Paras ääninen mieslaulaja

Minuttivelli

Minusta he ovat Jari Sillanpää,Esa Nummela ja Antti Ketonen/NeljänSuora ja Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola

39

4404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

      Upein ääni on Mäkeläisen Mikolla.Seuraavana Kari Tapio.Sitten vois olla Markkolan Tomi,Tomi Metsäketo,Tommi Soidinmäki ja Petri Salminen.

    • Turre

      tietysti. Aivan ihana tumma ääni. Aah. Pääsispä taas keikalle. No onneksi levyt lohduttaa ;)

    • sallusenni

      ,,,

    • hunajavaha

      Mun maailmassani se on Kari Tapio, aina vaan ykkönen, muitakin artisteja kunnioitten, myös Olavi Virtaa (hänen kaltaistaan ei kyllä Suomessa tällä hetkellä ole) vaikka onkin edesmennyt...

    • Molli

      Matti Eskolla on paras ääni

    • elli

      tomi markkola
      sillanpää jari

    • MYRSYN JÄLKEEN

      KYLLÄ PARASÄÄNISIN MIESLAULAJA ON EHDOTTOMASTI
      KARI TAPIO.UPEE ÄÄNI EN VOI MUUTA TODETA.

      • parhaat

        Tomi Markkola,Mikko Mäkeläinen,Taikakuun Janne ja sit Kari Tapio.Myös Finlandersin Jussi Lammelalla on miellyttävä ääni!!


    • Ansku

      Tapani Kansa ja Kari Tapio !!!

    • T.K-fani

      Tapsa Kansalla! Kerrassaan MAHTAVA lauluääni. Ehkä jopa liiankin mahtava iskelmiin.

      • dazada

        on hyvii


    • ääni...

      ...on mielestäni FBI-beatin Miikkalla ja Jerellä!! Muita korvaa miellyttäviä ääniä on mm. Mäkeläisen Mikolla, Soidinmäen Tommilla....

    • Paras ääni on Tapani Kansalla. Se on ihan vertaansavailla!

      • Rhanna

        Näitähän riittää...

        - Olavi Virta
        - Tapio Rautavaara
        - Kari Tapio
        - Antti Huovila
        - Tommi Soidinmäki
        - Tomi Markkola
        - Mikko Mäkeläinen
        - Janne Raappana
        - Antti Ketonen
        - Janne Hurme
        ...


      • mielipiteeni
        Rhanna kirjoitti:

        Näitähän riittää...

        - Olavi Virta
        - Tapio Rautavaara
        - Kari Tapio
        - Antti Huovila
        - Tommi Soidinmäki
        - Tomi Markkola
        - Mikko Mäkeläinen
        - Janne Raappana
        - Antti Ketonen
        - Janne Hurme
        ...

        on seuraava: Jannet Hurme ja Raappana ovat molemmat komeaäänisiä solisteja.Kumpikin omaa laajan äänialan, eli ääni riittää loistavasti rokista hitaisiin biiseihin.
        Myös Markkolan Tomilla on hyvä ääni.


      • Jaana
        mielipiteeni kirjoitti:

        on seuraava: Jannet Hurme ja Raappana ovat molemmat komeaäänisiä solisteja.Kumpikin omaa laajan äänialan, eli ääni riittää loistavasti rokista hitaisiin biiseihin.
        Myös Markkolan Tomilla on hyvä ääni.

        Mieslaulajista minun mielestäni ehdottomasti parhaat ovat: Janne Raappana, Tommi Soidinmäki ja Antti Ketonen!!!!


      • Neea
        Jaana kirjoitti:

        Mieslaulajista minun mielestäni ehdottomasti parhaat ovat: Janne Raappana, Tommi Soidinmäki ja Antti Ketonen!!!!

        olen ehdottomasti samaa mieltä sun kanssas... mun mielestäni top 5- kärki:
        1.tommi soidinmäki
        2.janne raappana
        3.tomi metsäketo
        4.antti ketonen
        5.tomi markkola


    • Annu

      Mikko Mäkeläisellä on todella upea,matala ääni,myös Kari Tapiolla ja Sillanpään Jarilla on upea ääni.Sauli Lehtonen oli myös yksi tähän joukkoon kuuluvista.

    • totuudentorvi...

      Tapani Kansa. (Uskomattoman laaja ääniala.Luonnollisen ja miehekkään joustava ja pehmeä ääni. Tekstittää ja fraseraa hyvin kauniisti.Harvinaisen soinnukas äänenväri. Ainoa laulaja, jota lauluäänen perusteella voi edes verrata Olavi Virtaan)

      • ...........................

        Tapani Kansan lauluääntä EI TODELLAKAAN voi verrata Olavi Virtaan !
        Kansalla on KAAMEE ÄÄNI !


      • haa

        Olavi Virtaan,johan pomppasi.En kyllä ylipäänsä ymmärrä miks kaikkia aina verrataan Olavi Virtaan,mutta ei nyt Kansaa ainakaan...


      • haa kirjoitti:

        Olavi Virtaan,johan pomppasi.En kyllä ylipäänsä ymmärrä miks kaikkia aina verrataan Olavi Virtaan,mutta ei nyt Kansaa ainakaan...

        Kuuntelisitte nyt edes Tapsan laulua joskus niin ymmärtäisittekintaaas vaihteeksi jostain jotain

        Tässä on mahdollisuus kuulla ihan pieni esimakua , kun Tapsa laulaa "Hopeista kuuta ".(aidot soittoäänet kohdasta):

        http://www.zed.fi/zedweb/search.do?searchtext=Tapani Kansa

        Sitäloppuhuipennusta ei tosta kuule ,muttase on ihan kuin Olavi Virrralal, kun Tapsa sen laulaa.
        Viimesyksynä olin Tapsanm keikeikalla, kun lauloi mm. Amore, Sydän suruja, poika varjoisalta kujilta, Punaiset lehdet, Sinitaivaan, Sateen tangon yms. oli ihan mielettömän komeen kuuloista !
        Vexi Salmikin on sanonut ,että jos Olavi Virralle haetaan manttelinperijää se lankeaa Tapani Kansalle lauluäänen perusteella ihan itsestään selvyytenä.


    • Hellu

      jos niiden lauluääniä ruvetaan vertailemaan,..

      • Vaikak mä olen kari Tapiota mollannutkin ,enkä mikään sen fani ole, niin se täytyy sanoa ,että on sillä ihan komea ääni kyllä. Sellanen miehekäs ja sielukas ja ennenkaikkea helposti tunnistettava.
        Joku musatoimittaja kerran sanoikin ,että Tapani Kansalla ja Kari Tapio ovat saaneet lahjaksi sellaiset äänet, jotka ovat laulajalle se suurin lahja, eli että paitsi ne kuulostavat komeilta ,niin ne on myös helposti tunnistettavia.

        Kyllä varmaan jokainen ei-fanikin tunnistaa, kun radiossa laulaa Kari Tapio tai Tapsa Kansa.
        Toisin kuin jos laulajana olisijoku Janne Raappana,Tommi Soidinmäki, yms. eihän niiden ääntä erota kirveellakään toisistaan... paitsi ehkä ne fanit, jotka heidän biisejään päivät pitkät kuuntelevat.

        ps.Kyllä mä olen sitä mieltä ,että jos Kansan ja Kari Tapion ääntä verrataan keskenään, niin vaikka Karillakin on siis ihan komee ääni ,niin kyllä sitä Tapsaan verratessa viedään, kuin koiranpentu villasukkaa.


      • no niin
        Justiinax kirjoitti:

        Vaikak mä olen kari Tapiota mollannutkin ,enkä mikään sen fani ole, niin se täytyy sanoa ,että on sillä ihan komea ääni kyllä. Sellanen miehekäs ja sielukas ja ennenkaikkea helposti tunnistettava.
        Joku musatoimittaja kerran sanoikin ,että Tapani Kansalla ja Kari Tapio ovat saaneet lahjaksi sellaiset äänet, jotka ovat laulajalle se suurin lahja, eli että paitsi ne kuulostavat komeilta ,niin ne on myös helposti tunnistettavia.

        Kyllä varmaan jokainen ei-fanikin tunnistaa, kun radiossa laulaa Kari Tapio tai Tapsa Kansa.
        Toisin kuin jos laulajana olisijoku Janne Raappana,Tommi Soidinmäki, yms. eihän niiden ääntä erota kirveellakään toisistaan... paitsi ehkä ne fanit, jotka heidän biisejään päivät pitkät kuuntelevat.

        ps.Kyllä mä olen sitä mieltä ,että jos Kansan ja Kari Tapion ääntä verrataan keskenään, niin vaikka Karillakin on siis ihan komee ääni ,niin kyllä sitä Tapsaan verratessa viedään, kuin koiranpentu villasukkaa.

        Vaikak joo ......
        Kyllä Kari Tapion ääni on paljon parempi kuin Kansalla!


      • anna.h
        Justiinax kirjoitti:

        Vaikak mä olen kari Tapiota mollannutkin ,enkä mikään sen fani ole, niin se täytyy sanoa ,että on sillä ihan komea ääni kyllä. Sellanen miehekäs ja sielukas ja ennenkaikkea helposti tunnistettava.
        Joku musatoimittaja kerran sanoikin ,että Tapani Kansalla ja Kari Tapio ovat saaneet lahjaksi sellaiset äänet, jotka ovat laulajalle se suurin lahja, eli että paitsi ne kuulostavat komeilta ,niin ne on myös helposti tunnistettavia.

        Kyllä varmaan jokainen ei-fanikin tunnistaa, kun radiossa laulaa Kari Tapio tai Tapsa Kansa.
        Toisin kuin jos laulajana olisijoku Janne Raappana,Tommi Soidinmäki, yms. eihän niiden ääntä erota kirveellakään toisistaan... paitsi ehkä ne fanit, jotka heidän biisejään päivät pitkät kuuntelevat.

        ps.Kyllä mä olen sitä mieltä ,että jos Kansan ja Kari Tapion ääntä verrataan keskenään, niin vaikka Karillakin on siis ihan komee ääni ,niin kyllä sitä Tapsaan verratessa viedään, kuin koiranpentu villasukkaa.

        Totta kirjoitit Justiinax. Mutta kaikki tietää täällä kumpi on minun suosikkilaulajani ;)


      • rita
        Justiinax kirjoitti:

        Vaikak mä olen kari Tapiota mollannutkin ,enkä mikään sen fani ole, niin se täytyy sanoa ,että on sillä ihan komea ääni kyllä. Sellanen miehekäs ja sielukas ja ennenkaikkea helposti tunnistettava.
        Joku musatoimittaja kerran sanoikin ,että Tapani Kansalla ja Kari Tapio ovat saaneet lahjaksi sellaiset äänet, jotka ovat laulajalle se suurin lahja, eli että paitsi ne kuulostavat komeilta ,niin ne on myös helposti tunnistettavia.

        Kyllä varmaan jokainen ei-fanikin tunnistaa, kun radiossa laulaa Kari Tapio tai Tapsa Kansa.
        Toisin kuin jos laulajana olisijoku Janne Raappana,Tommi Soidinmäki, yms. eihän niiden ääntä erota kirveellakään toisistaan... paitsi ehkä ne fanit, jotka heidän biisejään päivät pitkät kuuntelevat.

        ps.Kyllä mä olen sitä mieltä ,että jos Kansan ja Kari Tapion ääntä verrataan keskenään, niin vaikka Karillakin on siis ihan komee ääni ,niin kyllä sitä Tapsaan verratessa viedään, kuin koiranpentu villasukkaa.

        Taas päästiin täällä mieliaiheeseen.En voi käsittää mikä eräät saa tykkäämään T.Kansasta.Vaikka kuuntelisin aamusta iltaan sitä niin en sais kuin migreenin palkaks.Kari Tapiolla on muhkea,matala ja persoonallinen ääni.Ei sitä voi verrata sitä mihinkään Kansaan,se on just oma juttunsa.Justiina saa olla mitä mieltä haluaa mut minusta on näin.


      • rita kirjoitti:

        Taas päästiin täällä mieliaiheeseen.En voi käsittää mikä eräät saa tykkäämään T.Kansasta.Vaikka kuuntelisin aamusta iltaan sitä niin en sais kuin migreenin palkaks.Kari Tapiolla on muhkea,matala ja persoonallinen ääni.Ei sitä voi verrata sitä mihinkään Kansaan,se on just oma juttunsa.Justiina saa olla mitä mieltä haluaa mut minusta on näin.

        Joo kyllähän jokainen saa olla sitä mieltä,kuin haluaa. Enhän mä ole väittänytkään, että kaikkien pitäsii olla samaa mieltä, kuin esim. minä.


      • lissu

        jari sillanpää pesee tapsan ja karin joka sektorilla,turha väittää vastaan


    • Saapas

      Paras: Janne Tulkki, ja muita hyviä on Mikko Mäkeläinen, Tomi Metsäketo, Tommi Soidinmäki, Tomi Markkola, Janne Raappana, Antti Ketonen, Varjokuvan pojat valitettavasti laulajien nimiä en muista, Kari Tapiota ja T.Kansaakin kuuntelee ihan mielellään radiosta. Itse tykkään käydä nuorempien artistien keikoilla, joten usein en näe kahta viime mainittua keikoilla.

    • Iina

      kyllä kolme laulajaa on ylitse muiden...

      ensimmäiseksi sijoittaisin Kari Tapion. hän vain on karismaattinen esiintyjä ja hänellä on monta upeaa levytystä!

      toiseksi sijoittaisin nuoren uuden artistin tommi soidinmäen. hänellä on kanssa mielestäni upea ääni ja hän on hyvä tulkitsija!

      kolmanneksi laittaisin kyllä virran olavin. hän on legenda, joka elää edelleen.. ja hänen kappaleensa pysyvät muistoissani aina!

    • Neiti

      Tomi Markkola

    • -_-_-_-_-_-

      Itse tykkään Tommi Soidinmäestä, Simo Silmusta ja Tomi Markkolasta.
      Simoa ja Tomia olen ollut katsomassa, ja todella hyviä ovat olleet!

    • Moly

      Lahjakkain on Jamppa Tuominen ...Jarkko Ahola.

    • Esa63

      - Tapio Rautavaara
      - Kari Tapio
      - Antti Huovila
      - Tommi Soidinmäki
      - Tomi Markkola
      - Mikko Mäkeläinen
      - Jorma Kääriäinen
      - Topi Sorsakoski
      Miehellä on oltava matala kantava ääni, vinkujat älkööt vaivautuko mulle laulamaan...

    • anumari

      Jarkko Honkanen ja lisäksi vielä komeakin :-)

    • iskelmäkintaittuu

      Harri Marstio.

    • romualdo2

      melko kapeahkoa kattausta mutta tietysti kun taviksista ja tavistaviksista on kyse...
      kylhän näitä riittää.. Markku Aro, Viktor Klimenko, Jyrki Anttila, Tapani Kansa, Pepe Willberg, Kari Piironen, Markus Selin, Ari Klem, Kauko Simonen, Jari Sillanpää, Jouko ja Kosti, ... jne, Tomi Markkola, Lasse Hoikka, Teuvo Lindström, jne...

      Tutustukaa listaani myös Viisukuppila.fi sivustolla, sinne vain joudut rekisteröimään, tulkaa mukaan korkeatasoisimman kevyen musiikin rakastajien klubiin! Onhan täälläkin euroviiusille oma ketju mutta se on surkuhupaisuudessaan aika hämmentävä - ja ... ääri mielipiteissään melko kyseenalainen ...

      Seuraavaksi vastenmielisimmät mies- ja naislaulajat -listaa, jookosta !!? Kuka tekee aloitteen... ?

    • 22133

      Miesääni isolla M.llä löytyy Marko Putkoselta, Ilo kuunnella harmi että musiikkiaan ei tahdo löytää juuri mistään..

      Tenoreita riittää maailman sivu mutta kunnon miehekkäät bassot ovat harvassa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe