Tuolla aikaisemmassa viestissä oli puhetta siitä että kaakatin huutaa välillä esim. liikennevaloissa itsestään. Ongelma johtuu tyhjäkäyntiventtiiliin jumiutumisesta ja se pitäisi puhdistaa, mutta miten? Ollaan kokeiltu erillaisilla aineilla sitä putsailla ja välillä öljytäkin, mutta vika ilmaantuu melkein heti takaisin. Miten se oikein pitäisi sitten putsata? Sitä mustaa osaa missä on ilömeisesti joku solenoidi sisällä ja mistä säädetään tyhjäkäynti ei ilmeisesti saa ehjänä auki? Vinkkejä pliis, alkaa hermot menemään!
Kone huutaa välillä
2
694
Vastaukset
- Jusubbi
Tiedoksi vaan kaikille ketkä kärsivät samoista ongelmista:
vika johtuu kaasuläpänasentotunnistimen liittimen huonosta kontaktista, liitin irti ja jotain monitoimi spraytä sinne ja taas pelittää ja säästyy taas euroja! - tytsky
Mielenkiinnolla käyn aina välistä täällä Ka.palstalla.
Ja lueskelen mitä tuohon armaaseen autoon voi "tulla".
Naisihmisenä ja sinkkuna olen aina välistä ihan pihalla noissa jutksuissa, ja monta vinkkiä/vikaa ja yhtäläisyyttä omaan Ka:ni olen täältä saanut.
Kiits siis!
Itsellä -98 Ka ja koitan pitää sitä kunnossa!
Rakastan pientä vihreää "mummo-ankan" autoa ja "rukoilen" et se pysyis läjässä.
:) eli pistetäämpä yhdessä Ka:t kuntoon:))
Kiwaa torstaita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235843- 601987
- 271439
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2331233- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671082Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985