OO1.1.4 asennusohjelma ei löydä tiedostoa jvmsetup. Miten Javatuen saa ohjelmaan?
OO1.1.4 asennusohjeet eivät toimi. Mikä on oikea tapa? Itse asensin järjestelmänvalvojana ja sitten vedin linkit kaikille käyttäjille.
Ei anna korkeaa kuvaa ohjelmasta, kun jo asennusohjeetkin annetaan virheellisinä kokeilematta niiden toimintaa ollenkaan.
OO asennus
2
495
Vastaukset
- user
Saadaksesi javatuen OO:n on sinulla oltava java asennettuna.
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp
Huom. Microsoftin tekeleet ei kelpaa. - erkkiz
tuolta:
http://azureus.sourceforge.net/download.php
se on heti siinä ylhäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842109Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4101950Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101380Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81962Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254958- 131878