Mafia 2

ODOTTAJA !

Sanokaa milloin Mafia 2 tulee ? Onko tietoo, alettu tekemään ? Googlettamallakaan tulee saksan kielistä paskaa. Ja miten niisä Extreme joissa on tehtävä ajaa auto LUJAA paikasta toiseen, en ikinä pääse niitä :( ??

12

4242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

se on se kummisetä vittu ihan paska koko sarja mafia on perseestää mafia on perseestää!!!

• Tommy Angelo

Mafia 2:sen tekeminen on peruutettu.

• nO WAY ! Ukkeli

Eikä oo Puhut paskaa !!

• sffsf
        nO WAY ! Ukkeli kirjoitti:

Eikä oo Puhut paskaa !!

Miettikää nyt jos se tommy kuoli Loppu näytöksessä ketkä olisi pää henkilöinä siinä?

• Yllättynyt
        sffsf kirjoitti:

Miettikää nyt jos se tommy kuoli Loppu näytöksessä ketkä olisi pää henkilöinä siinä?

Kun en ole vielä päässyt läpi, niin miten se muka kuolee?

• Ralphie
        Yllättynyt kirjoitti:

Kun en ole vielä päässyt läpi, niin miten se muka kuolee?

Pelaa peli loppuun, mutta jos välttämättä haluat tietää miten Tommy kuolee, niin lue tästä:
        Loppudemossa Tommy on jo viisikymppinen, niin kaksi miestä tulee sen kotipihalle sanomaan terveiset Salierilta ja toinen mies ampuu sen shotgunilla.

• Te kans mitää tajuu
        Ralphie kirjoitti:

Pelaa peli loppuun, mutta jos välttämättä haluat tietää miten Tommy kuolee, niin lue tästä:
        Loppudemossa Tommy on jo viisikymppinen, niin kaksi miestä tulee sen kotipihalle sanomaan terveiset Salierilta ja toinen mies ampuu sen shotgunilla.

Mutta kukas sanoi että tomi kuoli? entä miksei voisi olla vaikka eri henkilöä, juonta ja kaupunkia? "öö vitsi mä oon nöröje kunkku tommy kuoli sillä sipuli oon vähän"

Mutta kukas sanoi että tomi kuoli? entä miksei voisi olla vaikka eri henkilöä, juonta ja kaupunkia? "öö vitsi mä oon nöröje kunkku tommy kuoli sillä sipuli oon vähän"

mulla on maifia xboxilla,siinä ei oo mitään näytöstä kun tommy kuolee! kun pelin menee loppuun se tappaa samin siinä koska sam on petturi.. en tiiä tosta pc versiosta onko se erillainen..

• gffffffffffffffff

niinpä ei sitä m,afiaa ikinään tule mitä ne sanoo jos ei tuu

• pehmo2

Mafia II-chapter 14 Stairway to heaven: siinä pitää ajaa tommyn pihalle ( Vito Scaletta ajaa) sitte Joe Barbaro mosauttaa haulikolla mahaan...

Sama näkyy mafian (1) lopussa.

• pegi18

mikä on mafia 2 ikäraja

• Nononono

18

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4783
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4542
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2974
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2538
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2128
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      181
      1245
    Aihe