Kimi pois Suomesta...

milla

...tai ainakin pois Porkkalasta.Itse nimittäin asun kyseisen ihmisen naapurustossa,enkä kohta uskalla päästää lapsiakaan porkkalan tielle, koska Kimi ja hänen vieraansa ajavat tiellä 2*sallittua nopeutta..Muutkin täällä ovat jo kyllästyneitä ja vihaisia..

13

3601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pian

älä huolehdi, ajojahti on jo meneillään!
      "Kyseinen ihminen" häiritsee muitakin juntteja tässä maassa....

• muuttaisit

itse vaikka Norjaan, ei muuta kuin suht kuuma peruna suuhun ja Ruotsin sanoja muistelemaan ja vielä matikat taskuun antamaan oikeaa aromatunnelmaa.
      Toinen vaihtoehto on että rakennatte porukassa kunnon hidaste-esteen siihen maantielle niin eiköhän se vauhti pysy aisoissa.

• kyllästynyt

sinä se joudat muuttamaan vaikka hevon perseeseen.

• MC MERSU

Sepä on suomalaisten kansantauti tuo kateus.Tääkin ämmä,joka on häätämässä pariskuntaa pois,on just niitä kukkahattupissiksiä,jotka valittaa naapureille ja yleisen osaston kirjotuksiin,mutta kun sattuu kohdalle,niin ollaan niin fania,että!Lehmä hei,vedä ittes vessasta alas!!!!!

• ham

Eilen jossain ip-lehdessä oli että Kimi uhkaa myydä kaikki ja muuttaa pois. Tuskin maltamme odottaa....

• milla

vai,että oikeen lehmäx haukutaan..
        Ihan mukavia ne varmaan on ihmisinä,ainakin Jenni, mutta täällä on turhan paljon noita onnettomuuksia ollut,eikä lisää enään haluaisi..

• kaikki
        milla kirjoitti:

vai,että oikeen lehmäx haukutaan..
        Ihan mukavia ne varmaan on ihmisinä,ainakin Jenni, mutta täällä on turhan paljon noita onnettomuuksia ollut,eikä lisää enään haluaisi..

Räikkösen aiheuttamia, ko vai?

• milla
        kaikki kirjoitti:

Räikkösen aiheuttamia, ko vai?

ei tietenkään,nutta jos itse asuisit kyseisellä seudulla niin ymmärtäisit,koska heti,kun räikkönen sinne muutti,niin hurjaa ylinopeutta ajavien määrä on kaksinkertaistunut..Että ei tästä sen enempää..

• iceman
        milla kirjoitti:

ei tietenkään,nutta jos itse asuisit kyseisellä seudulla niin ymmärtäisit,koska heti,kun räikkönen sinne muutti,niin hurjaa ylinopeutta ajavien määrä on kaksinkertaistunut..Että ei tästä sen enempää..

kyllähän se kimi lähtee pois.. että kiitos vaan saatanan kateelliset suomalaiset.. en voi ymmärtää itse pilaamme kaikki urheilijat..

• edellinen kirjoittaja
        milla kirjoitti:

asustelen itse erittäin vilkkaasti liikennöidyn sorapintaisen sivutien varrella. Ja sen verran voin sanoa, että täällä ajetaan ylinopeutta, vaikka Räikkönen ei ole täällä päin ikinä ajellutkaan.
        Se on ihan turha pistää ylinopeuksia yhden ihmisen piikkiin. Kusipäisiä prääsääjiä piisaa aina, asui maassamme sitten formulakuski tai ei.

• grandmam

minun tuttavani eivät ainakaan ole

• vice president

Minäkin asun Kimin naapurissa eikä koskaan ole ollut mitään häiriöitä.

• ..ootkin..

..niitä häiriköitsijöitä, aina kännissä ja koko ajan huppelissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe