Kerro nousumerkkisi ja ulkonäkösi

Babatar

Kerro nousevamerkkisi ja kuvaile ulkonäköäsi. Minulla on tiettyjä teorioita siitä mitä piirteitä löytyy miltäkin merkiltä. Olisi mielenkiintoista kuulla pitääkö paikkaansa. Kuvaile kasvojasi ja ruumiinrakennetta. Oletko vetävännäköinen mielestäsi?

95

7564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 x vaaka

      Ok. Olen siis myös nouseva vaaka. Olen aika pieni, ts. hyvin hoikka ja pienirintainen ja siro. Minua luullaan aina lyhyemmäksi kuin mitä olen. Minulla on pitkähköt vaaleat hiukset, isot ruskeat silmät ja tavallista isompi suora nenä, ns. klassiset piirteet. Ruumiinrakenteeni ei ole maailman naisellisin, ts. peppukin on pieni eikä tiimalasia minua saa tekemälläkään. Urheilu sopii minulle ja näytän aikas sporttiselta ilman kovaa treenaustakin.
      Olen aika itsekriittinen, mutta pidän peilikuvastani useimmiten.

      No, miten tämä sopii teoriaasi?

      • Babatar

        No nousevat vaa´at ovat yleensä naisellisia, pukeutumisen ja ehostamisen suhteen. Heissä on tietynlaista viehkeyttä. Esim. Brigitte Bardot, Jennifer Lopez, Britney Spears, Jennifer Aniston, Halle Berry ovat nousevia vaakoja. Heillä on yleensä naisellisia muotoja. Siksi onkin jännä kuulla että sanot itseäsi ei naiselliseksi ruumiinrakenteeltasi. Ehkä olet muuten hyvin naisellisen näköinen? Pukeutuminen jne.. Kasvot yleensä klassisen kauniit.


      • 2 x vaaka
        Babatar kirjoitti:

        No nousevat vaa´at ovat yleensä naisellisia, pukeutumisen ja ehostamisen suhteen. Heissä on tietynlaista viehkeyttä. Esim. Brigitte Bardot, Jennifer Lopez, Britney Spears, Jennifer Aniston, Halle Berry ovat nousevia vaakoja. Heillä on yleensä naisellisia muotoja. Siksi onkin jännä kuulla että sanot itseäsi ei naiselliseksi ruumiinrakenteeltasi. Ehkä olet muuten hyvin naisellisen näköinen? Pukeutuminen jne.. Kasvot yleensä klassisen kauniit.

        Olen kyllä todella tarkka ulkonäöstäni ja naiseudestani ja tykkään korostaa naisellisuuttani. Ja BB:hen minua on verrattu usein. :-)


      • Babatar
        2 x vaaka kirjoitti:

        Olen kyllä todella tarkka ulkonäöstäni ja naiseudestani ja tykkään korostaa naisellisuuttani. Ja BB:hen minua on verrattu usein. :-)

        No niin, pitihän joku paikkaansa :)


      • pantteri
        2 x vaaka kirjoitti:

        Olen kyllä todella tarkka ulkonäöstäni ja naiseudestani ja tykkään korostaa naisellisuuttani. Ja BB:hen minua on verrattu usein. :-)

        heips, olen myös naisellinen ja mua myös verrattu bb:hen;)


      • Muikku
        Babatar kirjoitti:

        No nousevat vaa´at ovat yleensä naisellisia, pukeutumisen ja ehostamisen suhteen. Heissä on tietynlaista viehkeyttä. Esim. Brigitte Bardot, Jennifer Lopez, Britney Spears, Jennifer Aniston, Halle Berry ovat nousevia vaakoja. Heillä on yleensä naisellisia muotoja. Siksi onkin jännä kuulla että sanot itseäsi ei naiselliseksi ruumiinrakenteeltasi. Ehkä olet muuten hyvin naisellisen näköinen? Pukeutuminen jne.. Kasvot yleensä klassisen kauniit.

        En meikkaa, ja pukeudun ns. unisex-vaatteisiin eli periaatteessa vaatteitani voisivat miehetkin käyttää. (T-paita ja farkut nytkin päällä.)

        Minulla on keskivaaleat hiukset, iho vaaleahko muttei kalpea, harmaat silmät, vesimerkeille tyypillinen päänmuoto (ns. pallinaama). En ole erityisen muodokas, olen suhteellisen timmi koska liikun jonkin verran. Olen kaikinpuolin keskikokoinen.

        On joskus verrattu sellaisiin lärveihin kuin Kim Basinger, Nicole Kidman ja kenties Rene Zellweger (vai mikä piru hän oli nimeltään). En tietenkään ole yhtä hyvän näköinen kuin he, mutta samanlainen pärstän rakenne.

        On usein väitetty että nousevilla vaaoilla on rako etuhampaiden välissä. Minulla ei ole.

        Uskon enemmän aurinkomerkkien vaikutuksen ulkonäköön.


      • olen
        Babatar kirjoitti:

        No nousevat vaa´at ovat yleensä naisellisia, pukeutumisen ja ehostamisen suhteen. Heissä on tietynlaista viehkeyttä. Esim. Brigitte Bardot, Jennifer Lopez, Britney Spears, Jennifer Aniston, Halle Berry ovat nousevia vaakoja. Heillä on yleensä naisellisia muotoja. Siksi onkin jännä kuulla että sanot itseäsi ei naiselliseksi ruumiinrakenteeltasi. Ehkä olet muuten hyvin naisellisen näköinen? Pukeutuminen jne.. Kasvot yleensä klassisen kauniit.

        173cm, tosi hoikka, brunet/pitkät hiukset, pieni nenä, tavalliset tai suuret silmät (sinivihreät), vaalea iho, en oo mikään itserakas, mutta olen aikas vetävän näköinen, ainakin muiden ihmisten mielestä :)


    • ??????????

      muiden luonnehdinnan mukaan intensiivinen katse ja rintava, flirttaileva ja seksuaalinen. Omasta mielestä urheilullinen ja sutjakka, tosin kuppikoko on kyllä aika reilu verrattuna elopainoon.

    • Nousurapu

      Täällä nouseva rapu. Keskimittainen, hyvin siro ruumiinrakenne, ei kurveja (enemmänkin sporttinen mallityyppinen vartalo), kiinteä kroppa (eikä tarvitse urheilla kuin todella harvoin, helppo saada lihakset esiin jos haluaa), vaaleat luonnonkiharat hiukset, sirot kasvot, pieni nenä, korkeat poskipäät, kissamaisen muotoiset silmät, hyvin vaalea iho joka kyllä ruskettuu helposti. Ja monen mielestä olen kyllä vetävännäköinen mimmi =)

      • nousurapu

        toinen nouseva rapu, ja kuvailisin itseäni aika samalla tavalla. hoikka, jostain syystä kyllä rintava blondi. korkeat poskipäät just ja kissansilmät ja hyvin vaalea iho pisamia. jep, näin mulla.


      • Nousu rapu
        nousurapu kirjoitti:

        toinen nouseva rapu, ja kuvailisin itseäni aika samalla tavalla. hoikka, jostain syystä kyllä rintava blondi. korkeat poskipäät just ja kissansilmät ja hyvin vaalea iho pisamia. jep, näin mulla.

        Ainiin, minulle tulee myös auringosta pisamia =)


      • mutta..

        kuvailisin itseäni tismalleen samalla tavalla, mutta erona se että olen tummatukkainen eikä minulla ole luonnonkiharoita. Ja olen siis nousurapu myöskin!


      • marianna3
        nousurapu kirjoitti:

        toinen nouseva rapu, ja kuvailisin itseäni aika samalla tavalla. hoikka, jostain syystä kyllä rintava blondi. korkeat poskipäät just ja kissansilmät ja hyvin vaalea iho pisamia. jep, näin mulla.

        Minäkin nouseva rapu, mutta hyvin kurvikas, suuririntainen, naisellinen, suuret, kissamaiset silmät, vetovoimainen


    • Miau ;)

      Olen nousu leijona ja olen puhelias sekä aika räiskyvä persoona. Olen pitkä, muodokas, käytän näyttäviä jopa paljastavia vaatteita, rakastan seksikkäitä alusvaatteita ja korkokenkiä enkä astu ovesta ulos ilman meikkiä, hajuvettä ja koruja.

      • blackmagictiger

        olisi upeaa olla myöhemmässä elämässä sellainen tyylileijona joka on oi toi on komee huutojen kohteena


      • vaaka/leijona

        Olen nousuleijona, voimakkaasti kiharat tummat pitkät hiukset. Viirut ja vaaleat silmät. Pitkä naiseksi(175cm)ja melko lanteikas lattarityyliin..


      • Muikku
        vaaka/leijona kirjoitti:

        Olen nousuleijona, voimakkaasti kiharat tummat pitkät hiukset. Viirut ja vaaleat silmät. Pitkä naiseksi(175cm)ja melko lanteikas lattarityyliin..

        ...on nousuleijona, au-vaaka. Hänellä on ruskea suora tukka, ruskeat silmät. Tykkää kammata tukan taaksepäin. Lyhyt mieheksi. Atleettisehko, keskipainoinen.


    • xxxxx

      ..itse nousu-leijona,ja nainen,ulkonäkö: pitkä,enkä kovin laiha..:),aika "jätkämäinen",tykkään löysistä vaatteista, tykkään kylläkin myös usein meikata hillitysti,pitkät hiukset,kauniit silmät,pitkät sormet ja varpaat:) en ole kovin naisellinen nainen,enkä tahdokaan olla(ainakaan vielä)ja koska olen vielä melko nuorikin,niin ei mun välttämättä vielä tarviskaan kulkee jossain minarissa ja korkkareissa,hajuvedeltä lemuten jne..

    • Jousimiehen

      valea, hyvin hoikka, kapeat kasvot, keskikokoiset harmaat silmät, kaarevat kulmakarvat, kapea suora nenä, pienet rinnat, kapeat lanteet, suorat hartiat, pitkä kaula ja hyvä ryhti.

      Korostan pituuttani käyttämällä korkeakorkoisia kenkiä. Pukeutumisessa satsaan hyvin yksinkertaiseen, laadukkaaseen tyylikkyyteen. Paljaan pinnan esittely ei kuulu tyyliini. Koruja käytän harkitusti. Ajelen Volvolla (tätä et tosin kysynyt). En säikähdä peilikuvaani ja vetävyyttäni en epäile.

      No Babatar, tällaisenako näet nousujohteisen

      • Babatar

        Nousevat jousimiehet ovat yleensä pitkiä, ei lihavia. Mutta monella nousevalla jouskari naisella on usein lanteita, eli rehevä lantio. Ei tietenkään päde kaikkiin =)


      • nousujousimies
        Babatar kirjoitti:

        Nousevat jousimiehet ovat yleensä pitkiä, ei lihavia. Mutta monella nousevalla jouskari naisella on usein lanteita, eli rehevä lantio. Ei tietenkään päde kaikkiin =)

        vastauksestasi.
        Taitaakin näinollen 1870-80-luvulla ollut todellinen ”nousujousimieskausi”, kun muodinmukaiset naiset parantelivat lanteitaan ja ahteriaan tunkemalla hameen alle turnyyrin.


      • nousujousimies
        nousujousimies kirjoitti:

        vastauksestasi.
        Taitaakin näinollen 1870-80-luvulla ollut todellinen ”nousujousimieskausi”, kun muodinmukaiset naiset parantelivat lanteitaan ja ahteriaan tunkemalla hameen alle turnyyrin.

        Saattaa olla, että aurinkokaurius vaikuttaa lantion ympärysmittaan :)
        Hyvä viikonloppua.


      • Nouseva skorpioni
        Babatar kirjoitti:

        Nousevat jousimiehet ovat yleensä pitkiä, ei lihavia. Mutta monella nousevalla jouskari naisella on usein lanteita, eli rehevä lantio. Ei tietenkään päde kaikkiin =)

        Eihän näitä voi yleistää...tunnen myös monta noususkorpparia, jolla ei ole siniharmaat silmät...heh....vaikkakin itselläni on sellaiset ja olen noususkorppari:)


    • Leijona

      Minkälainen käsitys sinulla on nousevasta skorpionista.? Mielenkiinnosta kysyn. Olen n.173cm ja vähän ylipainoinen, tosin sitä ei huomaa koska rasva ei "kerry" erityisesti mihinkään vaan jakaantuu tasapuolisesti. Omistan pitkät vaaleat hiukset ja siniharmaat silmät, ovaalit kasvot ja melko klassiset kasvonpiirteet. Suuret silmät, "mutruhuulet" ja pitkä, suora nenä.

      • Babatar

        Nousevalla skorpparilla on usein hyvin intensiivinen katse, tuiottava. Kuin hän näkisi suoraan sieluusi, se pelottaa monia.
        Siniharmaat silmät tunnistan, monella skorpparilla/noususkopparilla on siniharmaat silmät.


      • Nousu-skorppari
        Babatar kirjoitti:

        Nousevalla skorpparilla on usein hyvin intensiivinen katse, tuiottava. Kuin hän näkisi suoraan sieluusi, se pelottaa monia.
        Siniharmaat silmät tunnistan, monella skorpparilla/noususkopparilla on siniharmaat silmät.

        Olen noususkorppari ja mielestäni minulla ei ole tujottava tai intensiivinen katse. Itse vaivaannun jos joku katsoo pitkään silmiin,(paitsi jos kyseessä on rakastettu) katseeni usein varmaankin harhailee, koska tykkään katsella ja tarkkailla ihmisiä :-)
        Kauniiksi silmiäni on kyllä kehuttu :-)
        Siniharmaat - ei, vaan vihreät, hieman kellertävän ruskeeta keskellä.

        Mitä muuta sun mielestä kuuluu noususkorpparin ulkonäköön?


