Samsung pesukone

Katti

Onko kenelläkään kokemusta samsungin pesukoneista?

61

33171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatutietoinen

      korealaista roinaa

      • kokemusta on

        en tiedä, mutta ainakin korealainen LG suoravetomoottoreineen pesee lähes kaikki ns. "tunnetut" merkit markkinoilla, Miele on vielä kuitenkin eri kastissa. LG on muuten maailmalla isoimpia valmistajia. Meissä näköjään nuo ennakkoasenteet istuvat ihmeen tiukassa vaikka mitään tietoa asiasta ei olisikaan.


      • laatutietoinen
        kokemusta on kirjoitti:

        en tiedä, mutta ainakin korealainen LG suoravetomoottoreineen pesee lähes kaikki ns. "tunnetut" merkit markkinoilla, Miele on vielä kuitenkin eri kastissa. LG on muuten maailmalla isoimpia valmistajia. Meissä näköjään nuo ennakkoasenteet istuvat ihmeen tiukassa vaikka mitään tietoa asiasta ei olisikaan.

        Minulla sekä lähipiirilläni on kokemusta sekä LG:stä että Samsungista, kyse ei siis ole ennakkoasenteista. Ja kokemusten perusteella olen sitä mieltä, että LG:n koneet ovat täysin ylimainostettuja ja molemmat merkit ovat hyvin tavanomaista korealaista / kiinalaista bulkkitavaraa.


      • jotain tiedän minäkin
        laatutietoinen kirjoitti:

        Minulla sekä lähipiirilläni on kokemusta sekä LG:stä että Samsungista, kyse ei siis ole ennakkoasenteista. Ja kokemusten perusteella olen sitä mieltä, että LG:n koneet ovat täysin ylimainostettuja ja molemmat merkit ovat hyvin tavanomaista korealaista / kiinalaista bulkkitavaraa.

        Kodinkonekauppaa vuodesta 66 tehneenä ,satun jotakin alasta tietämään. Ja kyllähän niin on että nämä korealaiset merkit laadultaan ja toimivuudeltaan hakkaavat suurimman osan näistä vanhoista merkeistä.
        Perinteisten merkkien uskollisten kannattajien on vain pikkuhiljaa totuttava aikojen muuttumiseen ja havaittava mistä suunnasta uusia ja toimivia innovaatioita tulee


      • myös
        jotain tiedän minäkin kirjoitti:

        Kodinkonekauppaa vuodesta 66 tehneenä ,satun jotakin alasta tietämään. Ja kyllähän niin on että nämä korealaiset merkit laadultaan ja toimivuudeltaan hakkaavat suurimman osan näistä vanhoista merkeistä.
        Perinteisten merkkien uskollisten kannattajien on vain pikkuhiljaa totuttava aikojen muuttumiseen ja havaittava mistä suunnasta uusia ja toimivia innovaatioita tulee

        kauppiaana miten näiden uusien merkkien huollot pelaa..... kuluu olevan aika paljon ongelmia huoltojen suhteen.....joten luottakaa perinteisiin tunnettuihin merkkeihin niin huollotkin pelaa!


      • taret

        Samsung AddWash pyykinpesukone WW12K8402OW on hyvä ja jämäkkä pyykinpesukone. Samsung AddWash -pyykinpesukoneen innovatiiviset ja kehittyneet ominaisuudet tekevät pyykinpesusta helpompaa. Laadukas kone pesee vaatteet hellävaraisesti.

        Täyttömäärä: Pyykinpesukoneessa on 12kg täyttömäärä, joten voit pestä suurempiakin vaatemääriä kerralla.

        AddWash-toiminto: Pesukone on varustettu AddWash-luukulla, joka antaa mahdollisuuden lisätä pyykkiä helposti kesken pesun. Koneeseen voidaan myös lisätä vaatteita, jotka halutaan vain huuhdella tai lingota.

        EcoBubble: Älykäs tekniikka yhdistää pesuaineen veden ja ilmakuplien kanssa. Tekniikka on hellävarainen tekstiileille ja pesee tehokkaasti myös matalassa lämpötilassa, jolloin säästät myös energiaa.

        SuperSpeed-ohjelma pesee jopa 5 kg pyykkiä 59 minuutissa. Ohjelma hyödyntää SpeedSpray-toimintoa, joka huuhtelee vaatteet tehokkaammin.

        Smart Control -ohjaus. Voit hallita ja valvoa pyykinpesua kätevästi älypuhelimella helppokäyttöisen sovelluksen avulla. Pesuohjelman ja asetusten hallinnan lisäksi sovellus ilmoittaa jäljellä olevan pesuajan.

        Rumpu: Samsung Swirl Drum -rummussa on pienet reiät, joista vesi pääsee poistumaan rummusta. Rumpu pesee vaatteet tehokkaasti ja hellävaraisesti.

        Ohjelmat: Pyykinpesukone tarjoaa kaikki perusohjelmat erilaisille tekstiileille ja vaatteille, mukaan lukien Villa, energiatehokas Eco, Bubble Soak -esipesu ja Baby Care.

        VRT Plus -tekniikan ansiosta pesurumpu pysyy täydellisesti tasapainossa myös suurilla linkousnopeuksilla. Tekniikka takaa vähemmän tärinää ja hiljaisemman pesun.

