mistä edulliset yhdistelmävaunut?

...

Mistä löytäisin edulliset uudet yhdistelmärattaat? Ehdotuksia.

18

1625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivulta

www.vauvatar.fi, löytyiskös sieltä sopivat. Ainakin siellä on ale.

• kokemuksia

tästä firmasta? Koitin tilata sieltä jotain, mut en periaatteessa tilaa mistään etukäteismaksulla, kuten ois pitänyt...

• äiti -85

just ite tarviin kans uudet ja löysin hobby hallista abc pramy-yhdistelmät. oli hyvän näköset, ja mä ainakin taidan tilata ne.. käy säkin kurkkaamassa.. :)

• hobbis

todellakin, edullisesti ja osamaksulla voit tilata hobbyhallista. yhdyn edelliseen.

• nettiin

www.vauvatalojohanna.fi, www.lastentarvike.fi, www.muksutalli.fi tai kokeile ihan hakusanalla yhdistelmävaunut tai lastentarvike. Muksutallin sivuilla ei hintoja, vaihtelevat kuulemma viikottain. Halvimmat Brio-vaunut oli jossain vaiheessa 399e ja hinnat lähti halvimmissa malleissa 249e. Tietty hinta korreloi myös vähän laatua.

Moni hakee Tallinnasta ja nettitilauksena Saksasta saa kuulemma jopa 200e halvemmalla kuin Suomesta. Kannattaa kuitenkin varmistaa, mitä tilaa ja mistä, enkä kyllä netissä maksais. Kaverin kaveri osti jotain atk-ohjelmia ja maksoi netissä: kanadalaiselta koneelta tyhjensivät sitten koko pankkitilin ja rahoja ei saanut koskaan takaisin.

Itse ihastuin Bora-lastenvaunuihin, todella kauniisti muotoillut ja ihania värejä ja kuoseja. Hintahaitari 350-450 e Lastentarvikkeessa, mutta en ole vielä käynyt paikanpäällä kokeileen.

On kuulemma huomattvia eroja myös käytössä, että kannattais varmaan miettiä, mitä vaunuilta toivoo, missä käyttää ja kokeilla ensin liikkuvuutta, kuinka rullaa, kasattavuus. Moni kuulemma yllättyy siitä, että ei sitten sovikaan oman auton takaluukkuun, että kannattaisi sovittaa jo ostaissa.

• Surusilmä

Kaupungissa jossa asun, on kahdessa lastentarvikeliikkeessä täysin erihintaisia vaunuja. Toisessa hinnat n.600euroa ja toisesta ostin ne 249eurolla. Kauniit ja toimivat.

• Kurkkaapa

Netistä löytyy myös www.pikkupingviini.fi, siellä on muitakin vauvatarvikkeita. Itse ajattelin tilata sieltä Filuu-yhdistelmät.

• Äippä-76

Entäs jos haluat halvalla päästä ja uutta ostaa niin miten olisi, että ostat kuomurattaat ja siihen kantokassin?
      Meillä esikoisella oli yhdistelmät ja koin ne jotenkin isotöiseksi ja kakkoselle ostin rattaat ja siihen tämän kantokassin josta saa pohjalevyn poistettua ja näin ollen voi käyttää isommalla lapsella lämpöpussina.
      Pääsi halvemmalla, mutta on tietysti hintaeroja kantokasseissakin mut ainakaan Emma kassit ei oo kalliita ja koin sen tosi käteväksi.

Tässä linkki lastentarvikkeelle ko. kassiin.
      Väri vaihtoehtoja löytyy.
      Joskus oon nähnyt city-marketissakin tätä merkkiä, en tiiä oliko halvempi mitä tarvikeliikkeessä. Mutta varteenotettava idea, et kadu!

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=209&valikoimaid=1

Me satiin toi kassi kaupan päälle tingattua rattaisiin :)

• vaunufriikki

Vantaan Petikossa ja Varistossa on hyvä valikoima liikkeitä, kaikki lähekkäin

Lastentarvike
      AT-lastenturva (www.lastenturva.fi)
      Vauvatalojohanna
      Megamuksu (www.megamuksu.fi)
      Vauvapop

• Kuopijosta

Itse ostettiin lastentarvikkeesta Emma bestar yhdistelmät. Hinta 279,- ja mielestäni todella hyvät sekä edulliset :)

• Mymskeli

Tarviiko olla uudet vai kelpaako käytetriittämiinyt?
      Itse en periaatteesta osta uusia kun käytettyjä on nettimarkkinat ym. väärällään ja sitä rahaa menee vauvan myötä ihan riittämiin.. Ainakin tori.fi on ollut mun suosikki kaikissa tarvikkeissa.
      Ajattelin uskaltautua turvakaukalonkin sieltä metsästämään..

• Mymskeli

Oho kun hyppäs toi teksti :O
        Ekan kysymyksen viimenen on "käytetyt" :D

• Vaunut ulkomailta

Itse ajattelin tilata ulkomailta, joko saksasta tai britanniasta.. Mutta myös käytettynä löytyy ERITTÄIN hyväkuntoisia ja edullisia, mm. tori.fi :)

• tässä olis:
      • 13+2

Kiitos vinkistä! Meillä oli tarkoitus ostaa käytetyt vaunut tori.fi:stä, mutta harvoja käytettyjä edes saa tuolla hinnalla. (Paitsi jotain ikivanhoja.) Miten voikin olla noin halvat? Onko kellään kokemusta näistä vaunuista?

• Blulla

Itse kävin juuri muutama päivä sitten kiertämässä lastentarvikeliikkeitä ja katselemassa alennuksia ja poistuvia. Löysinkin sitten Muksutallista viime vuoden mallia olevat yhdistelmät, maksoin 299e ja tietääkseni kyseiset vaunut on kuitenkin 600-700e:n arvoiset.

Eli kannattaa myös kierrellä ja katsella jos siihen on mahdollisuus :)

• mievaan922

nuo amberit todella kätsät :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe