kumpi on parempi,yamaha dt50 vai mbk x-limit,kumpi kannattaisi ostaa?
Kuulemma samanlaisia mopoja suurinpiirtein..
Mitä eroja näissä sitten on?Kertokaa kaikki pienetkin eroavaisuudet.PItääkö paikkansa että x-limitissä enemmän sähkävikoja kuin dt:ssä?
dt vai x-limit?
33
5617
Vastaukset
- jmjh,
jos saan sanoa et kummakki huonoja.
- aprilialisti
öö... no toi yamaha on parempi. mopot eroavat toisistaan vain erivärisillä katteilla. mbkoossa on kyl enemmän sähkövikoja. mut jos multa kysytään niin ite en kyl ottais noista kumpaakaan.
- gfhf
aprilialisti kirjoitti:
öö... no toi yamaha on parempi. mopot eroavat toisistaan vain erivärisillä katteilla. mbkoossa on kyl enemmän sähkövikoja. mut jos multa kysytään niin ite en kyl ottais noista kumpaakaan.
Ai muka sähkövikoja minulla on ollu mbk ja ajanu sillä 16 000 kilsaa eikä mittään sähkövikoja ollu ikinä eikä mitään muitakaan vikoja kaverilla on ollu dt eikä siinäkään ollu mitään vikoja ja ajanu sillä 9000 kilsaa molemmat -04 kurit on otettu pois molemmista!
- ffsdfs
gfhf kirjoitti:
Ai muka sähkövikoja minulla on ollu mbk ja ajanu sillä 16 000 kilsaa eikä mittään sähkövikoja ollu ikinä eikä mitään muitakaan vikoja kaverilla on ollu dt eikä siinäkään ollu mitään vikoja ja ajanu sillä 9000 kilsaa molemmat -04 kurit on otettu pois molemmista!
MOLEMMAT ON TOSI HYVIÄ JA JOITTENKIN DERBILLÄ JA APRILIALLA TAI MUULLA AJAVIEN ON IHAN TURHA TULLA HAUKKUMAAN TÄTÄ MOPOO JOS EI OO EDES IKINÄ AJANU SILLÄ KYLLÄ NE APRILIAT JA DERBITKIN ON IHAN HYVIÄ VAAN NIISSÄ ON VISSIIN JONKUN VERRAN OLLU VIKOJA?
- APRILIALISTI
ffsdfs kirjoitti:
MOLEMMAT ON TOSI HYVIÄ JA JOITTENKIN DERBILLÄ JA APRILIALLA TAI MUULLA AJAVIEN ON IHAN TURHA TULLA HAUKKUMAAN TÄTÄ MOPOO JOS EI OO EDES IKINÄ AJANU SILLÄ KYLLÄ NE APRILIAT JA DERBITKIN ON IHAN HYVIÄ VAAN NIISSÄ ON VISSIIN JONKUN VERRAN OLLU VIKOJA?
VIAT ON JUURI NIISSÄ DT/LIMITEISSÄ
- TRGRT
APRILIALISTI kirjoitti:
VIAT ON JUURI NIISSÄ DT/LIMITEISSÄ
PÄINVASTOIN APRILIASSA JA DERBISSÄ NE ON HOMO!
- aprilialisti
TRGRT kirjoitti:
PÄINVASTOIN APRILIASSA JA DERBISSÄ NE ON HOMO!
Varmaa tympii ajaa jollain saatanan detukalla tai limitillä
- HFGH
aprilialisti kirjoitti:
Varmaa tympii ajaa jollain saatanan detukalla tai limitillä
KYLLÄ MUA AINAKIN VITUTTAS AJAA JOLLAIN DERBILLÄ TAI APRILIALLA KUN IKINÄ EI PÄÄSIS ESIM KOULUSTA KOTTIIN KUN KOKO AJAN VITTU ON JOTTAIN VITUN VIKKAA!!!!!! VAIN HOMOT JA RUNKKARIT AJJAA APRILIALLA TAI DERBILLÄ!!
- meidän pikkuusia
HFGH kirjoitti:
KYLLÄ MUA AINAKIN VITUTTAS AJAA JOLLAIN DERBILLÄ TAI APRILIALLA KUN IKINÄ EI PÄÄSIS ESIM KOULUSTA KOTTIIN KUN KOKO AJAN VITTU ON JOTTAIN VITUN VIKKAA!!!!!! VAIN HOMOT JA RUNKKARIT AJJAA APRILIALLA TAI DERBILLÄ!!
voi pikku lapset. riita poikki ja voita väliin.
- Derbi
meidän pikkuusia kirjoitti:
voi pikku lapset. riita poikki ja voita väliin.
Vai että että vikoja. just noissa mbk ja jammuissa niitä vikoi on.derbissä ei kyl tod oo vukoja
- hbjngh
Derbi kirjoitti:
Vai että että vikoja. just noissa mbk ja jammuissa niitä vikoi on.derbissä ei kyl tod oo vukoja
MONET ETTÄ YAMAHA JA MBK ON KESTÄVIMMÄT JA PARHAIMMAT. VITTU DERBI ON SEMMONEN PASKA KASA TÄYNNÄ VIKOJA JA RUMAKI VIELÄ!!!!