        ECO -rummunpuhdistus: Pyykinpesukoneen rumpu suositellaan puhdistamaan säännöllisin väliajoin, mikä varmistaa puhtaat ja raikkaat pyykit. ECO -puhdistusohjelma puhdistaa rummun tehokkaasti ilman kemikaaleja.

        Energialuokka: Samsung pyykinpesukoneella on erinomainen A energialuokitus.

        Pyykinpesukoneen alle voidaan sijoittaa lisätarvikkeena saatavat kumitassut (ostettava erikseen), jotka varmistavat, että kodinkone pysyy tukevasti paikallaan. Pesukone voidaan sijoittaa torniksi yhteensopivan kuivausrummun alle lisätarvikkeena saatavan asennuskehyksen avulla (ostettava erikseen).


      • Anonyymi

    • katti

      Kiitos vastauksista. Näinhän se on että suurella osalla on aika pinttyneitä mielipiteitä "vanhoista hyvistä" merkeistä. No samsungin pesukone tuli ostettua erittäin hyvillä takuilla ja toimii kuin unelma. Edellinen oli upo pesukarhu eikä se rikki vieläkään ole.
      Rohkeutta ihmiset eri tuotteita kohtaan. Olen huomannut että kaikki outo jotenkin suistaa ihmiset melkeinpä raiteiltaan. Muualla kuin suomessa esim. samsungin pesukoneet ovat ostetuimpia. Kiitos kommenteista!

      • säästä

        Toivottavasti jätit sen pesukarhun itsellesi. Sitten kun tuo kiinan ihme leviää niin voit taas jatkaa sillä kestävällä koneella.
        Saattaapa olla että se Upo kestäisi vielä käytettynäkin paljon pidempään kuin uusi hunghang mikälie kiinailmiö.


      • slobo

        Ohoh, se vinkuintian kone siis jopa toimii!!! Hienoa, ja toivottavasti olet tyytyväinen valintaasi vielä 5 tai 10 vuoden päästä - jota uskallan epäillä.

        Muuten, eniten myyty kodinkoneissa tarkoittaa harvoin samma kuin hyvä. Eniten myyty tarkoittaa yleensä halpaa hintaa, näyttävää ulkonäköä ja aggressiivista markkinointia eli suurta markkinointitukea jälleenmyyjille, jotka sitten tuon markkinointirahan turvin myyvät kuluttajille mitä haluavat ja mikä heille eniten tuottaa. Koneen laadulla ole mitään tekemistä myyntiliukujen kanssa.


      • pesuainen
        slobo kirjoitti:

        Ohoh, se vinkuintian kone siis jopa toimii!!! Hienoa, ja toivottavasti olet tyytyväinen valintaasi vielä 5 tai 10 vuoden päästä - jota uskallan epäillä.

        Muuten, eniten myyty kodinkoneissa tarkoittaa harvoin samma kuin hyvä. Eniten myyty tarkoittaa yleensä halpaa hintaa, näyttävää ulkonäköä ja aggressiivista markkinointia eli suurta markkinointitukea jälleenmyyjille, jotka sitten tuon markkinointirahan turvin myyvät kuluttajille mitä haluavat ja mikä heille eniten tuottaa. Koneen laadulla ole mitään tekemistä myyntiliukujen kanssa.

        Joopa joo, eilen prakkasi sellainen "vanha" ja luotettava UPO (siniviiri120) neljän vuoden käytön jälkeen.

        Ei kerennyt edes kyllästyä.

        Kone haluaa kierrätykseen, ohjelma jumii paikoilleen eikä enää etene, ja pyykkiä tulee näillä helteillä.

        samsung here i come...


      • Wash bear
        slobo kirjoitti:

        Ohoh, se vinkuintian kone siis jopa toimii!!! Hienoa, ja toivottavasti olet tyytyväinen valintaasi vielä 5 tai 10 vuoden päästä - jota uskallan epäillä.

        Muuten, eniten myyty kodinkoneissa tarkoittaa harvoin samma kuin hyvä. Eniten myyty tarkoittaa yleensä halpaa hintaa, näyttävää ulkonäköä ja aggressiivista markkinointia eli suurta markkinointitukea jälleenmyyjille, jotka sitten tuon markkinointirahan turvin myyvät kuluttajille mitä haluavat ja mikä heille eniten tuottaa. Koneen laadulla ole mitään tekemistä myyntiliukujen kanssa.

        Tiedä noista vinku intialaisista meillä 3,5v vanha Upo 4000 josta ensimmäisellä pesukerralla irtosi virtajohto koneen sisältä jonka tietysti takuun ollessa päällä kävi huoltomies kiinittämässä.

        Viime talvena jouduin itse putsaamaan valintakytkimen contact spraylla kun lämpötilat 60-75-90' sanoi sopimuksen irti, emäntä soitti aamulla että kone ei lähde pesemään kuulemma krollaa vaan vaikka on odottanut 10min käynnistymistä.

        Täytyy töistä päästyä tsekata oliko meidän pesuhuoneen nurkassa viimeinen Upo vai voimmeko jatkaa viellä "suhdetta" :(


    • jonna2

      Missä on samsungin 6.0kg pesukoneessa nukkasihti? Yleensä etupaneelissa, mutta tässäkoneessa on muovi"lista" edessä. Onko se sen takana, voiko sen vaan repiä pois.. Käyttöohjeet hukassa..

