Jos jollain teillä on hyväksi havaittu koronalauta niin kiitollisena ottaisin vastaan siitä mittoja.
Eli laudan sisäosan pituus/leveys.
Reunan sisäosan korkeus.
Reunan paksuus.
Pussin halkaisija.
Pussin etäisyys reunasta.
Lyöntiviivan etäisyys reunasta.
Keskiympyrän halkaisija.
Nappulan paksuus.
Nappulan halkaisija.
Molon paksuus.
Molon halkaisija.
Kepin halkaisija.
Kepin paksuus.
Koronlaudan mitat
14
12182
Vastaukset
- korona
mitat,kunhan saisin ne mitattua.
- Koronan mitat
Korona ulkomitta 920mm
Reikä halkaisija 81mm
Reikä sisäreunasta 18mm
Laitakorkeus 23mm
Laitavahvuus 17mm
Viiva sisälaidasta 116mm
Keskiympyrä halk. 210mm
Molo halk. 39mm Reikä 11mm Vahv. 9mm
Nappi halk. 30mm Reikä 10mm Vahv. 8mm
Keppi pituus 670mm Vahv. 20mm ohuempip.10mm- Koronaa
Kiitos tiedoista.
Pitää laittaa projekti käyntiin
Terveiset Uusi-Seelannista. - jarkko79
onko nuo muka viralliset mitat. muistasin että mun korona peli oli isompi. harmi vaa kun se meni pilalle autotallissa
- kysfaggot
kys
- Anonyymi
jarkko79 kirjoitti:
onko nuo muka viralliset mitat. muistasin että mun korona peli oli isompi. harmi vaa kun se meni pilalle autotallissa
Kolme jalkaa kanttiinsa on oikea mitta eli kyllä aika liki on.
- SeppoSeisokki
jep jep minunkin moloni on kyllä isompi entä tuossa!
- JormaJortikka
Itselläni Molon reikä on suurempi!
- AinoAIDS
JormaJortikka kirjoitti:
Itselläni Molon reikä on suurempi!
Minulla ei ole moloa ollenkaan
- RamiRunkkari
AinoAIDS kirjoitti:
Minulla ei ole moloa ollenkaan
Itellä on molo kulunut kokonaan
- Orso2
Kiitos tiedosta. itekki oon ettiny jo hetken noita mittoja.
- Malla
onko tietoa saako koronaa paelata istuallaan jos ei ole liikunnallista vikaa
ps. ukon kanssa katsotaan kuka on kuka. vanha vallilan mestari - koronaliitto
Kannattaa käydä katsomassa viralliset mitat Koronaliiton sivuilta http://koronaliitto.fi
- Byy24
Eihän koronaliitolla ole edes ollut mitään toimintaa. Näkee, jos katsoo sivuja tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086