Olen kuullut, että nykyään joukoissa on samat arvomerkit kuin armeijan leivissä, kaikki ei enää aloita jääkäritasolta. kuinka on, onko reservin sotilaspoliisialikersantilla minkäänlaista mahdollisuutta päästä joukkoihin? luulis, että alikessuja pääsee huomattavasti paljon vähemmän kuin jääkäreitä, onhan noita paikkojakin vähemmän. vai voiko alikersanttismies päästä ihan vaan edes perusvartiojääkäriksi. toimintavalmiussitoumus on allekirjoitettu, mutta toiveet ei ole kovin korkealla. kaverini on sotilaspoliisikorpraali, sopimus allekirjoitettiin, mutta kutsua matkaan ei ikinä tullu. hänen sopimus loppu kesän alussa
millä todennäköisyydellä matkaan
tennari
2
1117
Vastaukset
- fasu
aina.
Alikkihan vastaa natomaiden korppia, eli mitä muistan kuulleeni alikki voi palvella vararyhmyrinä tai miehistönä.
Korjatkaa Kosovon käivärät jos oon väärässä, oon ite vanhan systeemin miehiä. Kessulla on sitten jo eri juttu.
Eli reservin arvolla nykyään sinne lähdetään.- turre burre
jämät ei välttämättä meinaa mitään. ainakin edellisellä keikallani meillä oli alikkeja miehistössä muiden heppujen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711913- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596323Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775247- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1184432- 1193926
- 823425
- 531967