      • Minä vaan

        Samsungin pesukoneen käyttöohjeissa sanotaan näin: Puhdista nukkasihti 2-3 kertaa vuodessa. 1. Irrota pesukoneen etuosassa sijaitseva jalustan suojus. 2. Löysää sihdin suojus ja ota sihti ulos. 3. Pese sihti puhtaaksi liasta tai muistaesineistä. Varmista, ettei sihdin takana oleva poistopumpun potkuri ole juttunut kiinni. 4.Kiinnitä sihdin korkki takaisin paikoilleen ja kiinnitä suojus takaisin paikoilleen.


      • puffeli
        Minä vaan kirjoitti:

        Samsungin pesukoneen käyttöohjeissa sanotaan näin: Puhdista nukkasihti 2-3 kertaa vuodessa. 1. Irrota pesukoneen etuosassa sijaitseva jalustan suojus. 2. Löysää sihdin suojus ja ota sihti ulos. 3. Pese sihti puhtaaksi liasta tai muistaesineistä. Varmista, ettei sihdin takana oleva poistopumpun potkuri ole juttunut kiinni. 4.Kiinnitä sihdin korkki takaisin paikoilleen ja kiinnitä suojus takaisin paikoilleen.

        että samsungin edustaja on taas puffaamassa paskaa vai?


    • nipsu

      On se kumma kun toiset ei voi asiallista viestiä laittaa =( Kasvakaa aikuiseksi.

      • vahoja poikia viikse

        hauska kun tää ketju on alkanu jo 2005 :) kyllä jotku ainakin iänmyötä on tainnu aikuisiksi kasvaa. ite kävin tänään kodinkone myyjän höynäytettävänä ja se myi sellasen samsungin kuplakoneen 500 eikä antanu edes kotiin kuljetusta. toivottavasti ketju pysyy auki kymmenen vuotta niin voi sit käydä taas vanhempana nauramas.


    • LG ja SAMSUNG

      On parhaita merkkejä hintaluokassaan takuu pelaa ja varaosat on halpoja.
      Ei sieltä koreasta kannata huonoa tuoda sieltä on niin pitkä matka

      • ruskasilmäinen

        Juuri LG ja Samsung ovat niitä merkkejä, jotka tahallaan tekevät tuotteista lyhytikäisiä esim. sijoittamalla komponentteja niin, että ne ylikuumenevat ja kuluvat loppuun nopeasti. Muitakin metodeja käyttöiän lyhetämiseksi. Itsellä henk.koht. kokemusta LG:stä.


    • Paskaako?

      Hyvin toimii Samsungi täälläkin...ei ainakaan vielä mitään valittamista!!

      • heh..

        Winwin.
        Halpa kone (toimii minkä toimii) ja hyvä kate.

        Vain mielemyyjää kyrsii.


    • huoltomies4

      35 vuotta koneita korjanneena voin sanoa että aeg ja siemens ovat tänä päivänä samaa skeidaa kun italialaiset.lähellä samaa tasoa kun ariston ja muut kiinassa valmistetut halpikset.
      lg ja samsung sensijaan ovat kovan luokan koneita,jo keskihintaluokasta löytyy ominaisuuksia joita ei yleensä ole kun kalliimmissa.löytyy suoravetomoottoria halvimmistakin,invertterimoottoria 10v takuulla ym.eikä näitä kahta merkkä juurikaan huollossa näe vaikka myydään suunnattomia määriä.

    • Never-Ever-LG

      Eikun googleen hakusanaksi LG pesukone tärisee niin löytyy aika paljon kommenttia noista halpisvehkeistä. Itse LG:n omistajana tämän karvaasti vasta huomasin noin vuoden käytön jälkeen, kun kone tuli KHH:ssa vastaan. Erikseen löytyi jopa kauppa, jossa erikseen myytiin LG:n koneisiin sopivia kumitassuja joilla kone pysyy paremmin paikallaan. Kaipa sekin kertoo jotain laadusta.

    • Lg huolto

      Lähes 10 vuotta Lgtä huoltaneena voin sanoa että aika hyviä ovat.
      Helppo korjata.
      Varaosat halpoja.
      Osia hyvin saatavana.

      Kyllä LGlläkin on maanantaimallia kuten muillakin.
      Nykyisin tämä tärinävika on taakse jäänyttä elämää kunhan vain pysyy erossa 299 hintaisista malleista.

    • Ei merkkiuskollinen

      Juuri sanoi Simens pesukone sopimuksen irti, palvelualan melkein 13 vuotta uskollisesti ja alussa jopa 2-3 kertaa päivässä kun lapset oli pieniä ja pyykkiä riitti. Ei voi valittaa hyvin palveli ja mietin myös uutta Siemensiä, mutta halusin kokeilla Samsungin uudella moottoritekniikalla olevaa konetta. Toki vastaavaa olisi löytänyt myös Simekseltäkin hinnaltaan ainakin puolet kalliimmalla, tässäkin on moottorilla 10 vuoden takuu ja nyt saatiin kolme vuotta kokonaistakuutakin jos vaikka poikii ennen aikojaan, tiedä häntä toivottavasti kestää sen mitä Simens kesti.

