HJK = Palloliitto ja Veikkausliiga.

RasmanAss

Uskomatonta. HJK:n ja Jaron välinen ottelu sai aikaisessa vaiheessa tuomarin emämunauksesta ratkaisun kun Jaron Jimmy Wargh ajettiin ulos liukutaklauksesta joka tapahtui keskialueella. 3. min myöhemmin Jaron Mikko Paatelainen oli menossa yksin läpi, mutta matka päättyi Vili Savolaisen taklaukseen. Tuomari näki tilanteen ja vihelsi vapaapotkun, mutta Savolainen pääsi keltaisella kortilla. VÄÄRIN.

Samaa on keskusteltu paljon - on selvä, että pääkaupunkiseudun joukkueet, erityisesti HJK, saa erityiskohtelua kaikin puolin. Sama asia - tuomarimoka - tapahtui Tamu-HJK pelissä kun HJK:lle tuomittiin rankkari epäselvissä olosuhteissa aivan pelin loppuminuuteilla. HJK saa tuomareilta erikoiskohtelua - se on päivänselvää. Nämä asiat ovat vain pari esimerkkiä monesta muusta tilanteesta.

Urheiluruudusta on turha odottaa muita otteluselostuksia kuin HJK:n pelit. Esim. Rovaniemellä Urheiluruutu kävi ainoan kerran tänä kesänä kun HJK pelasi siellä. Uskomatonta ettei joukkueita edes medioissa kohdella tasa-arvoisesti.
´
Palloliitto, Veikkausliiga, Hämäläinen, Waldén & Co - teidän toiminta on läpinäkyvää!!!

3

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KICK REFEREES ASS

      Olen itsekin pannut merkille jo vuosikausia että HJK:ta suositaan niin median, palloliiton kuin veikkausliigan osalta. Tuomarivalinnat yms. tehdään HJK:n edun mukaisesti. Media on hellyttävän yksimielinen siitä ketä suositaan veikkausliigassa. Olen niin täynnä yleä että katson urheilu-uutisetkin mieluummin neloselta kuin ylen murheiluruudusta. Välillä tuntuu siltä että toimittajat ja median edustajat on aivopesty. Tänä vuonna Mypan mestaruuden tiellä ei todellisuudessa ole sen suurempaa estettä kuin palloliitto. HJK:lla on aina tilaa majatalossa. Koko Suomen jalkapalloinstituutio on mätä koska kaikki liikkuu vain ja ainoastaan HJK:n kautta. Ihme että palloliitto valitsi maajoukkueluotsiksi miehen joka ei ole valmentanut HJK:ta. Hiljan paljastui että ilman Hodgsonia Keke Armstrong olisi valittu. Nythän Suomi voi jopa mennä arvokisoihin.

      • ÖÖÖ

        TÄYSIN, SANOMATTAKIN, SELVÄ ASIA !!! Samoin; yhtä selvää on se, ettei Affenanmaalla voi , koskaan, voittaa kuin saaren omat pojat(juniori-jalkapallossa)(koska "tuomarit" ovat kotiseuturakkaita). Manner-Suomen poiijaat parhaimmillaan päätyvät tasapeliin, elleivät vastustajat tee "maalia". Näin on ! On ainakin ollut, ellei ole tänään tai eilen muuttunut ??? -keijo Suamest`-


    • Tonteri

      Näinhän se valitettavasti on. Muutta. MyPa otti ja voitti mestaruuden ja sitä ei voi estää enää mikään. Ei vaikka kuinka tuomarit yrittäs vapareita ja pilkkuja viheltää Klubin eduks! :) Ja lätkässä helsinkiläiset rämpii! Näin sen pitää mennä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe