Tuija Lehtisen kirjoissa hassua(ja mukavaa) on se että vaikka kirjojen aihe vaihtelee,vanhojen kirjojen aiheet pysyvät siellä taustalla.Esimerkiksi naistenlehti Marian väki saattaa vierailla sivuhenkilöinä kirjoissa joissa niihin ei keskitytä.Mutta joo.Olihan mulla kysymyskin.Kun mallikoulu pandorasta kertova kirja jäi mun mielestä aikas kesken.Ei selvinny että mitä kamalaa se Miranda teki yms.Joten onko tähän joku jatko-osa, ja jos on minkä niminen?Onkos täällä muita Lehtiskä faneja?
tuija lehtinen
5
1776
Vastaukset
- s.dn
Aivan, itsekin olen huomannut täysin saman asian. Mutta ei siitä mitään haittaa ole, päin vastoin! Tuosta mallikoulu pandorasta en tiedä mitään, mutta voithan käydä Lehtisen kotisivuilla: http://www.dd.chalmers.se/~f95lean/authors/lehtinen.html jos kiinnostaa tietää. Ja noista kirjoista on tullut luettua kaikki muut, paitsi Mirkat, niitä kirjoja en jostain syystä siedä! :P
- lehtinen fani
Tuija Lehtisen kirjassa, Lumiruusu (tosi hyva) kerrotaan miten Mallitoimisto pandora tarina jatkuu...Kirjassa Mirabellalla on aikas iso rooli mutta ei oo kumminkaan paahenkilo. Kannattaa EHDOTTOMASTI lukea. Kuuluu mun tuija lehtisen suosikki kirjoihin :)
- faniklubi
lehtinen fani kirjoitti:
Tuija Lehtisen kirjassa, Lumiruusu (tosi hyva) kerrotaan miten Mallitoimisto pandora tarina jatkuu...Kirjassa Mirabellalla on aikas iso rooli mutta ei oo kumminkaan paahenkilo. Kannattaa EHDOTTOMASTI lukea. Kuuluu mun tuija lehtisen suosikki kirjoihin :)
Mikaelan Enkelit on yksi suosikkini.
olen lukenut lähes kaikki Lehtisen kirjat. - mitä muuta luette
faniklubi kirjoitti:
olen lukenut lähes kaikki Lehtisen kirjat.Mitä muita kirjailijoita suosittelette.
Jos tykkäätte tuijan kirjoista, haluasin tietää muita saman tyyppisiä hyviä kirjoja.
Itse olen 30 kymmppinen nainen. Tykkään siltilukea teini kirjoja myös.
Itse tykkään Linda Howard, Cathy Kelly.
1. Linda Howard on ehdoton suosikkini.
2. Cathy Kelly
3. Tuija Lehtinen
Linda Howard:
Erotiikkaa tihkuvaa, ihanaa huumoria ja sopivasti jännitystä ja romantiikkaa.
Naisille suunnattuja kirjoja.
Cathy Kelly:
Romantiikkaa ja perhe-elämää. Käsittelee vaikeitakin aiheita mm. bulimia, raskaus, masennus, lapsettomuus, leskeys, ero, uusperheet, ystävyys.
Kaikissa tähän astisissa kirjoissa on ollut päähenkilöinä ystävykset joilta ei puutu huumorintajua. Naisille suunnattuja kirjoja. - minä vaan
faniklubi kirjoitti:
olen lukenut lähes kaikki Lehtisen kirjat.Onhan ne niin ihania kirjoja, oikeen uppoutuu niihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52322Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31590Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865