http://www.skin-care-support.org/forum/about20.html
Kyseisessa osoitteessa on tietoa japanilaisesta tutkimuksesta ja sen tuloksista. Kyseista oolongteeta saa ainakin Helsingista helposti ja se on halpaa (maksaa alle kolme euroa annos joka kestaa ainakin minulla pitkia aikoja)
Kaykaa kyselemassa Stockmannilta tai kauppahallien erikoisteeliikkeista. Kannattaa muistaa etta ostaa Oolong FORMOSAA eli taiwanilaista versiota. Jasminversiot eivat ole ainakaan minun mielestani lainkaan yhta hyvia.
Kaikille tee ei varmaan auta mutta ainakin tuon tutkimuksen mukaan ainakin puolet sai apua vaivaansa. Ja kun ainetta on helppo saada ja taloudellinen panostus on taysin mitaton niin suosittelen jokaiselle atoopikolle etta kannattaa ainakin kokeilla.
Mutta kuten sanottu annotus taytyy olla todellakin se litra paivassa. Eli kuppi teeta paivassa ei tuo toivottua tulosta.
Ne jotka kokeilevat sita kertokaahan kokemuksistanne kuukauden kuluttua. :)
Kaikille atoopikoille hoitovinkkina eraasta tutkimuksesta
5
1397
Vastaukset
tähän juttuun varauksella..kaikki mikä käy toiselle ei välttämättä käy minulle!Mutta voisihan tuotakin kokeilla..
- Tara
Tietenkin jokaisella on oikeus suhtautua aivan miten kokee haluavansa. Mikaan pakko ei ole mitaan tehda. Itse olen kokenut sen hyvaksi ja toimivaksi eli olen kuulunut siihen viiteenkymmeneen prosenttiin jotka saavat siita apua. Eli olen ollut siina mielessa vain puhtaasti onnekas ja hyvatuurinen.
Mutta koska se on minua auttanut on aina olemassa mahdollisuus etta on muitakin joita se auttaa. Joten miksei kertoisi tasta jutusta ihmisille... Jos yksikin toinen saa apua onhan se todella hyva juttu. Vinkkien jakamisestahan taalla on kyse - Enni
Tara kirjoitti:
Tietenkin jokaisella on oikeus suhtautua aivan miten kokee haluavansa. Mikaan pakko ei ole mitaan tehda. Itse olen kokenut sen hyvaksi ja toimivaksi eli olen kuulunut siihen viiteenkymmeneen prosenttiin jotka saavat siita apua. Eli olen ollut siina mielessa vain puhtaasti onnekas ja hyvatuurinen.
Mutta koska se on minua auttanut on aina olemassa mahdollisuus etta on muitakin joita se auttaa. Joten miksei kertoisi tasta jutusta ihmisille... Jos yksikin toinen saa apua onhan se todella hyva juttu. Vinkkien jakamisestahan taalla on kyse...meille muille, miten se sinuun vaikutti. Ja tietenkin myös se millainen atopia sinulla on. Kaikki keinot on kokeiltava sillä sen verran fittimäinen vaiva tämä on.
Kiitos vinkistä, minä ainakin kokeilen. Kerron sitten parin viikon päästä.
- Nuppu
on inhottava ja kiusallinen ihosairaus.. itse en tästä kärsi, mutta monilla ystävilläni on ollut se lapsesta saakka, eivätkä vieläkään ole oppineet elämään sairauden kanssa. Osalla tietysti saattaa olla homma hienosti hallussa, tai ihuttama mitätön. Mahtavaa kuitenkin, että uusia vinkkejä annetaan, joten laitan ystävilleni heti sähköpostilla tätä infoa menemään :)
- ++++++
Anteeks vaan, mutta on tosi ikävä lukea viestejä jotka on kirjoitettu ilman ä:n pilkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363