Vaikuttaako naisen työ ja ammatti?

postmoderni urbaanihippi

Olen ihan oikeasti - en ole sairas valehtelija eli kleptomaani - ulkonäöltäni julkkisainesta. Kohumissi, juorupalstojen feissi, hyvännäköinen turhajulkkis joka on vain trendikäs - you name it, tollasia voisin vetää "ammattina".Rahkeet olisi..=)Mediapalvontaa ei tarpeeksi.

Ongelmana on että OIKEAT "turhat julkkikset" eivät pidä minusta koska kokevat uhkana..En mainitse nimiä mutta aika moni tunnettu tyyppi on ilmaissut selkeää vihaa kohtaani vain näkemänsä perusteella..

Miksi humanistihippi ei saa olla hyvännäköinen? Mitä vikaa mun ammatissani, humanistisekoilijana, on että minut miellettäisiin mieluummin kasvissyöjä-feministi-lesboksi? Miksi en saa olla yhtä hyvännäköinen kuin noi glamour-kyyhkyläiset?

Ilmeisesti syynä on se, että kaunis nainen = julkisesti tunnustettu, mahdollisimman monen ihmisen fantasia sähköisten ja kuvallisten medioiden välityksellä.

Ruma nainen = kasvissyöjä, vähintään bi, feministi, humanisti, ekohippi..Mutta miksei hyväksytä, että sellainenkin voi omistaa ainutlaatuisen ulkonäön?? Onko julkkisammateissa niin paljon hohtoa?

6

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Julkkiksissa on kovin erinäköisiä.

Miehet eivät edes tiedä kuka on julkkis, se on naisten juttu minkä ne lukevat naistenlehdestä.

Naisen työ ja ammatti vaikuttavat lähinnä siinä, että onko niitä. Jos ei ole, on syytä kiertää kaukaa. Tätäkö tarkoitit?

:-)

• sacro.sanct

En halua viilata pilkkua mutta eikös kleptomania on varastamista. Otin asian esille siksi, että valehtelijalle on oma sanansa, jonka kuulin itsekin vasta muutama päivä sitten, ja olen sen jo unohtanut. Muistasikos kukaan sitä???

• ....

Se on MYTOMAANI! Ehdin eka!

• Asiasta huvittunut

Aika sekava viesti, jonka pointtia en oikeastaan ymmärtänyt ollenkaan. Viestistä ei käynyt ilmi ammattiasi, joten paha sanoa häiritsisikö se. Lisäksi kleptomaani on tosiaan näpistelijä, ei valehtija.

Otsikossasi sentään oli selkeä ja suora kysymys, johon ajattelin vastata. Naisen ammatti ei vaikuta, paitsi jos se on joku erikoinen. Esimerkiksi teurastajanainen saattaisi herättää pelonsekaista ihmettelyä, mutta jos nainen on joku sairaanhoitaja, kauppatieteilijä, psykologi tai kaupankassa, sillä ei oikeastaan ole merkitystä.

Mitä muuten tarkoittaa "ulkonäöltään julkkisainesta"? Marika Fingerroos (miten nyt kirjoitetaankaan) on julkkis, vaikka on oikeastaan helvetin ruma. En nyt sano, että olisi keskivertoa rumempi, mutta eihän tuolla ulkonäöllä oikeasti otsikoihin olisi päästy, jos ei olisi Keskistä tms. nainut.

• Fingerroosista sekä ammatin vaikutuksesta.

• Tyttö

Entä vaikuttaako ammatti, jos nainen on pidemmälle kouluttautunut kuin mies? Esimerkiksi jos nainen on akateemisesti koulutettu ja alan töissä, mutta mies on "tavallinen" työläinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe