Mafia 2

ODOTTAJA !

Sanokaa milloin Mafia 2 tulee ? Onko tietoo, alettu tekemään ? Googlettamallakaan tulee saksan kielistä paskaa. Ja miten niisä Extreme joissa on tehtävä ajaa auto LUJAA paikasta toiseen, en ikinä pääse niitä :( ??

12

4251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

se on se kummisetä vittu ihan paska koko sarja mafia on perseestää mafia on perseestää!!!

• Tommy Angelo

Mafia 2:sen tekeminen on peruutettu.

• nO WAY ! Ukkeli

Eikä oo Puhut paskaa !!

• sffsf
        nO WAY ! Ukkeli kirjoitti:

Eikä oo Puhut paskaa !!

Miettikää nyt jos se tommy kuoli Loppu näytöksessä ketkä olisi pää henkilöinä siinä?

• Yllättynyt
        sffsf kirjoitti:

Miettikää nyt jos se tommy kuoli Loppu näytöksessä ketkä olisi pää henkilöinä siinä?

Kun en ole vielä päässyt läpi, niin miten se muka kuolee?

• Ralphie
        Yllättynyt kirjoitti:

Kun en ole vielä päässyt läpi, niin miten se muka kuolee?

Pelaa peli loppuun, mutta jos välttämättä haluat tietää miten Tommy kuolee, niin lue tästä:
        Loppudemossa Tommy on jo viisikymppinen, niin kaksi miestä tulee sen kotipihalle sanomaan terveiset Salierilta ja toinen mies ampuu sen shotgunilla.

• Te kans mitää tajuu
        Ralphie kirjoitti:

Pelaa peli loppuun, mutta jos välttämättä haluat tietää miten Tommy kuolee, niin lue tästä:
        Loppudemossa Tommy on jo viisikymppinen, niin kaksi miestä tulee sen kotipihalle sanomaan terveiset Salierilta ja toinen mies ampuu sen shotgunilla.

Mutta kukas sanoi että tomi kuoli? entä miksei voisi olla vaikka eri henkilöä, juonta ja kaupunkia? "öö vitsi mä oon nöröje kunkku tommy kuoli sillä sipuli oon vähän"

Mutta kukas sanoi että tomi kuoli? entä miksei voisi olla vaikka eri henkilöä, juonta ja kaupunkia? "öö vitsi mä oon nöröje kunkku tommy kuoli sillä sipuli oon vähän"

mulla on maifia xboxilla,siinä ei oo mitään näytöstä kun tommy kuolee! kun pelin menee loppuun se tappaa samin siinä koska sam on petturi.. en tiiä tosta pc versiosta onko se erillainen..

• gffffffffffffffff

niinpä ei sitä m,afiaa ikinään tule mitä ne sanoo jos ei tuu

• pehmo2

Mafia II-chapter 14 Stairway to heaven: siinä pitää ajaa tommyn pihalle ( Vito Scaletta ajaa) sitte Joe Barbaro mosauttaa haulikolla mahaan...

Sama näkyy mafian (1) lopussa.

• pegi18

mikä on mafia 2 ikäraja

• Nononono

18

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      122
      5585
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4831
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4784
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2235
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      122
      2136
    6. 108
      1827
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1587
    8. 373
      1328
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1161
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      224
      1160
    Aihe