Olen antanut vauvalleni (ikää kaksi ja puoli kuukautta) DDS-junior maitohappobakteerijauhetta nyt parin viikon ajan. Ohjeessa sanotaan että jauhe pitäisi sekoittaa 30-50 millilitraan nestettä, mutta itse olen sekoittanut jauheen vain noin 15 milliin vettä, kun lusikalla joudun vauvalle seoksen antamaan, kun pullosta ei huoli, ja lääkeruiskulla annettuna syntyy samanlaista sotkua kuin lusikalla annettuna. Jauhe on vienyt vauvalta vatsanväänteet kokonaan, mutta kakka haisee välillä aivan hirveälle, oikein kunnon "kananmunapierulle". Kakkaa kuitenkin kerran tai kaksi päivässä ja muuten kaikki on ok. Miten teillä muilla, onko kakka alkanut haista DDS:N aloittamisen jälkeen, vai johtuukohan siitä kun en sekoita jauhetta ohjeen mukaiseen määrään nestettä??
DDS-junior ja kakka ym. ym.
MissR
2
951
Vastaukset
- sekoittaminen
Nuo maitohappobakteerijauheet tuppaavat paakkuuntumaan. Ilmeisesti siksi vesimäärän pitäisi olla huomattavasti suurempi kuin mitä olet käyttänyt. Tuollainen tahmea paakku saattaapi jäädä kurkkuun kiinni. Noudatetaan niitä ohjeita - ei niitä huvin vuoksi ole kirjoitettu.
- kakan haistelija
kakka haisee normaalisti pahalta, mutta ei mun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145