Nainen on minun mielestäni haluttava jos hänestä löytyy naisellista pyöreyttä. Jopa lievä ylipaino tekee lähes joka naisesta muodokkaamman ja paljon haluttavamman näköisen.
T: mies 24-vuotta.
Rehellinen miehen mielipide
11
3407
Vastaukset
- mies 25-vuotta
on kaunis
- Antti
Ei mitään keskitysleirillä olleen näköisiä. Jos minä joutuusin ottamaan sellasen naisen, niin laittaisin sen syömään niin paljon että painoindeksi on lähellä normaalin ylärajaa. Sit nainen on täydellinen.
- eräs vaan...
toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä..
- Outi
Olet aivan oikeassa. kaiken hulluuden jälkeen sen vasta tajuaa.. yksi asia vaan vieläkin ihmetyttää; Mikä ihme saa ihmisen vihaamaan itseään niin paljon ettei usko ansaitsevansa ruokaa?
- palle_!
Naiset, joilla on sitä pyöreyttä aika paljon, ne vasta seksikkäitä ovatkin eivätkä ylilaihat laudat!!!
- a.nsku
..kuule pohtinut aivan samaa jo kauan..
Tai mikä saa ihmisen mielen vääristymään niin, että hän rankaisee tai palkitsee itseään ruoalla.. - ...
a.nsku kirjoitti:
..kuule pohtinut aivan samaa jo kauan..
Tai mikä saa ihmisen mielen vääristymään niin, että hän rankaisee tai palkitsee itseään ruoalla..että kaikki muu sisältö elämästä on hävinnyt. Kaverit, opikelut -mikän ei ole niin tärkeää kuin syöminen tai syömättömyys. Miksi näin käy? Tietäisinkin. Sitten voisi tehdä asialle jotain...
- toisenlainen
Minä en todellakaan halua olla miesten silmissä seksikäs ja haluttava. Haluan olla rauhassa. Siksi haluan laihduttaa naiselliset muotoni pois.
- höm
Onkohan ketjun aloittaja tullut ajatelleeksi, ettei anorektikoille miesten mielipiteellä ole paskankaan väliä?
- -Elenia-
höm kirjoitti:
Onkohan ketjun aloittaja tullut ajatelleeksi, ettei anorektikoille miesten mielipiteellä ole paskankaan väliä?
Juuri meinasin kirjoittaa, että mitä helvettiä tällainen keskustelu edes tekee tällä palstalla, mutta edellinen kirjoittaja todellakin vei jalat suustani! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363