Mikä aihe?

theos

Mikä on se aihe, josta tällä palstalla saa keskustella?
Seriffi näyttää poistavan järjestelmällisesti jokaisen uuden avauksen. Mistä on kyse?

13

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

      KYSYMYS PEDON MERKISTÄ

      • Ennenkuin kirjoitatte, on luettava säännöt. Siellä kielletään suorat lainaukset toisista medioista ja siksi ne eivät elä täällä.


    • admata.

      ...On palstan aihe. Siitä täällä voi vapaasti keskustella:)

      Häirikkö tai pari vain kokeilee sheriffin rajoja, ei näiden avausten poistumisessa ole sen kummemmasta kysymys kuin tuossa alempana olevan kritiikin ja poistettujen massapostiavausten uudelleen spämmäyksestä.

      • theos

        Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
        Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.


      • admata.
        theos kirjoitti:

        Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
        Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.

        >>
        Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
        Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.
        >>

        Toki. En ole huomannut lainkaan etteikö täällä sallittaisi kriittistä keskustelua lestadiolaisuudesta:-o

        Väitteesi on kyllä vailla pohjaa. On sitten aivan eri asia että jokin sinänsä kristinuskoon kuuluva aihealue soveltuu paremmin esimerkiksi profetiat palstalle, kuin tänne. Näin on esimerkiksi moneen kertaan spämmätyssä pedon merkki avauksen kanssa, johon lestadiolaisilla ei ole sen kummempaa kantaa, mutta monilla muilla kristillisillä liikkeillä on.


      • theos
        admata. kirjoitti:

        >>
        Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
        Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.
        >>

        Toki. En ole huomannut lainkaan etteikö täällä sallittaisi kriittistä keskustelua lestadiolaisuudesta:-o

        Väitteesi on kyllä vailla pohjaa. On sitten aivan eri asia että jokin sinänsä kristinuskoon kuuluva aihealue soveltuu paremmin esimerkiksi profetiat palstalle, kuin tänne. Näin on esimerkiksi moneen kertaan spämmätyssä pedon merkki avauksen kanssa, johon lestadiolaisilla ei ole sen kummempaa kantaa, mutta monilla muilla kristillisillä liikkeillä on.

        ...omat asialliset avaukseni ovat lähteneet välittömästi bittiavaruuteen.


      • theos kirjoitti:

        ...omat asialliset avaukseni ovat lähteneet välittömästi bittiavaruuteen.

        Se oli näitä kolminaisuutta vastustavia juttuja. Jos pidät lestadiolaisuutta harhaoppina, niin miksi pitäisi tuoda jotain muuta harhaoppia tänne lisäksi?
        Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maaoli autio ja tyhjä. Pimeys oli syvyyden päällä ja JUMALAN HENKI liikkui vetten päällä. Ja Jumala SANOI....

        Siis kolminaisuus on jo alussa ISÄ; SANA JA JUMALAN HENKI.


      • Tanja
        vihne kirjoitti:

        Se oli näitä kolminaisuutta vastustavia juttuja. Jos pidät lestadiolaisuutta harhaoppina, niin miksi pitäisi tuoda jotain muuta harhaoppia tänne lisäksi?
        Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maaoli autio ja tyhjä. Pimeys oli syvyyden päällä ja JUMALAN HENKI liikkui vetten päällä. Ja Jumala SANOI....

        Siis kolminaisuus on jo alussa ISÄ; SANA JA JUMALAN HENKI.

        Onko Pedon Merkki harha?


      • theos
        vihne kirjoitti:

        Se oli näitä kolminaisuutta vastustavia juttuja. Jos pidät lestadiolaisuutta harhaoppina, niin miksi pitäisi tuoda jotain muuta harhaoppia tänne lisäksi?
        Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maaoli autio ja tyhjä. Pimeys oli syvyyden päällä ja JUMALAN HENKI liikkui vetten päällä. Ja Jumala SANOI....

        Siis kolminaisuus on jo alussa ISÄ; SANA JA JUMALAN HENKI.

        ...vapaata keskustelua lestadiolaisuuden raamatun mukaisuudesta?


      • admata.
        theos kirjoitti:

        ...vapaata keskustelua lestadiolaisuuden raamatun mukaisuudesta?

        Näköjään myös Katolilaisuus palstan sheriffi piti viestiäsi provokaationa ja massapostituksena. Kävin itse lukemassa viestisi helluntailaispalstalla, jossa se näköjään ainakin toistaiseksi saa olla. Sinänsä asiallista pohtimista, johon voisin jotain vastatakin.

        Nämä mikä mihinkin kuuluu on tulkintatapauksia, joissa sheriffillä on oikeus vetää omaa linjaansa. Periaatteessa itse ajattelisin että kaikkia Raamattuun liittyviä asioita voisi käsitellä myös täällä, mutta ymmärrän linjanvedon siinä mielessä että tämän palstan aiheeksi on rajattu lestadiolaisuus ja muunlaiselle kristinuskolle on monta palstaa, jossa aiheita voi käsitellä.

        Sinänsähän viestisi rikkoi jo massapostituksen johdosta sääntöjä. Säännöissä kun todetaan että samansisältöisen viestin laittaminen useammalle palstalle on kielletty...


      • Mikä sinua
        Tanja kirjoitti:

        Onko Pedon Merkki harha?

        Siinä Pedossa niin kiinnostaa? Parasta pysyä kaukana sellaisista! Me yritämme välttää sielunvihollisen,eli pedon kanssa veljeilemisen.
        Kun on turva Jumalassa,turvassa on paremmassa jne.
        Kyllä se peto aikanaan sinne joutuu,minne kuuluukin,Kyllä Jumala siitä huolen pitää!


      • tyyppi
        theos kirjoitti:

        ...vapaata keskustelua lestadiolaisuuden raamatun mukaisuudesta?

        joka kirjoittelee ja provosoi jehovien palstalla...?


    • miserex

      ...täälläkin. Keskustelutaitojen opettelun jälkeen sinunkin viestisi varmaan säilysivät täällä nykyistä pidempään.

      Vihne on hyvä sheriffi, kiitokset hänelle!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe