Uusi Zafira

Hyvältä vaikutti

Tuli käytyä ihmettelemässä uutta Zafiraa ja hyvältähän tuo vaikutti. Ajamaankin olisi päässyt, vaan eipä ollut oikein aikaa kun olin vain ruokatunnilla. Tilaa on äkkipäätään arvioituna jokseenkin yhtä paljon kuin Touranissa, mutta Zafira on sentään vähän nätimpi.

Outo juttu muuten, että 2,2-litraisen automaatti on vain nelipykäläinen, kun esim. Vectrassa on jo pitkään ollut nykyaikaisempi viisilovinen. Liekö nelivaihteinen sitten lyhyempi ja mahtuu paremmin Zafiran keulalle? Myyjän mukaan uuden 1,8-litraisen yhteyteen on tulossa ensi vuonna päivitetty Easytronic, sekin saattaisi olla ihan jees (Merivaa olen ajanut "vanhalla" Easytronicilla, eikä sekään ihan mahdoton ollut).

1

919

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

Meillä oli firmassa viikon koeajossa 2,2 zafira,kävin heittämässä lenkin sillä.tosi hyvältä vaikutti,ajettavuus "ehkä" parempi kun tällä hetkellä alla olevassa vectra wagonissa.Ajoasento tuntui paremmalta kuin vanhassa Zafirassa,ajoin sellaisella 100tkm.Ulospäin näyttää kapeammalta ja korkeammalta kuin vanha,liekö vain näkö harha? Se oli outoa kun muuten oli kaikki herkut,mut automaatti ilmastointia ei ollut? Mut nyt jos pitäis vaihtaa autoa,niin zafiran ottaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2117
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1205
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      136
      1143
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe