Onko normaalia jos neontetrojen väri haalistuu iän myötä.Mun kaks nuorinta neontetraa on tosi kirkaan värisiä ja sit ne kolme vanhita on ihan haalistuneita.Että onko normaalia?
Värin haalisuminen
7
1677
Vastaukset
- Vaari-o
Ne vanhat kalkkikset vaan haalistuu niin ihmis kuin kala maailmassakin... ;)
- *;*
Mulla on myös yks neontetra, jonka värit on täysin haalistuneet ja se on myös koko ajan omissa oloissaan, uiskentelee pohjalla lähes maha hiekkaan osuen, eikä kiinnostu edes ruoasta. Se on hommattu vasta pari kk sitten eläinkaupasta, joten voiko se muka vanhuuttaan olla haalistunut? Toiset neontetrat ovat normaaleja kaikin puolin.
- Vaari-o
Ovatko vesi arvot kunnossa, heikkoon yksilöön tarttuu taudit herkemmin.
- *;*
Vaari-o kirjoitti:
Ovatko vesi arvot kunnossa, heikkoon yksilöön tarttuu taudit herkemmin.
...pyrstö taivasta kohti nyt kokoajan. Mikähän tuollaista pystyasento-uiskentelua mahtaa aiheuttaa, että onko joku tuttu syy?
Onhan mulla tuossa lootassa eräs "jättiläinen", joka tosiaan pitäisi saada tilavampaan akvaan, taitaa tämä kaveri myrkyttää tuota akvaa ihan liikaa... - patu
*;* kirjoitti:
...pyrstö taivasta kohti nyt kokoajan. Mikähän tuollaista pystyasento-uiskentelua mahtaa aiheuttaa, että onko joku tuttu syy?
Onhan mulla tuossa lootassa eräs "jättiläinen", joka tosiaan pitäisi saada tilavampaan akvaan, taitaa tämä kaveri myrkyttää tuota akvaa ihan liikaa... - multakin 1 kala kuollut
patu kirjoitti:
hirvee määrä myrkytystiloja. Mistä hemmetistä ne niitä rikkivetymyrkytyksiäkin esim saa? miten yhtäkkiä akvaarioon tulee jotain myrkkyjä? muuten kuin ne tavalliset NO ja tietenkin jos vesihanan vedessa on epätasaisuuksia, mut ei kait ole mitään mittareitakaan niitä mittaamaan?
- Vaari-o
multakin 1 kala kuollut kirjoitti:
hirvee määrä myrkytystiloja. Mistä hemmetistä ne niitä rikkivetymyrkytyksiäkin esim saa? miten yhtäkkiä akvaarioon tulee jotain myrkkyjä? muuten kuin ne tavalliset NO ja tietenkin jos vesihanan vedessa on epätasaisuuksia, mut ei kait ole mitään mittareitakaan niitä mittaamaan?
Tai siis hoitamatta jättäminen johtaa moniin vesi arvojen heittelyihin joista on saurauksina useita erilaisia myrkytys tiloja akvaariossa, lue lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851817- 431439
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191260Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!42954- 57954
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35877
- 47856