Millaista palkkaa saa hampurilaispaikan työntekijä? Kiinnostaa koko repertuaari aloittelijasta ravintolapäällikköön. Olen juuri aloittanut opiskelun ja surkeaa opintotukea jatkaakseni tarvitsen töitä. Hampurilaisravintolat (tai esim. Cafe Picnic tai vastaava) ainakin E-Suomessa tuntuvat palkkaavan väkeä jatkuvasti, eli työn saanti ainakin olisi varmaa. Palkka vain mietityttää, sillä siitä ei löydy tietoa mistään esim. Mäkkärin sivuilta. Ja erityisesti kiinnostaa "päällikkötason" palkkaus, saavat varmasti enemmän kuin rivityöntekijä, mutta meneekö siinä jo koko käsivarsi työnteolle eikä opinnoinnoille jää enää aikaa?
Kaikki jotka olette, tai olette olleet, tällaisissa paikoissa töissä, kaipaisin kommenttejanne. Asiallisia vastauksia kiitos!
Mäkkärin/Hesen tms. palkat?
5
2785
Vastaukset
- -luca-
Moi
McDonalds'issa maksetaan alan Tes:n mukaista palkka eli 8.32euroa/tunti, iltalisä on noin 0.80euro/H, ja sunnuntailisä 100%.
Harjoitteilja ansaitsee 80% tuosta, ekat 350tuntia.
Managerit ansaitsevat arviolta 10-20% enemmän. - mäkki duunari
palkka on tosiaan harkoitteluaikana 6,66 ja sitten vaihtuu 8,32:een, mutta muista että ei sinne päälliköksi niin vain mennä ja jatketa. Kyllä se vaatii yli vuoden työn ensin duunarina, ellei jo parinkin vuoden. Mutta jos sinulla on opiskelut kesken, niin yritä sitten opiskelujen jälkeen päästä päällikkö koulutukseen. Sitä paitsi, meiltä ainakin alennettiin yksi päällikkö duunariksi kun lähti opiskelemaan, sanottiin vain että päällikön pitää olla koko ajan käytettävissä...
- Onerva Opiskelija
Kiitos vastauksistanne! Sain tosin muuta kautta duunia ja tämä tie ei siksi ollut enää ajankohtainen, joten unohdin ihan käydä katsomassa, mitä viestiketjulleni kuuluu... Anteeksi, ja toivottavasti näette vielä nämä kiitokset!
Arvelinkin, että opiskelun ja pomohomman yhdistäminen ei käy päinsä mutta ajattelin kysellä sitä ihan siksikin, että voi "muuten vaan" verrata onko se palkka niin paljon rividuunaria parempi, että kannattaa uhrata niin paljon aikaa työhön :)
Jatkoja kaikille!
(Ja jos jollekulle vielä tulee joku good point mieleen, kommentoikaa ihmeessä - käyn minä täällä työpaikat-keskustelussa taas joskus. Ja saattaa joku muu samoja asioita pohtiva saada avun.)- Suvituuli
No kerrohan mitä duunia sait ja mitä sinulle nyt kuuluu? Itse olen urasuunnittelun kouluttaja, joten seurailen tätäkin palstaa ja kiinnostuin tästä ketjusta. Terveisin Suvituuli
- Onerva Opiskelija
Suvituuli kirjoitti:
No kerrohan mitä duunia sait ja mitä sinulle nyt kuuluu? Itse olen urasuunnittelun kouluttaja, joten seurailen tätäkin palstaa ja kiinnostuin tästä ketjusta. Terveisin Suvituuli
Olenpa iloinen, että olet ollut minusta näin kovin kiinnostunut.
Sain töitä opiskelualaltani, media-alalta, enkä yksityisyyttäni suojatakseni halua sanoa siitä enempää.
Urasuunnitteluun kaavailuni mahdollisesta astumisestani hampurilaisketjun palvelukseen eivät liittyneet mitenkään muuten kuin että mietin kyseisen työn hyötysuhdetta. Tarvitsin työtä opiskelun oheen ja kaiken aikaa rekrytoivat hampurilaisfirmat olivat tietenkin, helppoina vaihtoehtoina, esillä. Netistä en kuitenkaan löytänyt tietoa palkkatasosta ja (mahdollisia) työhaastatteluja varten halusin aiheesta lisätietoja.
Tällä hetkellä kuuluu sellaista, että opinnot edelleen jatkuvat, ja työtäkin riittää - vähän liiankin kanssa, sillä haluaisin myös ehtiä sen tutkinnonkin suorittaa... Entäpä itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122