    • Pyykkäri

      Minulla on vähän yli 2 vuotta vanha Samsung pesukone. Hyvin on kyllä toiminut tähän asti. Takuu meni umpeen 21.2.13. Valitettavasti en uskalla enään käyttää konetta. Ohjelmavalitsimen ympärille on muodustunut nokea. Gigantista ilmoittivat että minun pitää ottaa netin kautta yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu. (Voin kyllä arvailla kenen kukkarosta korjaus maksetaan). VAARALLINEN se kone kuitenkin on! Tiedoksi vaan.

      • Sunsamg

        Meillä 2 v ja 3 kk Samsung, ja loppuvaiheessa 2 min jäi päälle ikuisuudeksi, otettiin väkisin virrat veks, siis stop ja märät lotisevat pois! Lisäksi toisella kertaa piti vaimon mukaan jo outoa ääntä. Itse olen ihmetellyt pesunaikana olevaa kovaahkoa ääntä, vaikka paikallaolotila, niin hurisee kuin laakerit jyrsis metallia, sellaista korinaa...Petyin Samsungiin, heti kun takuuaika loppuu niin alkaa ongelmat. Tarkoitus kai usuttaa ostaan kilpailijan malli?


      • Maanpäällinen helvetti
        Sunsamg kirjoitti:

        Meillä 2 v ja 3 kk Samsung, ja loppuvaiheessa 2 min jäi päälle ikuisuudeksi, otettiin väkisin virrat veks, siis stop ja märät lotisevat pois! Lisäksi toisella kertaa piti vaimon mukaan jo outoa ääntä. Itse olen ihmetellyt pesunaikana olevaa kovaahkoa ääntä, vaikka paikallaolotila, niin hurisee kuin laakerit jyrsis metallia, sellaista korinaa...Petyin Samsungiin, heti kun takuuaika loppuu niin alkaa ongelmat. Tarkoitus kai usuttaa ostaan kilpailijan malli?

        Älkää ihmeessä kukaan menkö ostamaan Samsungin astianpesukonetta itsellenne! Vaihdoin heinäkuussa 2013 äänekkään, mutta toimivan 8-vuotta vanhan koneen markkinoiden hiljaisimpaan samsungiin, maksoin siitä 550 euroa. Olin ostamassa Bossia, mutta tyhmyyksissäni päädyin tähän, kun oli kuulemma niin hiljainen ja hyvä. Ostin sen gigantista. Kone oli kuukauden päästä rikki ja nyt se on korjattu jo kolmannen kerran ja taas on paskaläjä keittiön nurkassa, osia in vaihdettu vaikka kuinka paljon, varsinainen maanantai kappale odottamassa uutta rikkoutumista. Tiskikoneetta olen käytännössä ollut heinäkuun puolivälistä lähes koko ajan kun takuuhuoltoa saa odotella pari viikkoa kerrallaan. Gigantti pesi kätensä koko hommasta ja laittoi minut asiakkaana tappelemaan huollon ja maahantuojan kanssa korjauksista. Gigantti ei kauppaa suostu purkamaan ja maahantuoja korjauttaa paskaläjää ilmeisesti kymmenet kerrat. Lapsiperheessä todellinen helvetti, tämä Samsungin kone on. Gigantista en mitään enää osta ja kodinkoneen uusin vasta kun kone on oikeasti rikki. Kaupan purun vastaavassa tilanteessa kuin nyt selvitän etukäteen liikkeen kanssa ennen kuin tuotetta ostan. Nyt laittaisin Bossin tai Siemensin, jos aikaa voisi kääntää taaksepäin...Nyt olen kuullut, että samsungilla on ilmeisesti tyyppivikoja, joita selvitellään. Laitteidenhan, varsinkin jos maksavat paljon ja oletus on, että niiden tulisi kestää pitkään, korjauksia/hyvityksiä tulee maksaa takuuajan jälkeenkin. Näistä voi kysellä kuluttaja-asiamieheltä/riitauttaa asia kuluttajariitalautakunnassa. Itse sain takuun jälkeen tv:n korjauksen maksatettua, kun laite oli kallis ja riitautin asian. Tuolloin kysymyksessä oli Lg:n tv, joka lopetti toimimasta takuuajan jälkeen ja on nyt korjauksen jälkeen toiminut moitteettomasti monta vuotta toisin kuin tämä Samsungin tiskikone. Älkää rakkaat ihmiset ostako Samsungin astianpesukonetta. Kauppaa ei saa purettua, huollot/huollon saanti kestää kauan kun ilmeisesti ko. Merkillä on paljon korjattavia tuotteita. Pisteenä iin päälle...laite ei edes tule pysyvästi kuntoon. Samsung on tehnyt näitä astianpesukoneita niin lyhyen aikaa, että tuote on aivan lapsenkengissä!


