikä on liikaa? Miettivätkö tämän ikäiset miehet vielä sitä mitä kaverit ajattelevat, jos seurustelee itseään huomattavsti nuoremman kanssa?
Minkä ikäinen nainen?
13
2616
Vastaukset
- 30+
Omalla kohdallani seurustelu tähtää (ainakin haaveissa) loppuelämän kestävään parisuhteeseen ja tällöin minulle sopiva ikäero olisi joku
/- kolme-neljä max viisi vuotta. Ei haittaa vaikka nainen olisi se vanhempi, miehet kuitenkin kuolevat keskimäärin nuorempana.
Joku 7-8 vuotta ikäeroa alkaa jo olla liikaa.- Liian nuori 25
Kolme/neljä vuotta onkin ihan tavallinen ikäero. Ajattelin lähinnä jotain 6-8 vuotta, mikä taitaa olla jo liikaa? Voiko mies olla kiinnostunut vaikkei "pystyisikään" seurustelemaan niin paljon nuoremman kanssa?
- Mies
Naiselle sopiva ikä on puolet miehen iästä plus kahdeksan vuotta.
Tämä kaava on arabialaista alkuperää, noin tuhat vuotta vanha. Toimii edelleen.- Lunatic
Kaavasi toimii varmaan miehiin päin, mutta minun kohtaloni näyttää sen valossa aika lohduttomalta: olisin sopivan ikäinen 58-vuotiaalle miehelle! ;)
- jope
Lunatic kirjoitti:
Kaavasi toimii varmaan miehiin päin, mutta minun kohtaloni näyttää sen valossa aika lohduttomalta: olisin sopivan ikäinen 58-vuotiaalle miehelle! ;)
Ei sun kohtalo oikeasti noin lohduton ole, koska tuon kaavan mukaan jokaisesta suht nuoresta naisesta on kuitenkin kilpailemassa kaksi miestä. Joten kyllä sulle saattaa löytyä joku vähän nuorempikin ylijäämämies, joka ei ole häntä ensisijaisesti kiinnostaneelle naiselle kelvannut.
- Asiasta huvittunut
No ne arabit joutuu sitten näköjään vaihtamaan naista nuorempaan aina vuosittain, kun tuon mukaanhan miehen pitäisi vanhentua tuplasti verrattuna naiseen. Niinhän ne kyllä varmaan tekeekin, entiselle vaan kuula kalloon...
- Mies
Asiasta huvittunut kirjoitti:
No ne arabit joutuu sitten näköjään vaihtamaan naista nuorempaan aina vuosittain, kun tuon mukaanhan miehen pitäisi vanhentua tuplasti verrattuna naiseen. Niinhän ne kyllä varmaan tekeekin, entiselle vaan kuula kalloon...
Sen ajan Arabiassa miehiä kuoli kuin kärpäsiä, oli uskonsotia ja muuta ikävää.
Nuoria leskiä riitti, neljän vaimon systeemi oli senaikainen lesken sosiaaliturva.
- Jarski
Olen 33-vuotias, mutta voisin kuvitella seurustelevani 25-vuotiaan naisen kanssa. TOSIN, en kaikkien. Jotkut 25-vuotiaat ovat vielä aika lapsia. Varsinkin, jos opiskelut ovat kesken, on mieli vielä kehittymisasteella (en sano tätä pahallani).
- 30 yli jo
Kyllä se 25-30 on aika ok, minun on henkilökohtaisesti vaikea kuvitella suhdetta vaikkapa parikymppisen kanssa, ei siinä olisi oikein minkäänlaista yhteistä, en viihtynyt parikymppisenä itseni ikäisten naisten kanssa, enkä viihdy nytkään kovin hyvin, kyllähän sitä jonkintasoinen ystävyys voi olla olemassa, osaa ikäänkuin olla vähän enemmän myöten toisten ihmisten ajatusmaailmalle yleensäkin. Eli ystäväpiirin ikähaitari on suurempi kuin ennen molempiin suuntiin.
Ei, enpä paljon mieti kavereiden mielipiteitä tässä vaiheessa, tietenkin heillä on oikeus mielipiteeseen, ja mieluusti kuuntelen jos heillä on sanottavaa tekemisistäni, mutta en mieti niitä edeltäkäsin. - juuu..
mitäs mä teen ku 30-v mies ja itse 18..12-v ikäeroa? heh.. ja mä ku oon aina luullut et miehet tykkää 30:inä mun ikäsistä ja ihmettelin miks hän niin kovin epäröi...mut hyvin menee..rakkaus kukoistaa ja on ihanaa. ja turha sit sanoo helpoudesta tai kiinteestä vaginasta aina ei kyse ole seksistä.
- hhhhoijaa :)
Jos et sen vertaa tiennyt, niin "kiinteä" (tarkoitatko tiukkaa??) vagina ei ole iästä kiinni. Ei sinunkaan vaginasi yhtäkkiä isone, kun saat 10 vuotta lisää ikää..Suurin ero kakskymppisen ja kolmikymppisen naisen välillä onkin se, että 20vuotiaat ovat paljon naiivimpia ja tyhmempiä. t. 31v. ja tiukka vagina ja 24-vuotias ihana mies
Minulla tuo ikähaarukka on noin 25-35 vuotta, mutta varmasti löytyy myös "varhaiskypsiä" tuon 25 vuoden rajan nuoremmaltakin puolelta.
En pidä mitenkään epäsopivana isompaakaan ikäeroa. Pääasia on ajatus- ja arvomailmat synkkaa yhteen.- kolkaks
Kymmenen vuoden haarukka - 8 vuotta nuoremmasta 2 vuotta vanhempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984