Mafia 2

ODOTTAJA !

Sanokaa milloin Mafia 2 tulee ? Onko tietoo, alettu tekemään ? Googlettamallakaan tulee saksan kielistä paskaa. Ja miten niisä Extreme joissa on tehtävä ajaa auto LUJAA paikasta toiseen, en ikinä pääse niitä :( ??

12

4246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

se on se kummisetä vittu ihan paska koko sarja mafia on perseestää mafia on perseestää!!!

• Tommy Angelo

Mafia 2:sen tekeminen on peruutettu.

• nO WAY ! Ukkeli

Eikä oo Puhut paskaa !!

• sffsf
        nO WAY ! Ukkeli kirjoitti:

Eikä oo Puhut paskaa !!

Miettikää nyt jos se tommy kuoli Loppu näytöksessä ketkä olisi pää henkilöinä siinä?

• Yllättynyt
        sffsf kirjoitti:

Miettikää nyt jos se tommy kuoli Loppu näytöksessä ketkä olisi pää henkilöinä siinä?

Kun en ole vielä päässyt läpi, niin miten se muka kuolee?

• Ralphie
        Yllättynyt kirjoitti:

Kun en ole vielä päässyt läpi, niin miten se muka kuolee?

Pelaa peli loppuun, mutta jos välttämättä haluat tietää miten Tommy kuolee, niin lue tästä:
        Loppudemossa Tommy on jo viisikymppinen, niin kaksi miestä tulee sen kotipihalle sanomaan terveiset Salierilta ja toinen mies ampuu sen shotgunilla.

• Te kans mitää tajuu
        Ralphie kirjoitti:

Pelaa peli loppuun, mutta jos välttämättä haluat tietää miten Tommy kuolee, niin lue tästä:
        Loppudemossa Tommy on jo viisikymppinen, niin kaksi miestä tulee sen kotipihalle sanomaan terveiset Salierilta ja toinen mies ampuu sen shotgunilla.

Mutta kukas sanoi että tomi kuoli? entä miksei voisi olla vaikka eri henkilöä, juonta ja kaupunkia? "öö vitsi mä oon nöröje kunkku tommy kuoli sillä sipuli oon vähän"

Mutta kukas sanoi että tomi kuoli? entä miksei voisi olla vaikka eri henkilöä, juonta ja kaupunkia? "öö vitsi mä oon nöröje kunkku tommy kuoli sillä sipuli oon vähän"

mulla on maifia xboxilla,siinä ei oo mitään näytöstä kun tommy kuolee! kun pelin menee loppuun se tappaa samin siinä koska sam on petturi.. en tiiä tosta pc versiosta onko se erillainen..

• gffffffffffffffff

niinpä ei sitä m,afiaa ikinään tule mitä ne sanoo jos ei tuu

• pehmo2

Mafia II-chapter 14 Stairway to heaven: siinä pitää ajaa tommyn pihalle ( Vito Scaletta ajaa) sitte Joe Barbaro mosauttaa haulikolla mahaan...

Sama näkyy mafian (1) lopussa.

• pegi18

mikä on mafia 2 ikäraja

• Nononono

18

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      54
      7702
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7354
    3. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      171
      6891
    4. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      53
      6732
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      39
      5737
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      76
      5710
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      101
      5466
    8. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      24
      3165
    9. Minne haluaisit

päästä kaivattusi kanssa ensimmäiselle yhteiselle matkalle?
      Ikävä
      50
      866
    10. Näytit tosi hyvältä

Myös uudella tyylillä. 😊
      Ikävä
      59
      818
    Aihe