Onko Turun suunnalla kunnollisia Opel-asiantuntijoita koska ns. virallisen maahantuojan korjaamon kanssa alkaa mennä hermot ja Zafiran huoltoihin tarttis saada joku tolkku !!
Hakusessa on siis jokin opel-asiantuntija joka pyörittää omaa korjaamoaan eikä hinnoissa ole esittelyhallin marmorit painolastina samalla kuitenkin palvelun toimiessa inhimillisemmältä pohjalta.
Muuten, pitääkö paikkansa, että Opeleita on kovin vähän takseina ainakin Turun suunnalla nimenomaan toivottoman huollon vuoksi? onko huhussa perää?
Opel-huolto Turussa
3
3631
Vastaukset
- Mie
Opeleita on taksissa helvetin vähän muutenkin oltiin sitten missäpäin tahansa Suomea. Kiitos huollon, "takuun" ja auton yleisen toimivuuden. Mutta pidä mielessä Fresh thinking, better cars. Millähän kehtaavat tollakin sloganilla mainostaa??
- merkki
On nyt ihan pakko kysäistä, että kun olet noin negatiivisella asenteella opeliin, miksi olet esim. täällä keskustelupalstalla? Ainakin itse koluan läpi palstoja joissa on merkkejä mitkä minua kiinnostavat, ja joista voi saada vinkkejä, ajatuksia jne. Monta merkkiä on jo ehtinyt olemaan, ja rehellisesti voin sanoa, että jokaisessa on jotain vikaa, niin merkissä kuin huollossa. Niinkuin aina joka asiassa. Myös opeleita on muutama ollut, joista yksi sen merkin musta lammas, ja jos sen perusteella (Siis yhden auton!) olisi pitänyt merkkiarvostelu antaa, olisi Opel huonot pointsit saanut... Mutta olipa sitten muutama muukin Opel, jotka taas ovat loistavasti paikanneet tuota yhtä. Ja sama pätee merkkihuollossa. Joskus huonona pvänä kurja palvelu ja huonot tulokset vian suhteen ja taas päinvastoin. Myös muilla kuin Opeleilla. Tietääkseni Turussa oleva opeltaksi on ollut ihan tyytyväinen huoltoon kuin merkkiin & huoltoon mitä olen juttua kuullut...
No, meitä on täällä moneksi.
- SO
Orikedolla on AD-korjaamo melkein Kunun pyörän naapurissa. Siellä tunnettiin Opel erittäin hyvin. Heiltä löytyy laitteet mm. vikamuistin purkuun ja analysointiin. Suosittelen. Eikä ole pahan kallis paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1203706Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701011Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5929- 45871
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61835En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95740- 42734