- jokuanonyymihyypiööööiöööli...
aprilialisti kirjoitti:
NO JOS KERRAN NE EROAVAT VAIN ERIVÄRISILLÄ KATTEILLA NIIN KUINKA MBK:SSA VOI SITTEN OLLA ENEMMÄN SÄHKÖVIKOJA?!?!?KERTOKAA NYT NE KAIKKKI EROT.
- viimeinkin
jokuanonyymihyypiööööiöööli... kirjoitti:
NO JOS KERRAN NE EROAVAT VAIN ERIVÄRISILLÄ KATTEILLA NIIN KUINKA MBK:SSA VOI SITTEN OLLA ENEMMÄN SÄHKÖVIKOJA?!?!?KERTOKAA NYT NE KAIKKKI EROT.
Ne ovat just tasan samoja mopoja, eroina ei oikeastikaan ole kuin se katteiden väri ja tarrat. Ne on tehty samalla tehtaalla ja samoista osista.
X-limitin sähköviat perustunevat yhden käyttäjän kokemukseen? Niissä ei oikeasti ole sen enempää vikoja kuin DT:ssäkään. Hyviä mopoja varmasti kummatkin, samoin kuin muutkin uudet, kunhan niitä ei aleta itse räpeltämään ja särkemään (kirjoitetaan teinixx- kielellä: tuunaamaan ja virittämään). - fghfg
viimeinkin kirjoitti:
Ne ovat just tasan samoja mopoja, eroina ei oikeastikaan ole kuin se katteiden väri ja tarrat. Ne on tehty samalla tehtaalla ja samoista osista.
X-limitin sähköviat perustunevat yhden käyttäjän kokemukseen? Niissä ei oikeasti ole sen enempää vikoja kuin DT:ssäkään. Hyviä mopoja varmasti kummatkin, samoin kuin muutkin uudet, kunhan niitä ei aleta itse räpeltämään ja särkemään (kirjoitetaan teinixx- kielellä: tuunaamaan ja virittämään).mä ainakin oon tuunannu omaa x-limittiä ja pirun hieno on ainakin mun mielestä mun kaverillakin on mbk ja ei siinä ikinä mitään sähkövikoja oo ollu
- kyllä
viimeinkin kirjoitti:
X-limitin sähköviat perustunevat yhden käyttäjän kokemukseen? Niissä ei oikeasti ole sen enempää vikoja kuin DT:ssäkään. Hyviä mopoja varmasti kummatkin, samoin kuin muutkin uudet, kunhan niitä ei aleta itse räpeltämään ja särkemään (kirjoitetaan teinixx- kielellä: tuunaamaan ja virittämään).vihdoinkin järkevää tekstiä!
- aprilialisti
kyllä kirjoitti:
vihdoinkin järkevää tekstiä!
rx on paras, paljo parempi ku joku dt. TM:ässä oli kerran paras uusenska testi: 1 rx,2 derbi ja niin poispäin. Mut vika oli toi deetee.
- tässä
aprilialisti kirjoitti:
rx on paras, paljo parempi ku joku dt. TM:ässä oli kerran paras uusenska testi: 1 rx,2 derbi ja niin poispäin. Mut vika oli toi deetee.
sulle testiä! Oltii 8000 kaverin kans viivalla ja oli 7998 mbk x-limittiä ja 1 pv ja RX no siinähän sit kävi sillee hassusti et mbk meni tasases rivis ja sit pv räjähti ja RX tuli viimisenä maaliin... et jos miettisitte edes mitä kirjotatte! mitään järkeä noissa hatusta otetuista tarinoissa
- dfgdgfg
tässä kirjoitti:
sulle testiä! Oltii 8000 kaverin kans viivalla ja oli 7998 mbk x-limittiä ja 1 pv ja RX no siinähän sit kävi sillee hassusti et mbk meni tasases rivis ja sit pv räjähti ja RX tuli viimisenä maaliin... et jos miettisitte edes mitä kirjotatte! mitään järkeä noissa hatusta otetuista tarinoissa
Aprilialisti taitaa olla aika homppeli kun ajjaa jollakin vakio rx paskalla. aprilia on yhtä paska kuin aprilialistin perse.. ;P
- aprilialisti
dfgdgfg kirjoitti:
Aprilialisti taitaa olla aika homppeli kun ajjaa jollakin vakio rx paskalla. aprilia on yhtä paska kuin aprilialistin perse.. ;P
en ees viitti laittaa ´tollassen hinttarin nimimerkkiäkään. Mut muutenvaan moponi kulkee 104 kmh. gps mukaan:D
- .....
aprilialisti kirjoitti:
en ees viitti laittaa ´tollassen hinttarin nimimerkkiäkään. Mut muutenvaan moponi kulkee 104 kmh. gps mukaan:D
Ai kulkee sun aprilian paskas jopa 104 metriä/h siis tosi nopee :P
- jompatzaania
aprilialisti kirjoitti:
derbi oli ykkönen!!
- aprilialisti
jompatzaania kirjoitti:
derbi oli ykkönen!!
Vai derbi ykkönen. tollane romu mopo joka on tehty paskoist osist. ja mun aprilia kulkee 104 kmh. gps mukaan PS: näsäviisastelijat helvettiin täältä
- on se!
aprilialisti kirjoitti:
Vai derbi ykkönen. tollane romu mopo joka on tehty paskoist osist. ja mun aprilia kulkee 104 kmh. gps mukaan PS: näsäviisastelijat helvettiin täältä
Mullu on kokemust dt:stä niinkuin derbistäkin.
Kaveri osti samaan aikaan derbin ku mä ostin dt:een. ja tuloksena molemmat totesivat että dt on paljon parempi ja KESTÄVÄMPI. Eli DERBI ON IHAN PASKA LAHNA ÄLÄ KOSKAAN EES HARKITTE OSTAVAS SEMMOSTA!!! - rieju
Derbi kirjoitti:
HAHAHAHAHA MITÄH???? AI, ETTÄ DERBEISSÄ EI OO MITÄÄN VIKAA VAI????? VOI VITTU SIIS DERBEISSÄ EI OO MITÄÄN MUUTAKU VIKAA, VIKAA JA VIKAA SIIS DERBI ON TÄYSIN LAISKA ROMU PASKA LYHYESTI SANOTTUNA DERBI=ROMU PAKETTI
- -jv-
Aivan samoja vessoja kumpiki DT ja X-Limit. Mulla on
Yamaha Aerox scootteri jonka runkolätkässä lukee MBK
INDUSTRIES ja se on sama ku Nitro. eli hiffaakko :D
Minäki olen tilannu monesti MBK Nitron osia omaan jammuun ja käy heittämällä paikoilleen ;)- selität
Täällä ei kukaan välitä faktoista, mutu tieto (yleensä virheellinen) on ainoa joka kelpaa.
Totta puhut kyllä, se on selvää, tiedon perille menemisestä vaan on hyvin vähän toivoa. - KX_91
selität kirjoitti:
Täällä ei kukaan välitä faktoista, mutu tieto (yleensä virheellinen) on ainoa joka kelpaa.
Totta puhut kyllä, se on selvää, tiedon perille menemisestä vaan on hyvin vähän toivoa.Niin et rx:äs ja dt:s on sama kone jot te jotka haukuitte toistenne mopoja ei tainnu tietää tota. toi on sit FAKTA!!!!!!!!!!!!!
- varmasti tiedä
KX_91 kirjoitti:
Niin et rx:äs ja dt:s on sama kone jot te jotka haukuitte toistenne mopoja ei tainnu tietää tota. toi on sit FAKTA!!!!!!!!!!!!!
Nämä ketkä täällä mopoja haukkuvat, ovat tuskin koskaan sellaisella ajaneet, saati sitten omistaneet. Eivät he tiedä/välitä tuollaisista tiedoista: jos koulun kovimmalla jätkällä on RX, täytyy siinä luonnollisestikin olla parempi moottori kuin DT:ssä, vaikka se nyt sattuukin olemaan sama moottori.
Ja fakta todella on, että sama moottori niissä on, samoin kuin Peugeot XPS:sä, Riejuissa, X-Limitissä, GasGaseissa, Malaguteissa, Motor-Hispanioissa jne. - Deetee
KX_91 kirjoitti:
Niin et rx:äs ja dt:s on sama kone jot te jotka haukuitte toistenne mopoja ei tainnu tietää tota. toi on sit FAKTA!!!!!!!!!!!!!
Eo ole rx on rabasan rapapaska koneella ja deetee on munaralli am6 koneella
- nääin
Deetee kirjoitti:
Eo ole rx on rabasan rapapaska koneella ja deetee on munaralli am6 koneella
Apriliaan tuli rabasa vuonna 2006 ja viesti johon vastasit on vuodelta 2005...
- Jutustelija1Vermeitä
nääin kirjoitti:
Apriliaan tuli rabasa vuonna 2006 ja viesti johon vastasit on vuodelta 2005...
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- perusjanter
18000kilometriä rikki eikä mitään vikaa sähköpuolella eikä moottorissa ! siis limitistä kyse stnavith kotia nukkumaan pojatmutta ruoska se on stna halapa ku virolainen votka , ostakkee pois
- ES pärisee ja mallu
Heh mäpä ajelenki malagutilla. Vituttaaks? :D
Ostat sitte joko dt:n tai xlimitin, ni otappa tankki pois ja kato rungon sisäpuolta. Siellä lukee MALAGUTI. Päätteleppä siitä sitte.
Malaguti käyttää malagutin omia osia. DT taas käyttää malagutin osia, mutta esim dellorton kaasaria yms. Xlimit on kopio DTstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339