Kaikilla muilla keskustelupalstoilla ovat mielenkiintoiset linkit sallittuja.
Mutta eihän niitä voi sallia ikäihmisille. Voisivat vielä villiintyä.
Vain älykkäät , viisauksia latelevat , ikävät puheenvuorot ovat sallittuja.
Piiru puoleen tai toiseen loukkaa heti jonkun arkaa itsetuntoa.
Poistettakoon.
Puskasta huudan, mut en taatusti ole hajupoika, olen uusi anarkisti-mummo.
Hämmenetään vähän keskustelurutiinia.
9
670
Vastaukset
- saara.dma
Hyvä anarkisti-mummo Neppimama
Kerro, kerro, millaisia mielenkiintoisia linkkejä tiedät. Jos poistetaan, niin poistettakoon, kuten sanoit. Jään odottamaan innolla.- Linkkilude
Anna meille Neppimama meidän jokapäiväinen linkkimme, please!
Jos seriffi luuraa kulman takana, niin sitten on vain huono säkä. So what!
- osoite
http://www.james.pp.fi/foorumit.htm
ja sieltä löytyy suomenkielisiä keskustelusivuja
uskonnosta politiikkaan ja kaikkea siltä väliltä.
Helppo haku eri sivustoille!
Tutustukaa eri aiheisiin. Kaikille mielen ja tajunnantasoille jutun juurta, lukemista tai keskustelua.
Onhan täällä oma huuhaa palstakin. Jos runottaa tai proosattaa, niillekin oma tilansa.
Näillä vuosikymmenillä vitsit alkavat vähentyä kun ns. taka seinä alkaa näkymään.- pullaulla
nettimamma ei olekkaan" eilisenteeren pioka"
kun tuntee Hajupojankin :-)
Ei se hämmentäminen kovin paljon auttane, pitäisi koko soppa keittää uudestaan.
Eikö olisi parempi lukea "mielenkiintoisia linkkejä muilla palstoilla" kuin valittaa täällä.
Jos linkeilläkin pyritään vain osoittamaan oma erinomaisuus ja muiden tietämättömyys ja osaamattomuus ollaan väärillä raiteilla.
Tietääkseni linkkejäkin saa tuoda palstalle. Vanhoja keskusteluja, joissa mielipide on asiayhteydestään irroitettuna mustamaalaamistarkoituksesa, on kiellettyä.
Uusia parempia viestejä kirjoittamaan vain sinäkin, Nettimama.- sarkikala
"Tietääkseni linkkejäkin saa tuoda palstalle." Minä toin pari viikkoa sitten erään linkin eli www-osoitteen palstalle, mutta se poistettiin sillä selityksellä että se on mainosta! Pyysin sitten aivan erikseen BilMan'ilta luvan että saan antaa erään Sudoku-peliin liittyvän www-osoitteen palstan lukijoille ja SAIN LUVAN. Että ei niitä linkkejä niin vaan saa tuoda tänne, ihme kylläkin!
- fiiuliN
sarkikala kirjoitti:
"Tietääkseni linkkejäkin saa tuoda palstalle." Minä toin pari viikkoa sitten erään linkin eli www-osoitteen palstalle, mutta se poistettiin sillä selityksellä että se on mainosta! Pyysin sitten aivan erikseen BilMan'ilta luvan että saan antaa erään Sudoku-peliin liittyvän www-osoitteen palstan lukijoille ja SAIN LUVAN. Että ei niitä linkkejä niin vaan saa tuoda tänne, ihme kylläkin!
Se on ollut joku tahaton vahinko, se sinun linkkisi poisto.
Unohda jo koko juttu ja pistä vaikka lauluksi. - sarkikala
fiiuliN kirjoitti:
Se on ollut joku tahaton vahinko, se sinun linkkisi poisto.
Unohda jo koko juttu ja pistä vaikka lauluksi.Niin minä teen: tra-laa-la-laa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912