      • Laatu kunniaan
        Maanpäällinen helvetti kirjoitti:

        Älkää ihmeessä kukaan menkö ostamaan Samsungin astianpesukonetta itsellenne! Vaihdoin heinäkuussa 2013 äänekkään, mutta toimivan 8-vuotta vanhan koneen markkinoiden hiljaisimpaan samsungiin, maksoin siitä 550 euroa. Olin ostamassa Bossia, mutta tyhmyyksissäni päädyin tähän, kun oli kuulemma niin hiljainen ja hyvä. Ostin sen gigantista. Kone oli kuukauden päästä rikki ja nyt se on korjattu jo kolmannen kerran ja taas on paskaläjä keittiön nurkassa, osia in vaihdettu vaikka kuinka paljon, varsinainen maanantai kappale odottamassa uutta rikkoutumista. Tiskikoneetta olen käytännössä ollut heinäkuun puolivälistä lähes koko ajan kun takuuhuoltoa saa odotella pari viikkoa kerrallaan. Gigantti pesi kätensä koko hommasta ja laittoi minut asiakkaana tappelemaan huollon ja maahantuojan kanssa korjauksista. Gigantti ei kauppaa suostu purkamaan ja maahantuoja korjauttaa paskaläjää ilmeisesti kymmenet kerrat. Lapsiperheessä todellinen helvetti, tämä Samsungin kone on. Gigantista en mitään enää osta ja kodinkoneen uusin vasta kun kone on oikeasti rikki. Kaupan purun vastaavassa tilanteessa kuin nyt selvitän etukäteen liikkeen kanssa ennen kuin tuotetta ostan. Nyt laittaisin Bossin tai Siemensin, jos aikaa voisi kääntää taaksepäin...Nyt olen kuullut, että samsungilla on ilmeisesti tyyppivikoja, joita selvitellään. Laitteidenhan, varsinkin jos maksavat paljon ja oletus on, että niiden tulisi kestää pitkään, korjauksia/hyvityksiä tulee maksaa takuuajan jälkeenkin. Näistä voi kysellä kuluttaja-asiamieheltä/riitauttaa asia kuluttajariitalautakunnassa. Itse sain takuun jälkeen tv:n korjauksen maksatettua, kun laite oli kallis ja riitautin asian. Tuolloin kysymyksessä oli Lg:n tv, joka lopetti toimimasta takuuajan jälkeen ja on nyt korjauksen jälkeen toiminut moitteettomasti monta vuotta toisin kuin tämä Samsungin tiskikone. Älkää rakkaat ihmiset ostako Samsungin astianpesukonetta. Kauppaa ei saa purettua, huollot/huollon saanti kestää kauan kun ilmeisesti ko. Merkillä on paljon korjattavia tuotteita. Pisteenä iin päälle...laite ei edes tule pysyvästi kuntoon. Samsung on tehnyt näitä astianpesukoneita niin lyhyen aikaa, että tuote on aivan lapsenkengissä!

        Eipä kestänyt meidänkään Samsungin astianpesukone kuukautta enempää. Koko kuukauden ajan aterintasolla astiat puhdistuivat ja kuivuivat heikommin kuin muilla tasoilla, mutta nyt kone lakkasi toimimasta kokonaan. Ilmoitin myymälään, että olen todella pettynyt koneeseen, mutta Expertin myyjä vain kehotti soittamaan huoltoon. On todella järjetöntä, että täysin viallista tuotetta ei voi palauttaa takaisin! En todellakaan ehdi enkä halua taistella astianpesukoneen kanssa kaiken aikaa. Neljän hengen taloudessa astioita kun saa olla jatkuvasti pesemässä.


      • Jarkko721
        Maanpäällinen helvetti kirjoitti:

        Älkää ihmeessä kukaan menkö ostamaan Samsungin astianpesukonetta itsellenne! Vaihdoin heinäkuussa 2013 äänekkään, mutta toimivan 8-vuotta vanhan koneen markkinoiden hiljaisimpaan samsungiin, maksoin siitä 550 euroa. Olin ostamassa Bossia, mutta tyhmyyksissäni päädyin tähän, kun oli kuulemma niin hiljainen ja hyvä. Ostin sen gigantista. Kone oli kuukauden päästä rikki ja nyt se on korjattu jo kolmannen kerran ja taas on paskaläjä keittiön nurkassa, osia in vaihdettu vaikka kuinka paljon, varsinainen maanantai kappale odottamassa uutta rikkoutumista. Tiskikoneetta olen käytännössä ollut heinäkuun puolivälistä lähes koko ajan kun takuuhuoltoa saa odotella pari viikkoa kerrallaan. Gigantti pesi kätensä koko hommasta ja laittoi minut asiakkaana tappelemaan huollon ja maahantuojan kanssa korjauksista. Gigantti ei kauppaa suostu purkamaan ja maahantuoja korjauttaa paskaläjää ilmeisesti kymmenet kerrat. Lapsiperheessä todellinen helvetti, tämä Samsungin kone on. Gigantista en mitään enää osta ja kodinkoneen uusin vasta kun kone on oikeasti rikki. Kaupan purun vastaavassa tilanteessa kuin nyt selvitän etukäteen liikkeen kanssa ennen kuin tuotetta ostan. Nyt laittaisin Bossin tai Siemensin, jos aikaa voisi kääntää taaksepäin...Nyt olen kuullut, että samsungilla on ilmeisesti tyyppivikoja, joita selvitellään. Laitteidenhan, varsinkin jos maksavat paljon ja oletus on, että niiden tulisi kestää pitkään, korjauksia/hyvityksiä tulee maksaa takuuajan jälkeenkin. Näistä voi kysellä kuluttaja-asiamieheltä/riitauttaa asia kuluttajariitalautakunnassa. Itse sain takuun jälkeen tv:n korjauksen maksatettua, kun laite oli kallis ja riitautin asian. Tuolloin kysymyksessä oli Lg:n tv, joka lopetti toimimasta takuuajan jälkeen ja on nyt korjauksen jälkeen toiminut moitteettomasti monta vuotta toisin kuin tämä Samsungin tiskikone. Älkää rakkaat ihmiset ostako Samsungin astianpesukonetta. Kauppaa ei saa purettua, huollot/huollon saanti kestää kauan kun ilmeisesti ko. Merkillä on paljon korjattavia tuotteita. Pisteenä iin päälle...laite ei edes tule pysyvästi kuntoon. Samsung on tehnyt näitä astianpesukoneita niin lyhyen aikaa, että tuote on aivan lapsenkengissä!

        No juu itse en gigantista 2 laadun vehkeitä enää osta.. meillä samsung astianpesukone jo 4v ja päivittäin hurisee eikä vikoja ole ollut !


    • tykkään

      Ostettiin Samsung pyykinpesukone (wf600b4bkwqet) joka on kuuden kilon rummulla, sopiva kahden aikuisen käyttöön, tilaa riittää. Kone oli halpa, tarjouksessa prismassa h.299€. Koneessa on kymmenen vuoden moottoritakuu ja linkokin on hyvä 1400 kierrosta. Ensivaikutelma on että kone on hiljainen ja pesee hyvin, päiviitäisohjelma riittää hyvin likaisillekkin vaateille, ohjelma kestää vähän yli tunnin. Halvallakin voi saada hyvän ja mieluisan koneen, kestävyyshän sampoilla on hyvää luokkaa.

      • Ei viikossa ....

        Kas, prisman myyjäkin paikalla.

        Palaa asiaan vuoden päästä tai sitten kun olet todella hankkinut ko. koneen.


    • qwertyuiio

      Me ostimme samsungin 9kg:n pyykkikoneen huhtikuussa. HUONOIN pyykkikone ikinä. En enää ikinä osta Samsungin pyykkikonetta, saatika kuivuria. Kuivurikin on huonoin ikinä.
      Pyykkikone "syö" sukkia ja muutaman pesukerran jälkeen ne löytyvät poistupumpun siipipyörien välistä.
      Kuivausrummun nukkasihdit eivät toimi ja kuivurin kennosto jatkuvasti täynnä nukkaa, joka johtaa lopulta koneen rikkoontumiseen, jollei halua purkaa konetta osiin joka kymmenennen rummullisen jälkeen, jotta pääsee putsaamaan kennostot...
      Pakko kärsiä huonosta ostopäätöksestä, kun ei ole varaa uusiinkaan :(
      EI ENÄÄ IKINÄ SAMSUNGIA.
      Pitää ehkä siirtyä seuraavaksi laitospesukoneisiin...

    • Käsipyykkäri

      Juu, oikein harmittaa, kun paperilla hyvän tuntuinen Samsungin pyykinpesukone alkoi venkoilla, reilun yhden vuoden käytön jälkeen, ensin jätti vedet sisään huuhteluvaiheessa, sitten alkoi katkoa virtaa ihan milloin sattuu, pesuohjelman alussa, keskellä tai lopussa, käyden minuutin kerrallaan ja näyttö pimeäksi, kunnes päättää käynnistyä ja sammua taas.
      Hermot menee, pyykkikasa kasvaa ja kone ei lähde enää käyntiin ollenkaan. Huolto käynyt vaihtamassa osia, ei auttanut, virran katkeamisoire paheni vaan. Varmaankin joku muutaman kymmenen sentin hintainen osa rikki, mutta huolto ei saanut kuntoon.
      Maahantuojan suunnasta ei ole viikkoon kuulunut mitään.
      Seuraavana myyjäliikkeen kimppuun, jos ei auta niin otan itse yhteyttä maahantuojaan, jos ei auta, sitten asiaa saa hoitaa kuluttajaviranomaiset.

      • Tiskitjapyykit

        Vanhoja merkkejä kun haukuttiin huonoiksi, saattaa nykylaatu sitä ollakin, mutta AEG astianpesukone kesti yli 29 vuotta ja Bosch pyykkikone yli 15 vuotta ilman vikoja. Saa siinä kiinanpoika pistää parastaan.


    • Laatu_mitä_se_on

      Itse ajattelin kyllä ostaa Samsungin. Hintaa on 299 ja takuuta 2 vuotta.

      Meillä Whirlpool astianpesukone hajosi 18 kk vanhana eikä tullut huollon yrityksistä huolimatta kuntoon.

      Bosch päältä täytettävä pesukone hajosi akselin katkeamiseen sekin vajaa vuotta vanhana. Saatiin rahat takaisin maahantuojalta, kun ei enää osia saanut meidän malliin.

      Siemens kuivausrumpu mallia lämpöpumppu tekniikalla hajosi 2 vuotta ja 3 kuukautta vanhana. Ei poistanut vettä ja turvatoiminto pysäytti kuivauksen. Korjattu takuuseen vaikka takuu olikin hiukan ylittynyt.

      Niin että kannattaako maksaa koneesta 500-1000 euroon, jos saa toimivan koneen 299 hintaan pariksi vuodeksi (takuu), kun nuo "vanhat merkitkään" eivät kestä?!

