...tai ainakin pois Porkkalasta.Itse nimittäin asun kyseisen ihmisen naapurustossa,enkä kohta uskalla päästää lapsiakaan porkkalan tielle, koska Kimi ja hänen vieraansa ajavat tiellä 2*sallittua nopeutta..Muutkin täällä ovat jo kyllästyneitä ja vihaisia..
Kimi pois Suomesta...
13
3601
Vastaukset
- pian
älä huolehdi, ajojahti on jo meneillään!
"Kyseinen ihminen" häiritsee muitakin juntteja tässä maassa.... - muuttaisit
itse vaikka Norjaan, ei muuta kuin suht kuuma peruna suuhun ja Ruotsin sanoja muistelemaan ja vielä matikat taskuun antamaan oikeaa aromatunnelmaa.
Toinen vaihtoehto on että rakennatte porukassa kunnon hidaste-esteen siihen maantielle niin eiköhän se vauhti pysy aisoissa.- kyllästynyt
sinä se joudat muuttamaan vaikka hevon perseeseen.
- MC MERSU
Sepä on suomalaisten kansantauti tuo kateus.Tääkin ämmä,joka on häätämässä pariskuntaa pois,on just niitä kukkahattupissiksiä,jotka valittaa naapureille ja yleisen osaston kirjotuksiin,mutta kun sattuu kohdalle,niin ollaan niin fania,että!Lehmä hei,vedä ittes vessasta alas!!!!!
- ham
Eilen jossain ip-lehdessä oli että Kimi uhkaa myydä kaikki ja muuttaa pois. Tuskin maltamme odottaa....
- milla
vai,että oikeen lehmäx haukutaan..
Ihan mukavia ne varmaan on ihmisinä,ainakin Jenni, mutta täällä on turhan paljon noita onnettomuuksia ollut,eikä lisää enään haluaisi.. - kaikki
milla kirjoitti:
vai,että oikeen lehmäx haukutaan..
Ihan mukavia ne varmaan on ihmisinä,ainakin Jenni, mutta täällä on turhan paljon noita onnettomuuksia ollut,eikä lisää enään haluaisi..Räikkösen aiheuttamia, ko vai?
- milla
kaikki kirjoitti:
Räikkösen aiheuttamia, ko vai?
ei tietenkään,nutta jos itse asuisit kyseisellä seudulla niin ymmärtäisit,koska heti,kun räikkönen sinne muutti,niin hurjaa ylinopeutta ajavien määrä on kaksinkertaistunut..Että ei tästä sen enempää..
- iceman
milla kirjoitti:
ei tietenkään,nutta jos itse asuisit kyseisellä seudulla niin ymmärtäisit,koska heti,kun räikkönen sinne muutti,niin hurjaa ylinopeutta ajavien määrä on kaksinkertaistunut..Että ei tästä sen enempää..
kyllähän se kimi lähtee pois.. että kiitos vaan saatanan kateelliset suomalaiset.. en voi ymmärtää itse pilaamme kaikki urheilijat..
- edellinen kirjoittaja
milla kirjoitti:
asustelen itse erittäin vilkkaasti liikennöidyn sorapintaisen sivutien varrella. Ja sen verran voin sanoa, että täällä ajetaan ylinopeutta, vaikka Räikkönen ei ole täällä päin ikinä ajellutkaan.
Se on ihan turha pistää ylinopeuksia yhden ihmisen piikkiin. Kusipäisiä prääsääjiä piisaa aina, asui maassamme sitten formulakuski tai ei.
- grandmam
minun tuttavani eivät ainakaan ole
- vice president
Minäkin asun Kimin naapurissa eikä koskaan ole ollut mitään häiriöitä.
- ..ootkin..
..niitä häiriköitsijöitä, aina kännissä ja koko ajan huppelissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068