Kodinkoneliikkeet Jyväskylässä

marsinkuut

Olen ostamassa ensimmäistä pesukonettani ja vieläpä aika kiireellä. Mitä kodinkoneliikettä Jyväskylässä suosittelisit? Tiedätkö edullisesta kotiinkuljetuksesta tai liikkeestä, jossa tinkaaminenkin onnistuisi?

7

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkl

Jos sulla on tietty malli katottuna, niin käy vaikka paikan päällä kyselemässä hintoja tai tee soittokierros. Ite sain halvimmalla Markantalosta, joka siis on tuossa ihan keskustassa Vapaudenkadulla ja kuljetuksenkin ne järkkäs, tosin en muista hintaa. Tinkiminen kannattaa aina!

• esim

Gigantissa kotiinkuljetus 20e.

• Asiakas.

.. on myyjiä, jotka eivät tiedä kertoa rojuistaan mitään.
        Ainakin oman kokemukseni mukaan.

• tarjoustavara

on loppunut tai sitä ei ole saatu, joten tarjotaan jotain kalliimpaa, mutta myös "parempaa".

• kuluttaja
        Asiakas. kirjoitti:

.. on myyjiä, jotka eivät tiedä kertoa rojuistaan mitään.
        Ainakin oman kokemukseni mukaan.

kokemuksia kun ostin LCD televisiota, kävin 3. ja koskaan kukaan ei tullut edes kysymään vaikka 3 myyjää oli kerrankin juoruamassa keskenään...ostin Markantalosta ja sain hyvän palvelun ja roiman alennuksen kysymättä. Sen jälkeen ostanut kaikki muutkin kodinkoneet sieltä, suosittelen...

• giga-poo

se on kait gigantin strategiakin et asiakas näkee halvan tuotteen mainoksessa. tulee liikkeeseen ostamaan sitä ja sitten myyjä sanookin että se on huono ja esittelee sulle kalliimpia ja parempia malleja. Olen kuullut tämän saman niin monelta ihmiseltä!

• Jorma.m1

Tourulan Expertiltä et saa kuin parkkisakot pihasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5534
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4114
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2860
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      287
      1372
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      219
      1134
    Aihe