    • jani28k

      Joo-o, osta pois! Täysiä paskoja kaikki sam piip piip sunit.. Induktio taso korjattu 4 kertaa, astianpesukone hajosi just 4 kerran, uudesta jo molemmat paskana! Oikeasti!

      • jani28k

        Ja koneet otettu käyttöön 2,5 v sitten


    • Samsutki

      On kokemusta Samsungista pyykkärinä, ei kovin pitkäikäinen ole 3 vuotta maximi. ennen pidin Upon koneita huonoina( kestivät 5 vuotta jopa ylikin) , mutta Samsung vie tuo tittelin.

    • Minulla on n.4 vuotta vanha Samsung pesukone,6kg,yhden ihmisen taloudessa.yli vuosi sitten kone alkoi kovasti tärisemään ja pitää valtavaa meteliä.linkoustilanteissa varsinkin.olen huomannut myös että kaikki esim.t-paidat hyvänlaatuiset ovat kulumassa puhki.Voisko oll Samsungin vika?onko kenelläkään kokemusta huollosta,onko kovin kallista,hyödyllistä?vai pitäisikö luovuttaa ja hankkia uusi kone,koska koneet muuttuneet lyhytikäisiksi.

      • tiskari

        meillä oli noin 6kk samsungin kone aikoinaan . huomattiin että kulutti voimakkaasti vaatteita.


    • tiskari

      aikonaan noin 9v sitten ostettiin samsungin pyykkikone. ei saatu kestämään paikoillaan lingotessa. kävi huollossa ja osia vaihdettiin. ei auttanut ja kauppa purettiin. sitten ostettiin miele joka kesti 8,5v ja nyt paikalla on halvin siemens.
      sekin pysyy tuossa vaivatta. jos tuo siemens kestää 5v niin ok.

    • koti2000

      No täällä päässä on ja hyvin on toiminut ja takuutkin (ostettu verkkokaupasta) sit ennen oli rosenlew (alussa meni heti se valinta kiekko (napit) rikki takuuseen ja sen jälkeen luukun saranointi petti, lopetti pesemisen kun turvakatkaisija löi päälle..sampassa ei ole vikoja ollut. Eräs pelikaverini on töissä honkoliinilla ja kertoili että nykykoneet "melkein" kaikki tehdään made in china ja moottroti komponentit samoja melkein joka merkillä...bosch:kin tehdään romaniassa ja osat samoja kuin siemensillä ja whirpoolilla jne. Itsellä Bosch astianpesukone ja hienosti on 3-4 vuotta toimnut sitä ennen juuri myös rosenlew joka toimi n 6 v ennen hajoamista. Nykykoneiden kuulemma "tyyppivika" on softassa...

    • kodinkonekorjaaja

      Samsungia korjanneena monta vuotta voin sanoa, että "ok" kone yksinasuvalle tai opiskelijalle, mutta ei missään nimessä kannata harkita perheseen tai missään missä pestään useammin kuin kerran viikossa. Laakerit hajoaa, vaikka kone olisikin 7,8,9,10,12 kg kone. Moottori hirttää kiinni 5 vuodessa...

    • Kuulin

      Samsung 10v moottoritakuu on vain varaosa takuu?

    • Hanskiisi

      Kone hirttää kiinni jo kahdessa vuodessa 10 kg pyykinpesukoneessa. Nimm. korjaaja lähti nyt kolmannen kerran ilman, että sai konetta kuntoon. Huomenna uusi yritys. Kone on justiinsa vähän yli kaksi vuotta vanha. Rumpu lakkasi pyörimästä. Koneen ovh 1500 euroa. Ei paljon naurata. Neljättä viikkoa ilman puhtaita kalsareita.

    • Sucksung

      Samsung on tosi huono. Ei kestä, eikä huolto toimi. 0/5.

    • 574366457643

      räjähtävä kokemus

    • uussamsungilainen

      Saas nähä nyt eka samsung menossa ja tahti on pesu per päivä,kestääkö edes vuotta.

    • 345678

      Meillä on 6kg Samsung jossa se "10v moottoritakuu". Ostettu 2013. Vielä pyörittää pyykkejä, Pesty 4-5 kertaa viikossa. Jossain vaiheessa 2015 kuului sellanen kilhatava ääni kun pyöritti rumpua mutta se ääni on hävinnyt, luulin että laakeri olisi mennyt tai menossa.
      Kone kyllä sammutetaan katkaisimesta pesujen jälkeen niin ettei koneeseen mene sähköä, en tiedä vaikuttaako se elektroniikan kestävyyteen, siis erillisestä katkaisimesta.
      Pesuaineena vain nestemäinen ei pulveri.

    • 145654

      Vuosi ja kaksi päivää ostopäivästä Samsung-pesukone alkoi renaamaan. Samaa vikaa kuin toisillakin edellä. Jättää vedet sisälle ja ohjelma jumittuu. Myyjäliike käskee olla yhteydessä asiakastukeen. Siellä palvelu hyvin ylimielistä, mutta luvataan asia hoitaa. Tekstiviestillä tulee ilmoitus, että huoltoliike ottaa yhteyttä piakkoin, kunhan tarvittavat osat ovat heille saapuneet. Miten voi näkemättä tietää, mitkä ovat tarvittavia osia, vai onko kyseessä usein toistuva tyyppivika. No nyt on viikko yhteydenottoa odoteltu. Koreastako ne osat lienevät tulossa. On ensimmäinen ja viimeinen Samsung-kodinkone.

