Radion irroitus S80 vm 98

volvisti2

Mitenkähä irtoo originaali radio/kas./cd soitin S80-98 mallisessa autossa. Onko rca-liittimille in paikkoja

12

5075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thorn!

Miksi haluaisit sen irroittaa? Volvo tarjoaa vakiona sen verran hyvät audiot, että ei niihin tarvitse koskea... Sitä paitsi alkuperäinen on aina miellekkäin.

• Autoileva

Kynäteline panelin osa on klipsuilla kiinni, ota ensin se varovasti irti. Sitten näkyy ylemmän panelin ruuvit, ne irti ja sitä rataa.

• volvisti2

Otettu irti radion vas. puolelta säilytyslokero ja kynäteline kuminen, mutta mitään kiinnitysruuveja ei näy kummassakaan kohteessa???? Väkisin ei viitti ruveta repiin. Pitääkö purkaa kokoauto.

• Thorn!
        volvisti2 kirjoitti:

Otettu irti radion vas. puolelta säilytyslokero ja kynäteline kuminen, mutta mitään kiinnitysruuveja ei näy kummassakaan kohteessa???? Väkisin ei viitti ruveta repiin. Pitääkö purkaa kokoauto.

Älähän hyppää ylitse...

• Autoileva
        volvisti2 kirjoitti:

Sorry, se meneekin S80:ssä vähän eri tavalla kuin S60:ssä. Eli pitääkin ensin ottaa vaihdekepin ympärillä oleva paneli pois. Muoviliuskalla varovasti takaosasta aloittaen. Sitten pitäisi tulla ruuveja vastaan.

• Autoileva

Ainakin HU-603:ssa on inputteja vapaana. Jos laitteesi käyttöliittymästä löytyy AUX-vaihtoehto ohjelmalähteelle, niin siitä voisi päätellä että on.

• volvisti2

Miten helpoiten pääsee tarkastamaan inputit?
        Nytsainilmastointipaneelin alaosan irti,mutvielä yläpääkanittaa niin, ettei uskalla väkisin...??
        Käyttöohjekirja kertoo cd-vaihtimen olevan mahdollinen lisälaite.Pääsiskö kenties irrottamalla esim hanskalokeron?

• Thorn!
        volvisti2 kirjoitti:

Nytsainilmastointipaneelin alaosan irti,mutvielä yläpääkanittaa niin, ettei uskalla väkisin...??
        Käyttöohjekirja kertoo cd-vaihtimen olevan mahdollinen lisälaite.Pääsiskö kenties irrottamalla esim hanskalokeron?

Miksi et voi vastata?

• Volvisti2
        Thorn! kirjoitti:

Miksi et voi vastata?

Alkuperäinensoitin on tosi hyvä ja en haluakaan tuhota originaaliilmettä joka tyylikäs, mutta jos mahdollista saada siihen mp3 soitin kii, ni on kiva ku saa kaik omat cd formaatit autoonkin. Siksi kaipaan asiaan perehtyneiltä oikeita kommentteja kys. toimenpiteeseen...selviskö...?No hyvä.

• Autoileva
        volvisti2 kirjoitti:

Sorry mutta en ollut enää tuossa vaiheessa koneen ääressä. Jos vielä irroittamatta niin kuvat irroittamiseen löytyy tuolta:
        http://www.carstereohelp.com/stereoremovalVolvoS80.htm

• volvisti2
        Autoileva kirjoitti:

Sorry mutta en ollut enää tuossa vaiheessa koneen ääressä. Jos vielä irroittamatta niin kuvat irroittamiseen löytyy tuolta:
        http://www.carstereohelp.com/stereoremovalVolvoS80.htm

Kiitos, kiitos kovasti hyvästä linkistä.On täällä asiallista väkeäkin liikkeellä kun vaan jaksaa ootella ja onhan sulla ollu aina asialliset vastaukset. Kiitos vielä,nyt helpotti.

• TROLF

Hä ? onko siis HU-603 soittimessa Rca johdoille paikat ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1483
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe