Naiset rakastaa miehiä. Miehet vihaa naisia.

Miksi?

Ei viitsi mennä kotiin, kun siellä on pelkkiä akkoja, sanoo työtoverini, jolla on vaimo ja kaksi tytärtä. Akat sitä ja akat tätä.... Äänestä kuuluu aito halveksunta.

Akat kunnanvaltuustossa pitäs lailla kieltää, sanoi toinen miespuolinen työtoverini. Hänen mielestään valtuuston naisten mielipiteet ovat haihattelua ja toteuttamiskelvottomia. Kaikkien.. siellä ei ole yhtään viisasta naista.... Ja äänestä kuuluu aito viha ja halveksunta.

Helvetti missä pakkelissä nuokin huorat kulkee, mainitsee kolmas miespuolinen työtoverini, katsellessaan kadulla parveilevia kauniita tyttöjä.... Ja äänestä kuuluu inho ja halu.

Naispuoliset työtoverini puhuvat miehistä suvaitsevaisesti, tarpeellisina ja turvallisina. Jos moitteita tulee, niin ne kohdistuvat yksilöihin eikä koko mieskuntaan. Ero suhtautumisessa on järkyttävän suuri.

Olen tullut siihen tulokseen, että 90% miehistä vihaa/halveksuu/vähättelee naisia ja 10 % tuntee aitoa kunnioitusta. Naisilla suhde on päinvastainen.

Lohdutonta.

Minua on neuvottu, että miesten sanoja on tulkittava juuri niin kuin ne sanotaan.

Onko se tällä kertaa väärä neuvo?

21

2094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Empä ole koskaan kuulut missään tuollaista kielenkäyttöä tai havainnut mitään tuohon suuntaan viittaavaa käytöstä miehiltä. On sinulla omituinen työpaikka....

Ehkä sinun työpaikallesi on vain syystä tai toisesta kerääntynyt kaikki katkeroituneet ja naisiin pettyneet miehet, jotka elävät kotona hiiren elämää vaimon tossun alla.

• näin meillä

ole kuullut. Meidän työpaikassa kaikki miehet piirittää paikan kauneimpia tyttöjä....

Ja sitten on niitä vähän iäkkäämpiä naisia, joista ei siiten niin positiivisia juttuja miehiä kohtaan löydy.

En tunne yhtäkään miestä meidän työpaikalla, jolla olisi kauhean negatiivista sanottavaa naisista...Tai siis todellisia ajatuksia on vaikea tietää..

• Miksi?

Jos miehet piirittävät työpaikan kauneimpia naisia, niin se ei osoita muuta kuin seksuaalista kiinnostusta.
        Minä toivoisin kuulevani naisten työn/saavutusten arvostusta.

• karkoski
        Miksi? kirjoitti:

Jos miehet piirittävät työpaikan kauneimpia naisia, niin se ei osoita muuta kuin seksuaalista kiinnostusta.
        Minä toivoisin kuulevani naisten työn/saavutusten arvostusta.

..ja auta armias, jos loppuis se piiritys..!? "No niin!! Sikamiehet ei enää katsele meitä. Joittenkin ulkolaisten/nuorempien/anorektikoiden perässä vaan kuolaavat. Miksei me kelvata? Eikö ne ollenkaan ajattele, miten TÄRKEÄÄ NAISELLE ON SAADA TUNTEA OLEVANSA NAINEN...?????"

• miksi?
        karkoski kirjoitti:

..ja auta armias, jos loppuis se piiritys..!? "No niin!! Sikamiehet ei enää katsele meitä. Joittenkin ulkolaisten/nuorempien/anorektikoiden perässä vaan kuolaavat. Miksei me kelvata? Eikö ne ollenkaan ajattele, miten TÄRKEÄÄ NAISELLE ON SAADA TUNTEA OLEVANSA NAINEN...?????"

Enhän käy väittämään vastaan sanomaasi. Nämä piiritysasiat liittyvät kuitenkin puhtaasti seksiin.
        Minä peräänkuulutan tässä sellaista yleisarvostusta. Seksin ulkopuolelle jäävä osa-alue ihmisen elämää on tärkä myös naisille eikä pelkästään miehille.

• Mies

"Olen tullut siihen tulokseen, että 90% miehistä vihaa/halveksuu/vähättelee naisia ja 10 % tuntee aitoa kunnioitusta. Naisilla suhde on päinvastainen."

Et voisi enempää olla väärässä. Miehet ja naiset tarvitsevat toisiaan eri tavalla. Miehelle nainen on kaikki, elämän tarkoitus. Naiselle mies on vain hyödyke, joka kannattaa punnita ja arvioida naurettavan pikkutarkkaan, ennenkuin tälle voidaan edes hymyillä.

Miehet suhtautuvat naisiin ennakkoluulottomasti, avoimesti ja välittömästi. Naiset suhtautuvat miehiin ennakkoluuloisesti, sulkeutuvasti ja passiivisesti.

Miesten kuulee monesti ylistävän ja kehuvan naisia: "Siinä ja siinä naisessa on se jokin". Naisten kuulee monesti haukkuvan ja arvostelevan miehiä. Naiset eivät koskaan puhu miehistä erityisellä tavalla; mies on jotain neutraalia, mutta silti sellaisen kanssa täytyy yrittää seurustella, vaikka mitään järjellistä syytä sellaiseen ei olekaan. Nainen ei voi mitään sille, että hänen aivonsa käskevät kiinnostua miessukupuolesta.

Ne naiset ja miehet, jotka ovat näitä ikuisia aiheita miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestä syvällisesti pohtineet, ovat varmasti keksineet vastauksen siihen kuuluisaan kysymykseen, mitä nainen haluaa: pohjimmiltaan heteroinkin nainen haluaisi olla toisen naisen kanssa, mutta evoluution takia tarvitaan se rumempi sukupuoli, joka on täynnä testosteronia ja siittää naiselle jälkeläisiä. Muuta käyttötarkoitusta en miehille ole keksinyt.

• Nainen ja ylpe siitä

Onneksi meillä on täällä tutkijapiireissä suurin osa naisia, niin eivät pääse miehet kukkoilemaan ;)

Ei vaan, kuulostaa todella keskenkasvuiselta touhulta tuo teidän paikan miesten halveksunta ja väheksyntä naisia kohtaan. Missähän paikassa tuollaista esiintyy..? Luulen että jos meillä joku noin ajattelee niin ei sitä ääneen sanota- joitain juttuja osataan pitää ihan omana tietonakin. Esim. juuri kotioloista/vaimosta ei varmasti jutella ellei suoraan kysytyä (eikä kyllä kysellä, mitä se meille kuuluu). Ja halveksunta menestyneitä naisia kohtaa- niin, sitä nyt on ehkä turha tulla toitottamaan paikassa jossa 90% työntekijöistä on naisia ja vielä kunnianhimoisia sellaisia..;)

• sirkkalii

..juuri allekirjoitit siihen ketjun aloittajan 90%:iin liittyväsi.

jos et itse tunnista asennettasi vähätteleväksi niin vielä ikävämpi tilanne :(

ihmiset on aina toisilleen peilejä - se mitä itse ympäristöösi lähetät, palautuu sinulle itsellesi. kaunaisuus ja väheksyntäkin.

• sirkkalii
        sirkkalii kirjoitti:

ihmiset on aina toisilleen peilejä - se mitä itse ympäristöösi lähetät, palautuu sinulle itsellesi. kaunaisuus ja väheksyntäkin.

jostain syystä väärään kohtaan tallentui kommenttini, toivottavasti nyt oikein.

• keskenkasvuisia
        Nainen ja ylpe siitä kirjoitti:

Onneksi meillä on täällä tutkijapiireissä suurin osa naisia, niin eivät pääse miehet kukkoilemaan ;)

Ei vaan, kuulostaa todella keskenkasvuiselta touhulta tuo teidän paikan miesten halveksunta ja väheksyntä naisia kohtaan. Missähän paikassa tuollaista esiintyy..? Luulen että jos meillä joku noin ajattelee niin ei sitä ääneen sanota- joitain juttuja osataan pitää ihan omana tietonakin. Esim. juuri kotioloista/vaimosta ei varmasti jutella ellei suoraan kysytyä (eikä kyllä kysellä, mitä se meille kuuluu). Ja halveksunta menestyneitä naisia kohtaa- niin, sitä nyt on ehkä turha tulla toitottamaan paikassa jossa 90% työntekijöistä on naisia ja vielä kunnianhimoisia sellaisia..;)

naisia siellä tutkijapiireissä. Asenteesi käy hyvin ilmi kirjoituksestasi vaikka et sitä itselle myönnäkkään.

• vastaa
        keskenkasvuisia kirjoitti:

naisia siellä tutkijapiireissä. Asenteesi käy hyvin ilmi kirjoituksestasi vaikka et sitä itselle myönnäkkään.

Tuota..minkähänlainen asenne minulla sitten on ja ketä kohtaan, kun et voi (tai osaa) sitä tarkemmin mainita?

Pysyn edelleen mielipiteeni takana, pidit siitä tai et. Kyllä tuollaiset miesten puheet saavat minut ihmettelemään heidän ajatusmaailmaansa ja arvojaan tässä elämässä.

Jos olet mies ja vähemmän menestynyt, ymmärrän että olet kateellinen monille naisille jotka ovat omilla saavutuksillaan pystyneet miesten ylivaltaa horjuttamaan. Tervetuloa vaan tänne tutkijoiden keskuuteen jos rahkeesi riittävät, otamme kaikki miehet ilolla vastaan. Muutenhan me kohta viemme teiltä kaiken kunnian uusista tieteellisistä löydöistä- sitähän ei kestä kukaan.

• Mies

Viestisi meni minulta täysin ohi. Tekstisi ei liittynyt millään tavalla siihen, mitä kirjoitin. Ei voisi vähempää kiinnostaa, onko menestyneitä ihmisiä enemmän miehissä vai naisissa.

• Mies
        vastaa kirjoitti:

Tuota..minkähänlainen asenne minulla sitten on ja ketä kohtaan, kun et voi (tai osaa) sitä tarkemmin mainita?

Pysyn edelleen mielipiteeni takana, pidit siitä tai et. Kyllä tuollaiset miesten puheet saavat minut ihmettelemään heidän ajatusmaailmaansa ja arvojaan tässä elämässä.

Jos olet mies ja vähemmän menestynyt, ymmärrän että olet kateellinen monille naisille jotka ovat omilla saavutuksillaan pystyneet miesten ylivaltaa horjuttamaan. Tervetuloa vaan tänne tutkijoiden keskuuteen jos rahkeesi riittävät, otamme kaikki miehet ilolla vastaan. Muutenhan me kohta viemme teiltä kaiken kunnian uusista tieteellisistä löydöistä- sitähän ei kestä kukaan.

"Pysyn edelleen mielipiteeni takana, pidit siitä tai et."

Pysy vaan ihan rauhassa. Vaahtoamisesi menestyneistä naisista ja kateellisista miehistä ei vain edelleenkään liittynyt mitenkään kirjoittamaani aiheeseen. Et selvästikään ymmärtänyt tekstini sisältöä, joten luetun ymmärtämisessäsi on melkoisesti parantamisen varaa. Meitä on näköjään todellakin moneen junaan ja jotkut jäävät jo asemalle.

• Mies
        sirkkalii kirjoitti:

Onko se minun syyni, jos kaikki tapaamani naiset ovat olleet narsistisia omaan napaansa tuijottajia? En ole vielä tavannut yhtäkään naista, joka olisi kiinnostunut minusta vilpittömästi, vailla taka-ajatuksia. Lisäksi naisten kaikesta käyttäytymisestä näkee, etteivät he pidä miessukupuolta niin ihmeellisenä asiana, kuin mitä miehet pitävät naissukupuolta.

• Nainen
        Mies kirjoitti:

"Pysyn edelleen mielipiteeni takana, pidit siitä tai et."

Pysy vaan ihan rauhassa. Vaahtoamisesi menestyneistä naisista ja kateellisista miehistä ei vain edelleenkään liittynyt mitenkään kirjoittamaani aiheeseen. Et selvästikään ymmärtänyt tekstini sisältöä, joten luetun ymmärtämisessäsi on melkoisesti parantamisen varaa. Meitä on näköjään todellakin moneen junaan ja jotkut jäävät jo asemalle.

Kuulehan herraseni. En alunperinkään vastannut suoraan sinun viestiisi, vaikka tulikin nyt vahingossa laitettua se sinne sinun sepustuksesi alle (hui!), jota en todellakaan edes jaksanut/viitsinyt lukea loppuun. Mielestäni ensimmäisestä viestistäni kävi varsin hyvin ilmi että se oli tarkoitettu ketjun aloittajalle, siis kyllä taitaa omassa oikolukutaidossasikin olla hiukan paranneltavaa. Mielipiteitäsi naisten ja miesten eroista ko asiassa en viitsi vaivautua sen enempää analysoimaan.

Eikö ole hyvä että meitä on moneen junaan? Sinäkin voisit päästä kyytiin joltain asemalta- luultavasti et kyllä edes löytäisi oikeaa raidetta.

• Mies
        Nainen kirjoitti:

Kuulehan herraseni. En alunperinkään vastannut suoraan sinun viestiisi, vaikka tulikin nyt vahingossa laitettua se sinne sinun sepustuksesi alle (hui!), jota en todellakaan edes jaksanut/viitsinyt lukea loppuun. Mielestäni ensimmäisestä viestistäni kävi varsin hyvin ilmi että se oli tarkoitettu ketjun aloittajalle, siis kyllä taitaa omassa oikolukutaidossasikin olla hiukan paranneltavaa. Mielipiteitäsi naisten ja miesten eroista ko asiassa en viitsi vaivautua sen enempää analysoimaan.

Eikö ole hyvä että meitä on moneen junaan? Sinäkin voisit päästä kyytiin joltain asemalta- luultavasti et kyllä edes löytäisi oikeaa raidetta.

Sinulla tuntuisi olevan pahoja aggressioita. Yritä löytää jokin tehokkaampi keino niiden purkamiseen, koska täällä netissä kiukuttelemalla et saa mitään rakentavaa aikaiseksi. :)

• Nainen
        Mies kirjoitti:

Sinulla tuntuisi olevan pahoja aggressioita. Yritä löytää jokin tehokkaampi keino niiden purkamiseen, koska täällä netissä kiukuttelemalla et saa mitään rakentavaa aikaiseksi. :)

Keittiöpsykologi riensi apuun ;-)

Onko kielenkäyttöni mielestäsi aggressiivista?
        Minulle tämä on vain hupaisaa ajanvietettä koneella istuessa, en voi sille mitään jos koet tekstini uhkaaviksi. Ja lueppas omia tekstejäsi uudelleen, huomaat kyllä ettei se sinunkaan kielenkäyttösi niin hempeää ole.

Kertoisitko vielä jonkin keinon missä muualla voisin näitä patoutumia purkaa? savate-kurssin esitteitä kyllä katselin joku päivä, olisikohan liian vaarallinen laji tämän tyyppiselle hullulle tutkijalle..

• Dr Pili

Nämä enemmistönä olevat tutkijanaiset on? :)

• Erkki
        Dr Pili kirjoitti:

Nämä enemmistönä olevat tutkijanaiset on? :)

No tietysti naistutkimus!

• Erkki

No jos miehet eivät voi analysoida juttua juurtajaksain (marju sanoi pahasti, tunteeni olivat todella loukatut blah blah), vaan tyytyvät sanomaan että akat ovat kamalia..

>Naispuoliset työtoverini puhuvat miehistä suvaitsevaisesti, tarpeellisina ja turvallisina.

No voi jeesus, gimme a break. Varsin ylikorrektia käytöstä. Sanoisitte vaan että miehet on sikoja.

• teatgeag

Alkuperäinen on töissä tehtaalla ja luultavasti Itä-Suomessa. Sieltä tulee pilvin pimein vastaavanlaisia miehiä tänne etelään. hoh

Ei kannata välittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30