Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua ongelmassani?
Olen menossa elokuvan ensi-iltaan, jossa itse olen ollut mukana avustajana. Esitys järjestetään klo 15.00 ja meitä on paikalla yli 500.
Ongelmani liittyykin pukeutumiseeni, mitä laitan päälle? Juhlavan mustan pitkän laskospuolihameen, tummanharmaat pitkäthousut ja pusero vai tummanpunaisen kotelomekon sekä ryppykankaisen jakun tai jotain muuta.
Auttakaa valinnassani, koska en todellakaan tiedä miten ensi-iltaan pitäisi pukeutua, joten haluan kunnioittaa mahdollisimman edustavasti tilaisuutta.
elokuvan ensi-ilta
4
5121
Vastaukset
- Pumsipum
valitsisin sinuna sen kotelomekon ja jakun päälle.
Tilaisuus on iltapäivällä, eikä ole mikään iltajuhla.- suomalaista ...
Kiitos kun vastasit minulle.
Samalla varmistui oma ajatteluni pukeutumiseni suhteen, olin ajatellutkin pukeutua juuri siten.
Eipä ollut taaskaan turhaa tänne kirjoittelu, sain jälleen kerran apua ongelmaani!
- tarjoilija2
Päivällä on suositus naisilla pukeutua niin sanottuun arkipukuun eli joko puolipitkä hame tai housut ja jakku samaa materiaalia ja väriä. Tämä on ainakin juhlavaa pukeutumista ja siitä on helppo tehdä juhlavaa koruilla jne.
- suomalaista ...
Tuokin pukeutumisjuttu kävi kyllä mielessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261151