Meidän rapussa yhdessä asunnossa
lyö kaappikello ja se lyö tosi
kovaa ja se kuuluu joka kerrokseen
ja jätin sinne kerran lapun
ja ne sammutti kellon vähäksi aikaa
mutta sitten pisti taas sen päälle.
Osaako joku auttaa,
soitanko isännöittsijälle
tai miten saan sen sammumaan?
lyövät kaappikellot kerrostalossa
4
1164
Vastaukset
- justiinsas
Hanki oma elämä.
- seinäkello
Minkä päälle ne sen laitti...
Toistaiseksi jokainen saa pitää asunnossaan sellaista kelloa kuin haluaa. Minulla on käkikello, oikein kiva peli. Ei häiritse minun untani vaikka onkin makuuhuoneessa - miten ihmeessä se voi häiritä naapuria? Haaveissa on laittaa joka huoneeseen lyövä kello. Seinäkellon käyttäminen ei ainakaan vielä ole häiritsevän elämän viettämistä. Get a life.- Kukkuu
Jos naapurini joka huoneessa olisi lyövä kello, tulisi minusta lyövä naapuri...
- Kenellepämuulle
Ihmetellyt olen itsekin, miksi pieni ääni voi viedä unet. Mieluummin minä nukun kuin kuuntelen öisin ääniä ja huudan niistä päivän aikaan naapureille. Auttaisiko asiaa ihan oma soittava kello. Minä en kuuntele kuin omaa kelloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017583
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075698- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542879
- 522789
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102394Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561996