    • joukkarilla

      Mä olen 161-senttinen ja 55-kiloinen, b-kupin rinnat ja täyteläinen peppu... Kasvot on "luokittelemattoman" malliset: kasvot on vain ylhäältä soikeat, poskipäät tulee tosi leveälle ja alaspäin kapenee, ja leuka on samanmuotoinen kuin jalat ihan haara-asennossa.... Kyllä minä ihan tyytyväinen itseeni olen ja kehujakin olen saanut. Naiset kehuu pitkiä hiuksiani ja miehet...noh, väittävät usein syötävännäköiseksi..! Ja kun miehille kelpaa, niin kyllähän sitten itsellekin! ;D

      En tiiä oisko vielä tarkemmin pitäny kuvailla..? Mun olemus on ehkä sellainen "pehmo-sporttinen", jos tarkkoja ollaan! Hiukset on usein auki ja joskus harvoin kiinni ponkkarilla. En nauti ollenkaan hameista, vaan pidän vain housuja, eri pituisia. Miehet tykkää kun mä kuljen kesäisin paljon kengät avojaloissa... Pitkähihaisista puseroista en kans tykkää, vaan topeista ja lyhythihaisista pidän eniten, oli vuodenaika mikä tahansa!

      • Justiina1

        Hoikka,164cm pitkä,b-kupin rinnat ja peppu pepun mallinen..Joukkarillan kuvaus osuu aikalailla yksiin.Tosin eroja on siinä,että pienen äitinä mun on pakko pitää pitkät hiukset kiinni pääasiassa.Muuten ovat tiellä.Auki pitäisin,jos saisin valita.Pitkähihaisia pidän kun tarve vaatii..


    • Babatar

      Jos et sovi nousumerkkisi kuvaukseen niin korjaa toki =) (kuvaukset sopivat myös moniin aurinkomerkkeihinkin mielestäni). Kaikista ei ole niin paljoa kokemusta.

      NOUSEVA OINAS
      Siroluinen, keskimittainen tai lyhyt. Usein sporttinen vartalotyyppi. Hiukset usein värjätty punaiseksi tai luonnostaan punainen. Tummat kulmat. Vaalea iho.


      NOUSEVA HÄRKÄ
      Vaalea olemus ja (maantienvärinen/vaalea) hiukset.
      Sinertävät/harmaat silmät. Joillain jykevä niska, hartiat.

      NOUSEVA KAKSONEN
      Utelias katse silmissä, pitkä.

      NOUSEVA RAPU
      Korkeat poskipäät, vaalea iho (pisamia), Vinot/mantelinmuotoiset silmät, siro vartalo, ei kovin pitkiä välttämättä. Vaaleat hiukset. Kuiva iho. Pieni nenä. Vanhemmiten voi lihoa helposti

      NOUSEVA LEIJONA
      Jykevä ruumiinrakenne/jäntevä. Kiharat hiukset. Helposti ruskettuva iho.

      NOUSEVA NEITSYT
      Tummat hiukset, tummat silmät, pienet silmät. Ei kovin pitkä. Vaalea iho.

      NOUSEVA VAAKA
      Naiset naisellisia (voi olla kurveja), naisellinen tyyli, hiukset pitkät tai puolipitkät. Miehet ennemmin siroja kuin isokokoisia.

      NOUSEVA SKORPIONI
      Isot silmät, pistävä katse. Pieni nenä. Vartalossa voimaa. Siniharmaat silmät, joillain vihreät.

      NOUSEVA JOUSIMIES
      Pitkähkö. Naisilla voi olla reheviä muotoja lantiolla ja rinnat, usein kolhii itseään joten arpia ja mustelmia.

      NOUSEVA KAURIS
      Siro, soikeat kasvot. usein tummat hiukset.

      NOUSEVA VESIMIES
      Siro, laiha. Helposti ruskettuva iho.

      NOUSEVA KALAT
      Suuret silmät, vetiset silmät, ruskeat hukset yleiset. Pyöreyttä, naisilla muotoja. Taipuvainen lihomaan.

      • Justiina1

        Lyhyt olen,mutta todella vaalea..Pitkät vaaleat hiukset,sini-vihreät silmät jotka eivät kyllä ole pienet;)


      • Babatar
        Justiina1 kirjoitti:

        Lyhyt olen,mutta todella vaalea..Pitkät vaaleat hiukset,sini-vihreät silmät jotka eivät kyllä ole pienet;)

        No niin =)
        Tuntemani nousuneitsyet ovat olleet tummia, vähän jopa eksoottisen näköisiä, pienet silmät myös. Esim. Keanu Reeves on hyväesimerkki nousuneitsyestä. Mutta kuten sanoin kaikki ei ole samasta puusta =)


      • Poison

        Olen nouseva neitsyt, ja olen aika pitkä. Silmät eivät ole mitenkään erityisen pienet, vaan ihan normaalin kokoiset ja väriltään vihreät. Pitkät tummanruskeat hiukset. Aurinkomerkiltäni olen vaaka. :P


      • Muikku

        Niin minun (nousu-vaaka) kuin miehenikin (nousu-leijona) kohdalla.

        (Kts. kommenttini toisaalta.)


      • NOUSEVA OINAS
        Siroluinen, keskimittainen tai lyhyt. Usein sporttinen vartalotyyppi. Hiukset usein värjätty punaiseksi tai luonnostaan punainen. Tummat kulmat. Vaalea iho.

        oon pieni miehen alku (160cm) tällä hetkellä punaset hiukset ja en nyt sanoisi sporttinen muta kyllä urheilen ja pyöräilen ainakun vaan voin :P
        tarkka pituus sen 157cm ja paino vähä alle 60kg =)


      • Nouseva vaaka

        "NOUSEVA VAAKA
        Naiset naisellisia (voi olla kurveja), naisellinen tyyli, hiukset pitkät tai puolipitkät. Miehet ennemmin siroja kuin isokokoisia."

        Ei sinne päinkään. ;D

        Tuota tuota....kun katson peilistä alastonta kuvaani, niin olen hoikka ja omistan naisellisen vartalon. Rintani eivät ole isot, vyötärö kapea, lantio sexikäs mutta ei kapea eikä leveä.

        Hiukseni tällä hetkellä aika lyhyet, ei koskaan edes puolipitkät.

        Rock-henkinen olemus, mutta haluan että muotoni näkyvät.

        Lopuksi vielä, olen 160cm. ;)


      • kalaN
        Babatar kirjoitti:

        No niin =)
        Tuntemani nousuneitsyet ovat olleet tummia, vähän jopa eksoottisen näköisiä, pienet silmät myös. Esim. Keanu Reeves on hyväesimerkki nousuneitsyestä. Mutta kuten sanoin kaikki ei ole samasta puusta =)

        Hei, nousuneitsyet ovat yleensä tummia mutta vaaleitakin löytyy. Ovat tosiaan pieniä ja jollain tavalla 'siistejä' tai antavat huolitellun kuvan itsestään. Itsellänikin on suuret silmät, mutta kapet kuukasvot, niin ja suora nenä. Juuri vähän kuin Keanu :)


      • zirp*
        Justiina1 kirjoitti:

        Lyhyt olen,mutta todella vaalea..Pitkät vaaleat hiukset,sini-vihreät silmät jotka eivät kyllä ole pienet;)

        tämmönen nousu-neitsyt täällä, tummat hiukset, tummat silmät(luultu kiinalaiseksi, vaikka täysin suomalaista perää;), pitkä, hieman pyöreähkö hyvinkin naisellinen kurvikas vartalo, helposti ruskettuva iho, ihan normaalikokoiset silmät..


      • nousukauris

        Sanoit että nouseva kauris: Siro, soikeat kasvot. usein tummat hiukset.

