Tuli tuossa kotia uusi Autobild suomi ja siinä oli juttua että nyt uuden Ladan saa ohjaustehostimella ja uudella moottorilla. No onhan se muissa autoissa ollu jo vakiona -80 ja 90 luvun autoissa melkein poikkeuksetta. No kunhan kirjoittelin niin saa joku tästä hyvän provo aiheen..... niitähän täällä piisaa
LADA 110 Ohjaustehostin
5
768
Vastaukset
- Ladailija...
Ohjaustehostimen on saanu Ladaan venäjällä jo 10 vuotta ja saksassakin ainakin 5 vuotta sitten. Tosin venäjällä tehdas antaa Ladalle 2 vuoden takuun ja saksassa 3 vuoden, mutta suomessa takuu on edellee vain 1 vuosi...Moottori Ladassa on periaatteessa samanlainen kuin ennenkin, mutta kuutiontilavuus on nyt 1600 ja ruisku ja sytytys on uudenlainen...
- bush
Mun jenkissä vm70 on tehostin vakiona...
- Ladailija....
bush kirjoitti:
Mun jenkissä vm70 on tehostin vakiona...
Ja Belaruksen traktoreissa tehostin jo 50-luvulla vakiona...
- iiro hirviö
Niin saa ja ei ole pakko ottaa.Saa sen myös Fiat autoihin ,mutta valitettavasti se toimii vain vuoden,sitten aina uusi pitää hankkia.Mitä ihmeen merkitystä sillä on jos sen nyt vasta halutessaan saa Ladaan.Ota tai jätä.Osta mersu ja ala taksikuskiksi siihen Sinun älynlahjasi riittää ei muuhun
- Anonyymi
Eli onko esim 1997 vuoden ladoissa ohjaustehostin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627