Onko normaalia jos neontetrojen väri haalistuu iän myötä.Mun kaks nuorinta neontetraa on tosi kirkaan värisiä ja sit ne kolme vanhita on ihan haalistuneita.Että onko normaalia?
Värin haalisuminen
7
1726
Vastaukset
- Vaari-o
Ne vanhat kalkkikset vaan haalistuu niin ihmis kuin kala maailmassakin... ;)
- *;*
Mulla on myös yks neontetra, jonka värit on täysin haalistuneet ja se on myös koko ajan omissa oloissaan, uiskentelee pohjalla lähes maha hiekkaan osuen, eikä kiinnostu edes ruoasta. Se on hommattu vasta pari kk sitten eläinkaupasta, joten voiko se muka vanhuuttaan olla haalistunut? Toiset neontetrat ovat normaaleja kaikin puolin.
- Vaari-o
Ovatko vesi arvot kunnossa, heikkoon yksilöön tarttuu taudit herkemmin.
- *;*
Vaari-o kirjoitti:
Ovatko vesi arvot kunnossa, heikkoon yksilöön tarttuu taudit herkemmin.
...pyrstö taivasta kohti nyt kokoajan. Mikähän tuollaista pystyasento-uiskentelua mahtaa aiheuttaa, että onko joku tuttu syy?
Onhan mulla tuossa lootassa eräs "jättiläinen", joka tosiaan pitäisi saada tilavampaan akvaan, taitaa tämä kaveri myrkyttää tuota akvaa ihan liikaa... - patu
*;* kirjoitti:
...pyrstö taivasta kohti nyt kokoajan. Mikähän tuollaista pystyasento-uiskentelua mahtaa aiheuttaa, että onko joku tuttu syy?
Onhan mulla tuossa lootassa eräs "jättiläinen", joka tosiaan pitäisi saada tilavampaan akvaan, taitaa tämä kaveri myrkyttää tuota akvaa ihan liikaa... - multakin 1 kala kuollut
patu kirjoitti:
hirvee määrä myrkytystiloja. Mistä hemmetistä ne niitä rikkivetymyrkytyksiäkin esim saa? miten yhtäkkiä akvaarioon tulee jotain myrkkyjä? muuten kuin ne tavalliset NO ja tietenkin jos vesihanan vedessa on epätasaisuuksia, mut ei kait ole mitään mittareitakaan niitä mittaamaan?
- Vaari-o
multakin 1 kala kuollut kirjoitti:
hirvee määrä myrkytystiloja. Mistä hemmetistä ne niitä rikkivetymyrkytyksiäkin esim saa? miten yhtäkkiä akvaarioon tulee jotain myrkkyjä? muuten kuin ne tavalliset NO ja tietenkin jos vesihanan vedessa on epätasaisuuksia, mut ei kait ole mitään mittareitakaan niitä mittaamaan?
Tai siis hoitamatta jättäminen johtaa moniin vesi arvojen heittelyihin joista on saurauksina useita erilaisia myrkytys tiloja akvaariossa, lue lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564208Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1333692Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501881- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181778KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti671642Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075