Onko joku käyny Turussa Eurolääkäreillä? Millanen paikka oli?
eurolääkärit
28
23436
Vastaukset
- NuoriMukavaMies
Muutama vuosi sitten kävin (en enää asu Turussa). Asiallinen paikka oli mielestäni!
- Elli
Sopivan hintainen ja asiallinen
- Käynyt
Tammikuussa kävin ajokortti lääkärintarkastuksessa. Aika hämärä meininki, äijä otti 20€ pimeänä lääkärintodistuksesta. Tosi halpa verrattuna esim terveyskeskuksen lääkärintodistus ja käyntimaksuihin. Oliskohan maksanut enemmän, jos olisin pyytänyt kuitin?
- oli
Hmm.. Aivan hirveä paikka. Haisi pahalle, lääkäri hiplasi , silmäili ym lähenteli..tuijotteli tissejä jne. Oli kyllä halpa, elikkä opiskelijalle ihan jees. ei tehnyt mitään tutkimuksia kummemmin vaan kyseli painon, näön ja kuulonkin vaan tyyliin "onko hyvä?" "mitä haluat paperiin?"
Kokeile ja kerro eteenpäin.. - kipeä
Olin Nokialla töissä noin 5 vuotta sitten, ainakin silloin oli tiedossa, että sairaslomat haetaan aina eurolääkäriltä. Ei turhia tutkinut, kyseli vaan tarviiko lääkkeitä ja kirjotti vakio kolme päivää saikkua. Itse kävin hakemassa kertaalleen palkallista lomaa "vatsakivun" takia.
- qwerty1698
Löytyisköhän joltain puhelin numero Turun eurolääkärille?
- nuu2nut
qwerty1698 kirjoitti:
Löytyisköhän joltain puhelin numero Turun eurolääkärille?
- Riiggis
Olen myös käynyt eurolääkäreillä,oliskohan ollut 2000-luvun alkupuolta.Hinnat olivat sopivat työttömälle ja lääkärit kuuntelivat myös potilaan toiveet.Mielestäni oli ainakin silloin pieni,toimiva ja potilaitaan kunnioittava paikka.
- Riiggis
Onko jollain kokemusta nykypäivän eurolääkäreistä?Varsinkin Turun lääkäreistä?.
Riiggis kirjoitti:
Onko jollain kokemusta nykypäivän eurolääkäreistä?Varsinkin Turun lääkäreistä?.
Turussa EI ole firmaa nimeltään Eurolääkärit on vain Eurolääkäri
- anna-marihoitsu
Älä ainakaan Tampereella käy. Aivan hirveä naislääkäri.Koskaan en ole törmännyt vastaavaan.
- ttttttttt
Olin vuosia sitten pariinkin otteeseen, Turun Eurolääkärissä siis,
eikä ollut moitittavaa. Ihan asiallista. - 165
Kävin viime kesänä ajokortin uusimista varten. Odotushuone oli käytävän tapainen, mutta lääkäri oli ihan asiallinen, tarkisti näön, kuulon, muistin ja käski piirtää viisarit kelloon hänen sanomaansa aikaan.
- AjkorttiBC
Niin kävin minäkin. Kokemus oli sama ja asiallinen.
Iso ero on kuitenkin tasossa suuriin ulkomaaisiin lääkäriketjuihin eli Terveystaloon ym nähden. Tarkoitan hintatasoa enkä mitään muuta. - eläkeläiskuski
Olen käynyt kaksi kertaa hakemassa todistusta ajokorttia varten (5 v. väli), ja nyt olen varaamassa aikaa kolmatta kertaa. Ihan asiallinen paikka tämänkaltaisille käynneille.
- Anonyymi
Juurikin näihin käynteihin,ei muuhun..
- Havuja
Kyllä Turun paras ja helpoin paikka saada Alprox tai Diapam lääkkeitä!!
Varsinkin jos maksaa extraa pimeenä?
Nämä neuvot kuulin Turun Kaupungin Sairaalan ylilääkäriltä. - Yleislääkäri
Miksei kaupunginsairaalan ylilääkäri määrännyt itselleen pro aucture vaan meni yksityiselle? Erikoiselta kuulostaa.
- Niinpam
No joo kyllähän tuo hieman oudolta kuulostaa.
Toki olisiko ollut vuosina 2012 ja 2013Turun poliisivankilan vartiat
Kun haki lääkkeitä kiinniotetuille, Alprox niin ylilääkäri oli kertoman mukaan
Todennut hyvin samoin. Siis Havula on todella olisi bentsodietsebaamien automaatti.
Joten tuskin savua ilman tulta. - V-viira
No ainakin nyt, sähköisen reseptin aikana.
Lääkäreitä seurataan hyvinkin tarkkaan mitä määrää
Ja millaisia määriä.
Apteekit, ja Valviira kyllä puuttuu epä-kohtiin, ja rajoittaa lupia kirjoittaa PAV lääkkeitä. - sairaslommoo
Ihan ok
- Anonyymi
Suosittelen! Pitkäkokemus yleislääkärinä asiallinen ystävällinen lääkäri.
Disinformaatiota voi aina kirjoittaa!! Fakta on kuitenkin on toinen. - Anonyymi
Miellyttävä ia asiantunteva paikka. Asiaa suht edullisesti. 👍
- Anonyymi
Asiallinen, kuunteleva ja edullinen. Ei siellä mitään huumaavia määrätä, ei kai oikein missään e-aikana.
- Anonyymi
Käynyt kaksi kertaa Turussa ajokorttitarkastuksessa, asiallinen lääkäri, vain positiivista sanottavaa
- Anonyymi
Olen käynyt yhtä poikeusta lukuunottamatta tuolla Havulan vastaanotolla ajokorttiasioissa. Aivan asiallinen lääkäri ja nyt vanhemmiten on tullut jo myös aika keskustelevaiseksi. Keskustelimme viimeksi siinä ohessa muistakin terveyteni jutuista jotka eivät liittyneet mitenkään ajokorttivaatimuksiin.
Se poikkeus oli se kun kokeilin Terveystaloa yhden kerran. Leipääntyneen tympeä naislääkäri veti sapluunan läpi lähtemättä mitenkään keskusteluihin. Tekoälyrobottikin olisi osannut saman ja ainakin käyttäytyä paremmin. - Anonyymi
Hyvä bisnes "lääkärille",en missään tapauksessa hänen käsiinsä henkeäni laittaisi,mitään ei tutkita,mutta töihin "terveystodistuksen" saa jokainen hakija..,varsinaista "apua/diagnoosia mihinkään et saa..,saikkua kuka tarvitsee,niin sinne vaan..,näyttää siellä lääkärin oikeudet olevan,kun reseptitkin on pätevii/kelpaa apteekkiin..,mutta,jos "oikeasti apua/pätevää lääkäriä tarvitsee,niin pakko hakeutua muualle..
- Anonyymi
Itseasionut parikertaa terveystarkastusasioissa ja hyvää palvelua ollut jopa viimeaikoina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809