mistä pk-seudulta kannattaisi lähteä uutta Silveriä hankkimaan ? Bella Marina ja Flippermarket eikä niiden toiminta ainakaan tähän mennessä oikein ole vakuuttanut...mikä ois hyvä Silver-myyjä vaikka kehä III ulkopuoleltakin ?
Silver
7
1199
Vastaukset
- ...
kannattaa kysyä Menokone Oy:stä Kouvolasta on ollut paketteja aika sopuhintaan??
- Jussi
venemyynti Kari Kymäläinen Orivedeltä...
todella hyvää palvelua ja kilpailukykyiset hinnat- sitten
Kimmotor Tampereelta.
Hyvä palvelu.
- Kupliiko?
Silverissä kannattaa jo uutena tarkistaa miten hyvin ovat tehtaalla onnistuneet sisustan tekemään. Turhan useasti jää ilmaa väliin mikä alkaa "kuplimaan" ja kyllä on ruman näköinen.
Koputtele niin yllätyt, koska ilmataskuja ei helposti havaitse uutena. Yleensä kulmat, reunat, penkit...
T: Pettynyt - Anonyymi
🤣🤣🤣🤣samaa paskaa ja nyt varsinkin.
- Anonyymi
Silvereitä ei kuulemma enää tehdä ähtärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849