HJK = Palloliitto ja Veikkausliiga.

RasmanAss

Uskomatonta. HJK:n ja Jaron välinen ottelu sai aikaisessa vaiheessa tuomarin emämunauksesta ratkaisun kun Jaron Jimmy Wargh ajettiin ulos liukutaklauksesta joka tapahtui keskialueella. 3. min myöhemmin Jaron Mikko Paatelainen oli menossa yksin läpi, mutta matka päättyi Vili Savolaisen taklaukseen. Tuomari näki tilanteen ja vihelsi vapaapotkun, mutta Savolainen pääsi keltaisella kortilla. VÄÄRIN.

Samaa on keskusteltu paljon - on selvä, että pääkaupunkiseudun joukkueet, erityisesti HJK, saa erityiskohtelua kaikin puolin. Sama asia - tuomarimoka - tapahtui Tamu-HJK pelissä kun HJK:lle tuomittiin rankkari epäselvissä olosuhteissa aivan pelin loppuminuuteilla. HJK saa tuomareilta erikoiskohtelua - se on päivänselvää. Nämä asiat ovat vain pari esimerkkiä monesta muusta tilanteesta.

Urheiluruudusta on turha odottaa muita otteluselostuksia kuin HJK:n pelit. Esim. Rovaniemellä Urheiluruutu kävi ainoan kerran tänä kesänä kun HJK pelasi siellä. Uskomatonta ettei joukkueita edes medioissa kohdella tasa-arvoisesti.
´
Palloliitto, Veikkausliiga, Hämäläinen, Waldén & Co - teidän toiminta on läpinäkyvää!!!

3

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KICK REFEREES ASS

Olen itsekin pannut merkille jo vuosikausia että HJK:ta suositaan niin median, palloliiton kuin veikkausliigan osalta. Tuomarivalinnat yms. tehdään HJK:n edun mukaisesti. Media on hellyttävän yksimielinen siitä ketä suositaan veikkausliigassa. Olen niin täynnä yleä että katson urheilu-uutisetkin mieluummin neloselta kuin ylen murheiluruudusta. Välillä tuntuu siltä että toimittajat ja median edustajat on aivopesty. Tänä vuonna Mypan mestaruuden tiellä ei todellisuudessa ole sen suurempaa estettä kuin palloliitto. HJK:lla on aina tilaa majatalossa. Koko Suomen jalkapalloinstituutio on mätä koska kaikki liikkuu vain ja ainoastaan HJK:n kautta. Ihme että palloliitto valitsi maajoukkueluotsiksi miehen joka ei ole valmentanut HJK:ta. Hiljan paljastui että ilman Hodgsonia Keke Armstrong olisi valittu. Nythän Suomi voi jopa mennä arvokisoihin.

• ÖÖÖ

TÄYSIN, SANOMATTAKIN, SELVÄ ASIA !!! Samoin; yhtä selvää on se, ettei Affenanmaalla voi , koskaan, voittaa kuin saaren omat pojat(juniori-jalkapallossa)(koska "tuomarit" ovat kotiseuturakkaita). Manner-Suomen poiijaat parhaimmillaan päätyvät tasapeliin, elleivät vastustajat tee "maalia". Näin on ! On ainakin ollut, ellei ole tänään tai eilen muuttunut ??? -keijo Suamest`-

• Tonteri

Näinhän se valitettavasti on. Muutta. MyPa otti ja voitti mestaruuden ja sitä ei voi estää enää mikään. Ei vaikka kuinka tuomarit yrittäs vapareita ja pilkkuja viheltää Klubin eduks! :) Ja lätkässä helsinkiläiset rämpii! Näin sen pitää mennä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3407
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2171
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2117
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1998
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      409
      1114
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      47
      903
    Aihe