    • Anonyymi

      Samsung 621 astianpesukone kesti noin vuoden ja takuukorjaukseen. Lopullisesti tuli tiensä päähän 4 vuoden kohdalla. En usko että tulee enää toista samanmerkkistä konetta tähän talouteen.

    • Anonyymi

      Tyhjentäkää nukkasihti, se jumittaa koneen ja jättää vedet sisään. Mutta mutta, samsung tekee aika paskoja tiskareita ja pyykkäreitä.

    • Anonyymi

      On kokemusta. Huonoin pesukone mitä meillä on koskaan ollut. Surkeat ohjelmat, pesee todella kauan, pyykistä ei tule puhdasta, haisee pahalle,... Älä vain osta.

      • Anonyymi

        Samsungissa on monipuoliset ohjelmat, pesee pyykit puhtaiksi niitä kuluttamatta, eikä haise, niin kuin edellinen kone (kaikki koneet haisevat jos käyttää konetta väärin pesupulverilla). Samsung on hiljainen (ei hypi eikä heilu) ja tarvittaessa 1400r/min linkous kuivaa vaatteet melkein suoran päälle laitettavaksi. Kuivurit ovat ihan turhia, jos on tehokas linkous, ne vasta kuluttavat vaatteita (sähköä) ja sähköistävät vaatteet.


    • Anonyymi

      Nukkasihdin puhdistus huonoin ikinä. Tulee vettä 3-4 desiä lattialle ecobuble koneesta. Suunniteltu niin että vesi valuu etumuovin ja runkopellin välistä. Niin ahdas ettei saa mitään väliin. Paras nostaa koneen etureuna ilmaan ja uunin pelti sujuttaa alle(!)

      • Anonyymi

        Kerrotko jonkun pesukonemallin, jossa noin ei käy (tulee vettä lattialle nukkasihtiä puhdistettaessa). Minä en ole vielä sellaista nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko jonkun pesukonemallin, jossa noin ei käy (tulee vettä lattialle nukkasihtiä puhdistettaessa). Minä en ole vielä sellaista nähnyt.

        Esim edellisessa electroluxissa nukkasihdin luukku oli suunniteltu vedenohjaimeksi. Luukku oli sen verran korkealla että luukun alle sai näppärästi astian kun sihdin aukaisi. Ecobublessa nukkasihti on aivan lattian rajassa ja jos sen avaa niin vedet valuu ulkomuovien sisäpuolelta lattialle. Suunniteltu että vedet valuu koneen sisälle. Koko konetta pitää nostaa että koneen nurkan alle saa kipon. Tyhjäysletkusta ei saa kuin osan nesteestä pois.


    • Anonyymi

      Täällä Samsung ostettu reilu vuosi sitten. Ekana kesänä sotki koko valkopyykin. Ihme läikkiä kaikissa vaatteissa. Maahantuoja vinkkasi ensin, että oletko grillannut ja rasvaa roiskinut vaatteeseen…. Jos olisinkin, niin enkö olisi saanut pestä niitä vaatteita koneessa, ilman että sotkee koko 9kg pyykin samalla:) No asia jäi kesken. Käskivät ottaa yhteyttä kun tapahtuu uudelleen. Lähes kaikki valkea oli jo sotkussa, vaikea sanoa toistuiko ongelma. Kunnes huomasin sata varmasti valkoisissa uusissa lakanoissa pesussa tulleet tahrat. Tässä kohtaa sain viestin, että voivat tilata korjaajan, mutta jos vila ei heidän minä maksan. Korjaaja ehdotti puhdistelua kalkinpoistoainella jne. Koska pesemme 90 ohjelman vähintään kerran jos ei kahdesti viikossa(olen kuullut, että kone pysyy kunnossa näin) niin lika kuulemma joka koneesta irtoaa saattaa jäädä altaaseen. Noh. Kurkkasin tänään vahingossa kauluskumin sisään, kun se lähti hieman irti. Ihan järkyttävä määrä mönjää rummun ympärillä ja kauluskumin koneen puolella olevissa kolloissa. Tuo kauluskumi on muutenkin erilainen kuin edellisissä koneissa. Rummun ja kumin väliin jää kumma kolo josta sukat ja värinkeräysliinat menee nukkasihtiin. Onko syynä käyttämäni nestemäiset pesuaineet? Paska kone? Tosiaan konetta puhdistettu yltä ja päältä neuroottisesti, koska myös tuoksuu säännöllisesti pahalta. Edellinen kone Siemens kesti 15 vuotta…

    • Anonyymi

      Meillä on 4 vuotta vanha kone. Toinen kerta meni rikki. 3 viikkoa ilman koneetta. Todella huono palvelukin!

    • Anonyymi

      Ei huolta, koska Samsung pesukoneessa on kymmenen vuoden takuu :)
      On se kumma kun nämä kaukoidän valmistajat saavat vuodesta toiseen kusettaa näillä katteettomilla lupauksilla. Toisaalta niitä kusetetaan ketä pystytään...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe