Näin netissä BORA-merkkiset yhdistelmävaunut. Aivan ihania tyrninvärejä ja nallekuoseja, nätisti muotoillut.
Ehdottomasti paljon houkuttelevammat kuin useimmat muut, joissa värit synkkiä ruskeaa, mustaa, harmaata, sinistä, sini-harmaata ja sini-ruskeaa; niin kuin vauvan saanti ois noin masentavaa, että ei ilon häivääkään. Ja mallit niin kuin olisi jätesäkki lyöty rattaille.
Haluaisinkin nyt kysyä, onko kellään kokemusta noista BORA-vaunuista, millaisia ovat käytössä?
BORA-lastenvaunut
7
4812
Vastaukset
- suomesta?
Mä olen myös ihastunut niihin!!! Saako niitä Suomesta ja mistä täältä? Itse ajattelin käydä Tallinnasta hakemassa.
- nettisivuilla
Eli kyllä pitäisi saada. Liikkeitä on useampia, ei ole vielä ehditty käydä paikan päällä. Katso www.lastentarvike.fi. Ehkä löytyy muiltakin, jos alkaa kyselemään.
- on Borat
Ja hyvät on. Ovat vuoden verran olleet vaunuina ja nyt rattaina (kovassa käytössä) ainoana miinuksena kovahkot kankaat ja kuomu on hieman löystynyt. Olen samaa mieltä, että nykyvaunut ovat todella synkkiä! Vauvoillehan sopii todellakin ihanat nallekuosit ja muut kivat värit! Borani ostin Rovaniemen lastentarvikkeesta, ja maksoivat 279euroa (tais olla tarjous)
- Borat!
Ostettiin esikoiselle kesällä -03 ihanat nallekuvioiset yhdistelmät Lastentarvikkeesta. Säädettävä työntöaisa ja ilmagummit löytyy - olen ainakin ollut tosi tyytyväinen. Nyt odotellaan toista tulevaksi loppusyksystä ja samoilla vaunuilla olis tarkotus rullailla eli eivät ainakaan meitin käytössä ole menneet miksikään. Suosittelen! Ja hintahan on tosiaan erittäin kilpailukykyinen moniin muihin verrattuna :O)
- kaneli83
Mitenkäs, onko vaunut kuinka painavat vai ovatko suht kevyet?
- sussu67
Minulla on Bora merkkiset yhdistelmävaunut. sillä Beige /sini harmaalla nallekuosilla vaunut ovat hyvät ja kevyet . koppa kova reunainen ja iso. hyvät vaunut . Jos joku käytettyjä hakee olis myytävänä.
- sallaelina
itselläni uutena ostetut 2005, enkä ole ollenkaan tyytyväinen, koska jousitus oli olematon, jota sai kiristellä, sekä itse 170cm pitkänä potkin reippaalla lenkillä tavarakoria, eikä vaunuissa myöskään ole heittoaisaa tai lautaa jolla lapsen saa tuettua istumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3157907Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916168Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222076- 391993
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 771733
- 461527
- 431487