        Olen nouseva kauris: pyöreä, pallomaiset kasvot, blondit hiukset :D


      • joo....

        Hmm olen aurinkomerkiltä jousimies ja aika kuvailemasi kaltainen. Nouseva merkkini on skorpioni eikä oikein täsmää noi ulkonäköjutut.


      • rukiinen ruusu

        Nousuneitsyenä haluaisin lisätä erään olennaisen nousuneityeeseen liittyvän seikan ;), eli näyttävät usein huomattavasti ikäistään nuoremmilta ja ovat "tyttömäisiä" riippumatta siitä ovatko siroja vai isompikokoisia. Yleensä tyyli on myös hillitty ja naturelli, ei paljon meikkiä tai näyttäviä vaatteita...


    • Aquarina

      Syntynyt 23.01.62 klo 07,30 eli vesimies kauriilla. Olen lyhyt ja pyorea, 157cm ja n 70kg. Olen hyvin pieniluinen, sirot kasivarret ja saaret. Rasvaa on vain vatsanseudulla mutta sitakin reilummin. Takapuoli lattanahko ja rintavarustus D-90. Hiukset pitkat eli noin puoliselkaan, tummanruskeat, hieman luonnonkiharat (yleensa pidan ne kiinni). "Kuukasvot", korkea otsa, omenaposket, vahan kaksoisleukaa. Silmat tummanruskeat, hieman ylospain vinot, dominoi kasvojani ja ovat mielestani kaunein osa kasvojani. Kaarevat kulmakarvat suht tummat. Hienan liian iso "pottunokka". Kaarevat mutta aika ohuet huulet. Kasvoni ovat ilmeekkaat ja olen iloinen luonteeltani.

    • mie

      Itse olen pieni ja siro, ollut aina melko laiha. Omasta mielestä nätti, muut kyllä ovat kauniiksikin sanoneet. Vaalea iho/hiukset, suuret siniset silmät. Mielestäni jotkut piirteeni voisivat olla symmetrisemmät, ainakin sirompi nenä sopisi kasvoihini paremmin kuin tämä nykyinen, mutta toisaalta tämä on persoonallisempi.

    • Poison

      Omalla kohdallani ei pidä paikkaansa. Näytän enemmän aurinkomerkiltäni, jopa enemmän kuumerkiltäni (minkä ei kait pitäisi vaikuttaa ulkoiseen olemukseen), entä nousevalta merkiltäni.

    • neitsyt

      hmm... joo minä en kyllä vastaa kuvausta sen puoleen nousevalta merkiltäni kuin aurinkomerkiltänikään. Olen kurvikas, tiimalasivartaloinen, hyvin naisellisen näköinen, pitkät, vaaleat hiukset ja keskikokoiset silmät (ovat kyllä siniharmaat ja intensiiviset)...mutta ihan mielenkiintoinen projekti sinulla!

    • lissu

      olen tumma,isorintainen, lannetta on myös, pituutta ei ole siunaantunut
      paljon. käytän koruja aikas paljon, enimmäkseen hopeaa, korkeakorkoisia
      kenkiä(tuntee ylväämmäksi olonsa), avonaisia kaula-aukkoja myöskin...eli
      olen taas hiukan erilainen nousu-jousimies.meneekö kuvaan??

    • olen aurinkomerkiltäni vesimies ja tupla kaksoset eli siis nouseva ja kuu ovat samassa merkissä.Olen 152 senttinen,rintavahko,hoikka,hiukset ovat vaaleat ja luonnonkiharat.

      "Oletko vetävännäköinen mielestäsi?"

      Mielestäni olen tarpeeksi pelottavan näköinen naiseksi!

      • kaurisnainen.

        Hei. Minulla on aika korkeat poskipäät ja muiden mukaan kasvoni näyttävät hieman "lappalaisilta", olempa saanut joskus kommentin että minulla on "suuri poskipinta-ala" heh

        suuret sini-harmaat silmät, ihan normaalit eivät kissamaiset, lyhyet ja tuuheat ripset

        parasta kasvoistani on kauniit ja klassiset kulmakarva, jotka kaartuvat mielestäni juuri oikeilta kohdilta ;-)

        iho on aika vaalea, mutta koskaan minulla ei ole ollut pisamia

        hiukset ovat vaaleanruskeat, ja kesällä tulee todella vaaleita raitoja. monta vuotta olen kuitenkin värjännyt hiukseni tummiksi ja/tai punaisiksi, paljon paksuja hiuksia

        leuka aika "noita-akkamainen" eli siis leukaa löytyy ja sen pää on terävä

        kasvot ovat sopivat, ei liian pyöreät tai suipot

        huulet ohuet, ehkä leveät mutta muuten kivan muotoiset

        hoikka ja hento ruumiinrakenne, tissit normaali kokoiset ja pituus 166cm, olen aika urheilijamainen vaikka joskus en liikkuisikaan paljon (yleensä liikun kuitenkin). en todellakaan tiimalasi-vartaloinen vaan aika poikamainen.

        Olenko siis tyypillinen nouseva rapu?


    • Kauris

      Lyhyt ja normaalivartaloinen, kohtalaisen povekas ja
      suht' pieni peppuinen.
      Sirohkot klassiset kasvot pisamineen ja pienine nenineen.
      Vihreänsiniset simmut ja pitkät punaiset hiukset. Naisellinen ja hiukan seksikkäänkin vaikutelman saa miusta.

      • nouseva kauris

        ...ja niih skorpioni aurinkoiselta merkiltäni :)


    • Leijona

      joo elikkäs... naisellinen, tiimalasityyppinen vartalo, vähän alta 170cm, ruskeat ja pitkät luonnonkiharat hiukset, ruskeat silmät... Eksoottisen näköinen, monesti luullaan että olen ulkomailta.. Rusketun helposti.. hmm.. sellaista.. ja aika vetävän näköinen =)

    • cat70

      minä en ymmärrä mitään näistä horoskooppihöpinöistä eikä oma horoskooppini kuvaa minua lainkaan, eivätkä mitkään ennusteet ikinä pidä paikkaansa. Kuitenkin kiinnostaisi tietää asiasta jotain lisää, mitä nämä nousevat ja laskevat sun muut huoneet ovat? Voisitko vastata omaan postiini. [email protected]

      • savonmaan asukki

        162 pitkä, normaali sutjakka vartalo, joskin d-kupin rinnat. Sirorakenteinen. Luonnontaipuisat puolipitkät ruskeat hiukset. Pyöreät sinivihreät silmät, pitkät mustat ripset sekä voimakkaat kulmakarvat. Korkeat poskipäät, kasvot ehkä hieman kulmikkaat. Huulissa terävä amorin kaari.

        Iho vaalea, ei paljon rusketu, tulee pisamia. Omasta mielestäri kauniit, pitkäsormiset kädet.


    • Skorppari

      173cm, tosi hoikka, brunet/pitkät hiukset, pieni nenä, tavalliset tai suuret silmät (sinivihreät), vaalea iho, en oo mikään itserakas, mutta olen aikas vetävän näköinen, ainakin muiden ihmisten mielestä :)

    • nouseva kauris

      Olen nouseva kauris.(N) Pitkä, vaalea, atleettinen. Kapeat kasvot.

    • rapu95

      "Isot silmät, pistävä katse. Pieni nenä. Vartalossa voimaa. Siniharmaat silmät, joillain vihreät."

      Olen pitkä ja hoikka, hiukset ruskeat ja keskipitkät, omistan suuret ja siniharmaat silmät, myös pistävän katseen. Nenäni ei ole kovinkaan suuri. Keho on jänteikäs ja voimakas ja saatan mielestäni hennolla tönäisyllä tahtomattani satuttaa vastapuolta. :|

    • Babatarelle vastaa RAPU!

      Olen nousevalta merkiltäni Skorpioni.

      Olen lyhyt, mutta en kuitenkaan niin lyhyt, että voitaisiin haukkua pätkäksi. (161cm)
      Selkäni on pitkä ja jalat taas lyhyet.
      Urheilun jäljiltä, minulla on hyvin näkyvät lihakset jaloissa ja käsissä, sekä vatsassa.
      Olen kuitenkin melkoisen laiha; kapea vyötärö ja hieman levenevä lantio. Eli atleettinen melkein päärynä, jos niin voisi sanoa. Kurvit ovat olemattomat, mutta kyllä niille aikaa löytyy, kun ikää tulee lisää.

      Ikäisekseni minulla on hyvin lapsimaiset kasvonpiirteet, joita korostavat suuret, pyöreät ja ilmeikkäät ja hyvin moniväriset silmät, pieni siro nenä, korkeat poskipäät ja täyteläiset huulet. Kasvoni ovat kapeat.

      Ihoni on todella vaalea, enkä rusketu laisinkaan; ennemminkin palan. Vaaleuttani korostaa myös hyvin vaaleat ja pitkät hiukset.

      Pukeudun värikkäästi ja jokseenkin jopa eksoottisesti.

      Puhuit tuolla skorpionista. Silmäni ovat tarkalleen ottaen siniset/vihreät/harmaat/ruskeat sekä keltainen rengas. Niissä ei siis ole juuri hallitsevaa väriä.

      Tällainen olen minä.

    • aurinko skorppari

      165 cm,hoikka, siro

    • kalaN

      samasta aiheesta :) Nouseva merkki kun näkyy hyvin päällepäin.

      Itse olen nouseva neitsyt. Pieni, siro, tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. En pidä koruista enkä muistakaan hörhötyksistä. Tykkään tyylikkäästä ja sporttisesta olemuksesta(ni). En käytä paljon meikkiä ja tukkani on lyhyt. Voisi sanoa että olen aika poikamainenkin. Mutta ei silti, seuraa on riittänyt eikä baarissakaan tarvii yksin notkua. Paras flaksi käy muuten silloin kun pistäytyy ulkona työpäivän jälkeen lippis päässä :) eli kait miehet aika luonnollisista naisista pitävät.

      • olen Leijona

        Olen nousevalta merkiltäni Leijona. Ulkonäöltäni olen tällainen hyvin vaaleaihoinen nainen, pitkä tukka on aika vallaton ja usein takussa. Hiukset on värjätty mustiksi, mutta oikeasti ne on vaaleat. Silmät on sinivihreät ja niissä on kuulemma pistävä katse. Nenä on tosi suora, kuulemma "aatelinen". Mulla on aika pyöreät kasvot, ja korkea otsa, leveät hartiat, pitkät jalat. Pitkä kaulakin on. Huulet on kuulemma kauniit, mulla on tosi pullea alahuuli ja hyvin symmetriset, amorinkaarikin on "täyteläinen". Ruumiinrakenteelta oon suht hoikka, mutta pienen vararenkaan omistan, joskus on tullut oltua aikamoinen pullukka.. Pituutta on 168 cm ja paino on siinä 60 kilon alla ja yllä kovasti vaihdellen. Tissit on pienehköt, 75B.


    • kuuaurikovaaka

      Mä oon nouseva jouskari. Oon aika lyhyt, ja lisäks sirorakenteinen. Monesti ihmiset on veikannu, että harrastaisin balettia, mikä ei pidä paikkansa. Mulla on pitkät paksut kullanvaaleat hiukset (vois myös sanoo, et vaaleanruskeat). Silmät ovat siniharmaat ja pyöreät. Pidän itteäni normaalin näköisenä. Aina löytyy jotain paranneltavaa ja tyyli saattaa muuttuu usein joksikin ihan toiseksi, mitä se oli vähän aika sitten ollut. Tiiätkö muita tän tyyppisiä nousevia jousimiehiä?

    • noususkorpu

      Hmm.. 170cm olen, todella hoikka, vaalea iho, en rusketu paljon mutten myöskään pala helposti. Maantienharmaat/kastanjanruskeat melko suorat hiukset, siniharmaat silmät ja jos ympäristössä paljon vihreää niin silmät sen mukaiset, pistävästä katseesta en tiedä. Iso suora nenä, luonnostaan hyvin tummat ripset ja kulmakarvat. Kroppa luonnostaan ryhdikäs ja voimakas että jos en urheile vähään aikaan niin ei vaikuta ulkomuotoon. Kädet hyvin vahvat, olen kuulemma kovakourainen. Aurinkomerkki on härkä.

      • Aurinkohärkä

        Pyylevä, tykkään vaihtaa hiustyyliä usein, välillä korostan naisellisuutta, välillä olen ilman meikkiä. Tykkään karkista ja suklaasta. Pukeudun monella eri tavalla, moni sanoo että olen kameleontti. Vihreät suuret silmät, 164 pitkä, paksut huulet, suuret rinnat, leveä lantio ja suuri pylly :)) vyötärö löytyy. Lyhyet jalat, lyhyt selkä, pieni nenä, rehevät kulmakarvat, joudun paljon nyppimään. Lyhyet paksut sormet, mitä vielä.... Suloinen, vedän miehiä puoleeni. Osaan olla kaunis läski mutta myös ruma sellainen :D


      • toinen härkä
        Aurinkohärkä kirjoitti:

        Pyylevä, tykkään vaihtaa hiustyyliä usein, välillä korostan naisellisuutta, välillä olen ilman meikkiä. Tykkään karkista ja suklaasta. Pukeudun monella eri tavalla, moni sanoo että olen kameleontti. Vihreät suuret silmät, 164 pitkä, paksut huulet, suuret rinnat, leveä lantio ja suuri pylly :)) vyötärö löytyy. Lyhyet jalat, lyhyt selkä, pieni nenä, rehevät kulmakarvat, joudun paljon nyppimään. Lyhyet paksut sormet, mitä vielä.... Suloinen, vedän miehiä puoleeni. Osaan olla kaunis läski mutta myös ruma sellainen :D

        Vittu mikä urpo.. hanki itsetunto, 'moni sanoo' ja 'vedän miehiä puoleeni', ei terve oikeesti niin tätä niin


    • noususkorpioni

      167 pitkä, paino 55. Tummanruskeat hiukset ja silmät. Pieni nenä ja suu. Iho ruskettuu helposti. Sporttimainen ja tosi pienet rinnat ja poikamainen lantio. Aurinkohärkä

    • kauris-oinas-koira

      Olen pitkä naiseksi, 178cm ja 68kg, klassisen kauniit piirteet, "aatelisnenä" ja pyöreät kasvot, vihreät suuret silmät, helposti ruskettuva iho ja pisamia, pitkät tummat ja paksut hiukset. En siro luustoinen, mutta tiimalasivartaloinen. Tyyliltäni klassinen ja naisellinen, joskin vähän koreileva aurinko-kauriiksi. Ulkonäöltäni hyvinkin huomiota herättävä, mutta johtunee suureksi osaksi pituudesta sekä tyylitajusta.

    • aurinkomerkki rapu

      kasvojen muodosta en ole ihan varma jotkut sanoo sydämen muotiseksi toiset pyöreäksi. tumman vaaleat hiukset, todella suuret tummansiniset silmät, pitkät ripset, kalpea iho, vähän pisamia, aika lyhyt 158cm, painoa löytyy 59kg.ennen lapsen saantia olin hoikempi, paksut reidet, hyvä perse heh :D, c-kupin rinnat, hoikka vyötärö,pienet jalat...

      • aurinko leijona.....

        pieni, lyhyt 160cm, 50kg. pienet rinnat. sporttinen lihaksikas. paksut huulet ja aika suuri nenä. vaalenruskeat ja luonnonkiharat hiukset. Silmat on aika oudon vaaleet ehkä vähän vihertävät.


      • FeliFel
        aurinko leijona..... kirjoitti:

        pieni, lyhyt 160cm, 50kg. pienet rinnat. sporttinen lihaksikas. paksut huulet ja aika suuri nenä. vaalenruskeat ja luonnonkiharat hiukset. Silmat on aika oudon vaaleet ehkä vähän vihertävät.

        Ulkonäköön vaikuttaa myös nouseva planeetta, jos sellaista on. Eli jos nouseva merkki ei tunnu "omalta", sitä voi sotkea joku ihan eri tyylinen planeetta.

        Minulla on Kauris nousussa: olen keskipituinen, tumma, hoikka ja kasvot on soikeat. Eli todella osuva.
        Neptunus on nousussa, mutta en ole huomannut sen vaikutusta erityisemmin...


    • Piti tehdä oikein kartta, et selvis. Nousumerkki on vesimies. Niin kuin aurinkomerkkikin.

    • nousuvaaka

      Joitakin vaakamaisia piirteitä tunnistan itsessäni. Olen mm. esteetikkoluonne, jolle tunnelmat/ värit ja harmonia ovat tosi tärkeitä. Aurinkona on sitten paljon jäyheämpi merkki, täysin vastakohta vaa álle.
      Ulkonäöltäni olen siro, enkä mikään kurvikas. Kasvot ovat kai aika klassiset, huulia on sanottu joskus sensuelleiksi :) rako löytyy etuhampaiden välistä. En ole kuitenkaan nauravainen, vaan ennemminkin totinen.

      Tyyleissä pidän sekä naisellisesta (jonnekin lähtiessäni) että poikamaisesta sporttilookista (kotioloissa). mitä tästä nyt sitten voi päätellä...

    • ´´´´´´´´

      Olen aurinkomerkiltäni vaaka ja nouseva rapu. Olen hoikka, siro, 168cm ja 50kg nainen, minulla pieni nenä ja suuret siniset silmät, luonnostaan vaaleat (kullanvaaleat) pitkät hiukset, hieman pisamia, Rinnat B-kuppi. Vartalotyyppini normaali tai aavistuksen kurvikas mutta en ole mitenkään erityisen muodokas. Pukeudun melko naisellisesti ja olen todella tarkka siitä miltä näytän. Rakastan meikkailua ja rauhassa erilaisten vaatteiden sovittelua ja värien yhteensopivuus tärkeää. Kiinnitän kokonaisuuksiin huomioita ja jos tapaan ihmisen joka on siisti mutta hänessä on silti jokin epäsiisti kohta esim. huonosti hoidetut kädet ja kynnet tmv. niin se häiritsee, vaikka en mitään sanoisikaan asiasta. Minua ei saa raahattua mihinkään kesämökeille alkeellisiin oloihin kitumaan kesäisin vaan nautin mieluummiin kaupunkien viihtyisyydestä ja siitä että kaikki mukavuudet ovat lähettyvilläni. En osaa sanoa olenko miten tyypillinen vaaka tai näkyykö tuo nouseva rapu minussa ja jos näkyy miten selvästi.

    • zxcvbnz

      Tummanruskeat hiukset, siniharmaat silmät, kapeat ja "pitkulaiset" kasvot, vähän varmaan keskimääräistä suurempi nenä, korkeahko otsa, korkeat poskipäät. Olen nainen ja pituutta on melkein 175cm, pitkät jalat, kapeat luut, muutenkin olen "sirorakenteinen", lantio tosin aika leveä, hartiat ei. Normaalipainoinen, mutta enemmän hoikka kuin muodokas. Ja olen viehättävä, kasvot ovat parasta minussa, nätit silmät ja hymy.

    • tipsutti________

      45kg, 160cm, ei meikkaa, ei mitää tatuointeja tai muuta turhaa, aika ohut luinen, ja näytän heikolta, mutta kuitenkin fyysisesti äkänen/voimakas, mielellään painin, tappelen esim veljien kans. myös ehkä sporttinen kroppa. en ole mitenkää erityisen kurvikas. en treenaa juuri ollenkaan, mutta silti pysyy kunto hyvänä. tykkään urheilla jos tilanne osuu kohdalle, tai vaikkapa kolata lunta :))
      en pelkää fyysistä työtä. nautin raskaasta fyysisestä työstä, esim kantaa jotain painavia tavaroita jne.

      pitkät suorat keskivahvahkot maantienväriset hiukset, kasvot kapeat ja kalpeat, pieni pehmeä/pyöreähkö/suorahko nenä, keskikokoiset silmät, vaaleansiniset tai jotain sinnepäin, keskikokoinen suu,
      perusilme on vakavan näköinen ( monet sanoo että "elä vaivu synkkyyteen")



      tykkään tarkkailla ihmisiä, esim kaupoissakin kassajonoissa saatan pitkään tuijottaa salaa jotain ihmistä ja sen toimintaa, ja yleensäkkin saatan salaa tuijottaa ihmisiä, ja olen todella kiinnostunut ihmisten luonteista, ja myöskin ihmissuhteet ja niiden toimivuus kiinnostaa, joten esim kaupoissakin jos nään nuoriparin, saatan tarkkailla niitä (kassajonossa) ja analysoida, että onko ne onnellisia yhdessä, välittääkö ne toisistaan, jne ja yleensä näänkin ihmisten läpi et miten menee.



      puoleensavetävä oon juu, monesti saa kuulla. ja monet on kehunu kroppaa, hymyä jne.
      en kyllä ole mikään itserakas. 50/50 pidän itsestäni. riippuu päivästä, varsinki kun ihottuma on pahimillaan niin ei kehtaa peiliin kattoa :(

    • Nousut

      Nousumerkkini: Jaloviina
      Ulkonäkö: Spurgu

      • katkarapuuu

        Nousu Rapu. Pienikokoinen, lyhyt ja "vantteransiro". Lihakset helposti esillä ilman ponnisteluja. Hoikka vatsa, pienet rinnat ja muodokas peppu. Kasvot sievät, korkeat poskipäät ja isot leukaluut, leuan pää siro. Otsa siro ja suora, nenä siro, keskikokoinen, pieni "kyhmy" nenänvarressa, tuo persoonallisuutta. Tumman ruskeat keskikokoiset silmät ja tummanruskeat omanväriset hiukset. Iho suomalaisesta vaaleudesta jonkin verran tummempi. Olen alkuolemukselta varautuneen näköinen, sanottu joskus että liian itsevarman näköinen eikä uskalleta sen takia tutustua, se on harhaa se on pelkkää ujoutta ja varautuneisuutta ei itsevarmuutta.


    • Nouseva skopu

      Olen 173 cm, vaihtelevasti paino muuttuu, mutta en ole lihava / hoikka.
      Rintava, pitkät, hoikahkot jalat. Silmiä kehuttu, ovat erittäin kiltit ja sympaattiset.
      Vaaleat pitkät hiukset. Kasvoja kehuttu kauniiksi.
      Kyllä katseita on kerätty =).
      Nuorekas.

    • skorppari....=

      Aurinkomerkkini on skorpioni. Olen 173 pitkä, hoikka, kuitenkin sopivan leveät lanteet ja a/b kupin rinnat. Kavoni ovat sydämen muotoiset ja silmäni ovat mantelin muotoiset tummanvihreät. Hiukset ovat pitkät ja luonnonkiharat. Kyllä miehet katselevät aina ja kehuvat sieväksi ja kauniiksi. Olen eksoottisen näköinen, enkä ole perusnaisen näköinen. Miten tämä sopii nousumerkki juttuihin?

      • ---Jousimies----

        Aurinko jousimies. Olen 163 cm painoa n.60 kg. Hiukset tumman ruskeat ja luonnonkiharat, silmät ruskeat, nenä on sitä normaalia luokkaa, ei pieni, mutta ei isokaan, kasvoissa korkeat poskipäät. Katse on pistvä ja lantio on kapea, povekas.. Monet luulevat ulkomaalaiseksi.. Tein tuon syntymäkartta homman astron sivuilla, siellä mainittiin joku Stelium-homma.. Mietinpä vaan vaikuttaako tuo kuvio tähän nousumerkki juttuun..?


    • Vaaka tyttö

      Laitan tähän huvikseni kaikki mitä itsestäni sain selville:
      Aurinkomerkki: Vaaka
      Nouseva merkki: Jousimies
      Laskeva merkki: Kaksonen
      Kuumerkki: Vaaka

      Olen lyhyt ja "naisellinen" eli en ihan hoikka mutten mikään läskikään (157cm 56kg). Kuppikokoni on c ja minulla on hoikka vyötärö. Reisissäni on kaikkein eniten läskiä ja näytän oudolta tiukoissa housuissa.
      Pääni on hyvin soikea, poskeni pyöreät, huuleni isohkot (ei kuitenkaan Angelina huulet), nenäni suora ja silmäni keskikokoiset ja ruskeat. Käteni ja jalkateräni ovat sirot.
      Ihoni on hyvin vaalea ja en tahdo ruskettua millään mutten myöskään pala helposti. Minulla on hidas aineenvaihdunta.
      Luonnollinen hiusteni väri on haalean ruskeat ja olen aina pitänyt hiuksiani pitkinä. Ulottuvat tällä suunnilleen vyötärön kohdille.

      • Vaaka tyttö

        "Ulottuvat tällä suunnilleen vyötärön kohdille"
        tällä hetkellä, piti sanomani.

        Niin, ja en pidä itseäni erityisen hyvännäköisenä mutten vastenmielisenäkään.


      • hehee
        Vaaka tyttö kirjoitti:

        "Ulottuvat tällä suunnilleen vyötärön kohdille"
        tällä hetkellä, piti sanomani.

        Niin, ja en pidä itseäni erityisen hyvännäköisenä mutten vastenmielisenäkään.

        Aurinkomerkki: leijona
        Nouseva merkki: Kauris
        Laskeva merkki: Kalat
        Kuumerkki: Skorpioni

        Olen pitkä ja luonnostaan laiha. Minulla on hyvin tumman ruskeat hiukset ja silmät, ja muutenkin olen piirteiltäni tumma, paitsi että ihoni on jopa hieman läpikuultavan valkoinen. Minulla on soikeat kasvot, pienehköt silmät, korkeat poskipäät, pieni ja suora nenä, sekä paksut huulet.


    • Skorpioninainennousu

      Minä olen nousumerkiltäni skorpioni.

      Omaan suuret valtaväriltään vihreät silmät, jotka ovat suuret ja melko pyöreät. (Värikartta sininen-harmaa-keltainen-ruskea-vihreä). Silmiäni reunustavat poikkeavan pitkät ripset.

      Kasvoni ovat sirot, huuleni ovat paksut, poskipäät korkeat ja näkyvät, poskissa lommot.

      Ihoni on todella vaalea, en rusketu vaan palan ja olen herkkä auringolle.

      Hiukseni ovat myös todella vaaleat, tietysti ne karvat, jotka valolta piilossa ovat ovat aavistuksen tummempaa, mutta eivät silti ruskeat.

      Olen keskipitkää aavistuksen lyhyempi. Olen luiseva ja minulla on ruumiiseen nähtynä todella kapea vyötärö. Muodot löytyvät lähinnä takapuolesta ja reisistä, mutta sekin vain urheilun seurauksena.

      Kokonaisnäkyäni yhdistellään usein pohjoiseen, lappiin, hallaan, lakkoihin, poroihin.

      Minua sanotaan kauniiksi ja vetovoimaiseksi, mutta jos omaa mielipidettä kysytään, niin sillä ei ole paskanväliä.

      • skorpioninainennousu

        joutsenkaula, huono ryhti, tutkiva katse.


    • Löwe1234

      Minulla on tummanruskeat keskipitkät hiukset, (ihailen tuuheita hiuksia, mutta omani ovat aika luirut) isot vihreät silmät, olen reilut 163 cm pitkä ja vartaloltani aika normaali, joskin ihailen naisellista, mutta samalla lihaksikasta vartaloa. Pukeutumisessa minulla on ihan oma tyylini, ja se on yhdistelmä naisellista sekä poikamaista/urheilullista. Kasvoiltani olen aika siropiirteinen, tosin nenä on hieman leveä ja suu myös..Kaikenkaikkiaan ajattelen aika paljon ulkonäköäni, ja siitä löytyy aina jotain parannettavaa.

      • Löwe4321

        On se kumma kun aina viestin laiton jälkeen tulee kauheesti lisää mieleen..
        Eli,
        löytyy myös hymykuoppa toiselta poskelta..
        Ja jos jotain olemuksesta sanoisin niin ihailen ihmisiä joilla on hyvä ryhti, itsevarma katse ja valloittava hymy..Tällaiseen pyrin itsekin..


      • -
        Löwe4321 kirjoitti:

        On se kumma kun aina viestin laiton jälkeen tulee kauheesti lisää mieleen..
        Eli,
        löytyy myös hymykuoppa toiselta poskelta..
        Ja jos jotain olemuksesta sanoisin niin ihailen ihmisiä joilla on hyvä ryhti, itsevarma katse ja valloittava hymy..Tällaiseen pyrin itsekin..

        Aurinkomerkkini on rapu. Minulla on tummanruskeat (suorat) pitkät hiukset ja siniset suuret,hieman vinot silmät. Iho on vaalea, mutta ruskettuu helposti. Olen lyhyt, melko hoikka ja hyväryhtinen. Pääni on ovaalin muotoinen. Tyylini vaihtuu mielialojeni mukaan.


    • Skopu nainen

      kala kuu,nousu vesimies. Minulla on melko hailakat maantien väriset suorat ohuet hiukset luonnostaan,mutta tykkään värjätä niitä,yleensä mustat,joskus myös kuiturastat.
      Silmät ovat vinot,ei niinkään manteli-simmut,pienemmät johtuen korkeista poskipäistä,ne ovat kylmän harmaat,mutta niissä on keltainen (ei kulta) rengas mustuaisen ympärillä,monet ovat sanoneet niitä "pelottaviksi" :D Skopuille tyypilliseen tapaan,hypnoottinen,lävistävä katse.Olen huomannut,muuten ne ovat vähän kylmät mutta..kun olen todella tunteellinen,ne muuttuvat vetisiksi,kuin itkuiset silmät,todella ärsyttävää:)
      Naamani on jykevä,voisi sanoa että pyöreä todella korkeiden poskipäiden takia mutta leukaperät ovat vähän maskuliiniset,leveä leuka.Nenä on lyhyt ja pyöreä,kulmakarvat ovat melko suorat ja leveähköt,ehkä vähän "vihainen" lookki.I ho on kalpea enkä rusketu helposti,todella herkkä ja usein punaset posket. Olen lyhyt myös.
      Vartaloni,se on vähän outo yhdistelmä,voimakkaat jalat,lihasta,leveä lantio ja iso pyöreä peppu,vyötärön kohdalta muutun melko hoikaksi,voisi sanoa että yläkroppani on atleettinen V muotoinen,leveä ja lihaksikas selkä,kapea vyötärö,monet ovat sanoneet että yläkroppani on todella jänteikäs,vaikea selittää:D Vahvat lihaksikkaat kädet,lyhyet sormet.
      Mitäs vielä..otsani on korkeahko.Luin jostakin että skopu ihmisillä on yleensä terävät piirteet,nenä,huulet,leuka..huomasin että vaikka leukani on leveä,sivuprofiilissa se näyttää vähän terävältä.Luulen että ruuminrakenteeni vastaa aika hyvin vesimiehiä,yleensä he ovat näitä "atleetteja" kolmion muotoinen kroppa,yläosa on paljon leveämpi,ei tasapaksu.
      Tyylini..no mutta,skopu vesimies..en VOI olla massaa,sisäinen pakko näyttää vähän orginellilta:D Löytyy lävistyksiä ja kohta tatuointeja. Oma outo vaatetyyli mutta pidän myös ihan perus kuteitakin. Olen todella ystävällinen,valmiina halaamaan kaikkia ja kuuntelemaan:)

    • nousevaskorpioni

      Nouseva skorpioni. Siniharmaat silmät, intensiivinen katse, kapeat kasvot, 'aristrokraattinen nenä' (ei kovin pieni!), hoikka, jäntevä, kuitenkin naisellinen vartalo.

    • Skorpionirapu....

      Skorpioni. Nouseva rapu :-)
      Olen 171 cm pitkä, painan noin 57 kg. Minulla on pitkät paksut huurteisenruskeat hiukset, melko tumma ja helposti ruskettuva iho. Silmäni ovat melko suuret, tummat ja turkoosihtavan vihreät. Vartaloltani olen muodokas - olen rintava ja takamustakin löytyy.

    • Nouskurineitsyri

      Nouseva neitsyt:
      heh, Olen todella pitkä ja vartaloltani poikamainen.
      En todellakaan ole feminiininen, huppari ja reisitaskuhousut- linjaa.
      Ja hiukseni ovat luonnostaan vaaleat. Silmiä on tosin kuvailtu "läpitunkeviksi".

    • skorppari nousu

      Noususkorppari
      Tummat pitkät hiukset, Ohuet huulet, keskikokoiset sinivihreäharmaa silmät. Muodokas vartalo "oikeista" kohdista. Pitkät jalat, lyhyempi ylävartalo. Pituus 164 ja paino 55 kg. Tummat kulmakarvat, vaalea iho.

      yhtenäisyyksiä muihin tuntuis äkkiäkatsottuna olevan noi silmien värit.

    • asc_virgo

      Nouseva neitsyt täälläkin.
      Minunkin silmiä on kuvailtu "läpitunkeviksi".
      Muuten kasvon piirteeni ovat vahvat, olen tumma kauttaaltaan.:D
      Hiukset, silmät...

    • Nouseva kauris

      Olen kauris ja nouseva kauris. Tässä vielä tarkemmin:

      Nousumerkki Kauriissa
      Aurinko Kauriissa
      Kuu Jousmiehessä
      Merkurius kauriissa
      Venus Kaloissa
      Mars Ravussa

      Minulla on pitkät raajat ja olen siroluinen. Kasvot eivät ole sen enempää kapeat kuin leveätkään. Suuret tummat silmät ja tummat vahvat kihartavat hiukset. Kasvot eivät ole pitkät, joku saattaisi sanoa niitä V:n mallisiksi. Korkeahkot poskipäät. Kapeat huulet. Terävä, muttei liian iso leuka.

    • skopparinainen

      Täällä skorppari, ja olen 162cm vaaleahiuksinen nainen, pukeudun klassisen tyylikkäästi. Piirteisiin kuuluu pieni nenä, krikkaan/tummansiniset silmät, keskikokoiset huulet ja korkeat poskipäät ja pitkät ripset :) luonteeltani olen flirttaileva, sosiaalinen ja hymyilen lähes aina. Toisinaan myös on sanottu ylimielisen näköiseksi, mutta saattaa johtua kun perusilmeeni voi olla hieman tuima.. :) yleensä kuitenkin hymyilen. Muhun ihastutaan todella helposti eikä miespuoliset ihmiset _ikinä_ halua olla vaan kaveri...

    • rosieeee

      Vaaka ja nouseva kauris

      Usein itseäni kehutaan todella kauniiksi, etenkin silmiä kehuttu positiivisesti pienestä pitäen. Itse näen itseni pullaposkisena, siro leuka ja sirot huulet, keskikokoinen ja suora nenä, ja silmät ovat suurehkot ja pitkät ripset (ripsivärin kanssa luullaan usein tekoripsiksi) ja väri sellainen turkoosiin taittuva, 163cm olen pitkä ja hiukset ovat vaaleanruskeat jossa aavistuksen verran oranssia sävyä (pienenä olivat täysin blondit), eivät ole ihan ohuet muttei paksutkaan, ehkä pientä kiharaa. Ja miehiltä yleensä saan "upeista ja kauniista" silmistä ja muodoista eniten positiivista palautetta. Usein monet ihastuu ulkonäköön, mutta itse olen sen verran itsekriittinen etten osaa ottaa palautetta vastaan, etenkään kun kroppaa kehutaan, mutta silmistäni pidän jossain määrin. Niin ja pirteää kummallista hymyäni tilanteessa kuin tilanteessa yleensä kehutaan ja hymykuopatkin löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe