Mitenkä Sims 2:ssa voi saada miehen raskaaksi ? Se oli joku ufo-juttu, enkä tiedä muuta. Jos joku mukava voisi helpata ? Kiitän etukäteen.
Mitenkä mies raskaaksi ?
21
2379
Vastaukset
- Doddi
Laitat sen mies simin katsomaan sillä kalliimmalla kaukoputkella keskiyöllä ja jos käy hyvä säkä niin ufot sieppaa sen ja kun se tulee takas ni mies on hetken päästä raskaana. Siitä lapsesta syntyy siis ufo tai ufon ja ihmisen sekoitus :P
- laama-92
???
- Nyt nappaa
Ei se aina onnistu! On HYVIN epätodennäköistä että sim siepataan, mutta ainahan voi yrittää, jos onnistuukin. Ilman koodeja mahdollisuutta voi parantaa:
- laita kallein mikäsejuttunytolikaan
- tähtiä kannattaa tähystellä korkeassa kohdassa
- auttaa jos simillä on paljon logistiikkapisteitä
- keskiyö on hyvä aika
On myös koodi jolla saa 100% varmuudella simin napattua:
1. Osta kaukoputkihöskä ja laita se minne tahansa ulos. Ei väliä kumpi (niitä on kai 2?)
2. Avaa koodiluukku ctrl sift (nuoli josta saa ison kirjaimen) ja C Paina näitä kaikkia yhtä aikaa. Jos koodiluukku ei aukea, se on asia erikseen, etsi googlaamalla apua.
3. Kirjoita BoolProp TestingCheatsEnabled True
4. Paina ctrl pohjaan ja klikkaa kaukoputkijuttua. Aukeaa valikko jossa pitäisi lukea (englanniksi?) jotain, siitä painamalla simisi menee tähystelemään tähtiä. Hetken päästä hänet napataan ja
TADAA! Siinä se!
BoolProp koodilla on myös moniamonia muita käyttötapoja, siitäkin saa enemmän tietoa googlaamalla (:
- Lacuna
Mies simssin saa raskaaksi jos ufosimi nappaa kun katselee kaukoputkella ;D... Ja silloin simi saa ufolapsen jos se napataan... Ja tietenkään läheskään aina ei siepata... mutta siihen on myös koodi
avaa koodilaatikko ja kirjoita boolProp testingCheatsEnabled true ja painat shiftiä ja kaukoputkea niin tulee jonkunmoinen get abdugte tai joku tuollainen :D.. ja kun painat siitä niin ufot nappaa simin! Joku voi neuvoa vähän tarkemmin ;)- Talitiainen.
Ettei naiselle tapahdu mtään, miehelle vaan xD mitenköhän se synnytys tapahtuu, sitä ei kyllä päästä simsissä näkemään xD
- ufosynnyttäjä
Talitiainen. kirjoitti:
Ettei naiselle tapahdu mtään, miehelle vaan xD mitenköhän se synnytys tapahtuu, sitä ei kyllä päästä simsissä näkemään xD
...näkeehän sen synnytyksenki samanlaisena videonpätkänä kuin naisenki synnyttäessä (sitä tosin ei näytetä, että mistä se vauva muka saadaan ulos...) :D
- sims ufo
ufosynnyttäjä kirjoitti:
...näkeehän sen synnytyksenki samanlaisena videonpätkänä kuin naisenki synnyttäessä (sitä tosin ei näytetä, että mistä se vauva muka saadaan ulos...) :D
Ku se ufo vauva syntyy nii te tiedätte sen simssin ylä puolel olevan vihreen jutun. nii se avautuu ja sielt tulee semmonen mini. nii sillee näkee ku ufu vauva syntyy jos tajusitte=D
- Nytnjgjgk
Se koodi ei toimi
- *lumina*
...täytyy olla se kalliimpi kaukoputki, ja simin täytyy vapaaehtoisesti kurkkia kaukoputkella. Kannattaa laittaa sim kävelemään kaukoputken luokse, eikä antaa sen lähteä muualle, jolloin se kohta päättää katsella tähtiä. Silloin simi napataan ja tulee pian raskaaksi.
- Pinja♥
Kauanko simi on raskaana?Siis jos mies ja nainen on hässiny, ja nainen tullu raskaaks?
♥:llä Pinja - NinnuBinni
Pinja♥ kirjoitti:
Kauanko simi on raskaana?Siis jos mies ja nainen on hässiny, ja nainen tullu raskaaks?
♥:llä PinjaJos tarkoitat The Sims 2 niin 3 vuorokautta mutta sen voi koodilla (ei tiedossa) niin nopentaa!
- q_Pinja_p
NinnuBinni kirjoitti:
Jos tarkoitat The Sims 2 niin 3 vuorokautta mutta sen voi koodilla (ei tiedossa) niin nopentaa!
Kiitos!
♥:llä Pinja
- Sims2PelaajaTyttis
Kiiz! Kauko putki on paras!! kokeilen heti!
- NafisaLioness
Moi! Voitte myös klikata kaukoputkea ja valita "tähystä tähtiä". Se toimii ihan yhtä lailla, kuin vapaavalintainen katselu, ainakin mulle kävi niin. Jä mies synnytti juuri alientytön. :D
- morovaansimscrazy
kauanko kesti että mies tuli raskaaks ?
- morovaansimscrazy
mulla ei toiminu ..
- Mulla....
se koodi ei toimi vaikka mul on kallein kaukoputki ja kaikki mitä tarvitaan:(.
- man2bregnent
Entäs norm lapsi mieheltä..???sekin on mahollist mut miten..tietäiskö kukaan:-|
- Yavannah
Onnistuuhan se, mutta muistaakseni vain miesten välisissä suhteissa. Eli kaksi toisiinsa rakastunutta miestä pistät puuhastelemaan sängyssä ja toinen niistä raskautuu.
Tosin jos haluaa että homma varmasti toimii, niin hommaa inteenimaterin, jonka mukana tulee kiva kello, josta klikkailemalla saa mm. valittua mille simille pelaamasi simi tulee raskaaksi.
Muistutan vain, että jos ja kun inteenimaterin lataa, niin valitsee sen sitten niin, että sopii jo käytössä olevien lisärien ja kamasettien kanssa.
Ja mitä uforaskauteen tulee, niin sitä raskautumista edesauttaa erityisen paljon se, jos simisi on tietotavoitteinen. Sitten jos on lisätavoitteet käytössä(en tosin tähän hätään muista, että minkä lisärin mukana tuli), niin sieltä kun saa, siis sitä mukaa kun niitä tietotavoite tai mitä pisteitä onkaan saa riittävästi, että saa esim sen tietotavoite kohdan kokonaan ruksittua auki ja siinä on sitten parhaimpana saavutuksena se ufobongari, niin yhdessä sen ja korkeimmalle paikalle asetetulla parhaimmalla(lue kallein) kaukoputkella tiirailemalla sim pääsee ufomatkalle, palatakseen takaisin hyvin mahdollisesti uforaskaana.
Tosin ei toki toimi aina näin.
Mutta jos ei jaksa odottaa mahdollista uforetkeä yöstä toiseen, niin sitten suunta kohti Mod The simsiä, josta löytyy muutama kaukoputki, jonka avulla simisi pääsee uforetkelle ja tulee erittäin todennäköisesti uforaskaana takaisin.
Ja jos sitten taas ufojen naaman malli ei miellytä, niin jälleen kerran Mod The Simsistä löytyy korvaavia hedelmöitysteknikkoja ja ihoja, joilla saat itsellesi miellyttävämpiä ufoja/ufolapsia siepatuille.
http://www.modthesims.info/browse.php?tag=technician&go=Go&gs=1&f=38&gs=1
http://www.modthesims.info/download.php?t=30675
http://www.modthesims.info/download.php?t=199262
http://www.modthesims.info/browse.php?tag=alien default&go=Go&gs=&f=38&gs=0
http://www.modthesims.info/download.php?t=256425
Mod The Sims tosin vaatii rekisteröitymisen, mutta se kannattaa. On myös suositeltavaa osata jonkin verran englantia, niin tuolla pärjää. Mutta jos tuntuu, ettei luonnistu, niin mm google kääntäjä on hyvä apu.
- Sims2ja3fani
Mun mielestä ihan niin yksinkertaisesti, kun että katsot kaukoputkella taivaalle YÖLLÄ ja kun ufo tulee niin done!
- Sims2ja3fani
ja mies ei siis tuu heti raskaaksi, kestää tietysti jonkun verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559