mitä puku maksaa ja hankitaanko se yleensä seuran kautta.. maksaako vyö kokeet erikseen ja kuinka usein niitä suurinpiirtein on??
mitä puku maksaa??
4
917
Vastaukset
- Kake
Tässäpä jotain:
Karatepuvut maksavat noin 30 eurosta ylöspäin. Hintaan vaikuttaa puvun koko ja kankaan paksuus. Katso www.nidan.fi
Pukuja saa lähes aina seuran kautta, seurat saa alennusta joten se on ihan hyvä tapa hankkia puku. Toisaalta kun itse käy sen ostamassa / tilaamassa on valinnan varaa paljon enemmän.
Vyökokeet maksaa joka kerta erikseen. Mitä tummempi vyö sitä korkeampi hinta.
Seura järjestää yleensä vyökokeita puolivuosittain. Vöitä voi yleensä suorittaa myös leireillä.
Useimmissa seuroissa on ohjeet kuinka nopeasti voi osallistua seuraaviin vyökokeisiin. Esim. keltaiseen vyöhön voidaan vaatia 10 treenikertaa. Oranssiin vyöhön 20 treenikertaa ja kolme kuukautta keltaisen suorittamisesta. Vihreään vyöhön 40 treenikertaa ja puoli vuotta oranssin suorittamisesta. Siniseen 70 treenikertaa ja vuosi vihreän suorittamisesta jne jne.- kenttis
www.kamikaze.fi
Sieltä saa hyviä pukuja, on halpoja aloittelijoiden pukuja, mutta myös kalliimpia edistyneemmille. Puvut ovat hyvätasoisia ja hintansa väärti. Asiakaspalvelukin pelasi ainakin minun kohdalla loistavasti. Suosittelen lämmöllä. Puku jonka tilasin tuli perille jo kahdessa päivässä, erittäin nopeaakin siis. - kenttis
www.kamikaze.fi
Sieltä saa hyviä pukuja, on halpoja aloittelijoiden pukuja, mutta myös kalliimpia edistyneemmille. Puvut ovat hyvätasoisia ja hintansa väärti. Asiakaspalvelukin pelasi ainakin minun kohdalla loistavasti. Suosittelen lämmöllä. Puku jonka tilasin tuli perille jo kahdessa päivässä, erittäin nopeaakin siis. - Antti
Tuo vyökokeen hinta ja tiheys on seurakohtaista, joillakin se maksaa, ja joillakin se on ilmaista. Eli kannattaa kysyä omalta seuralta mikä heidän käytäntönsä on vyökoemaksusta ja vyökokeiden yleisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739