Kyllä oluen hintaa olisi laskettava vähintään puoleen nykyisestä. Mikäpä olisikaan mukavampaa kuin nautiskella entistä enemmän hienoja mallasjuomia kunhan se vain olisi rahallisesti työttömällekin mahdollista. Ei tarvitsisi aina ostaa samaa merkkiä kahta koria tarjouksesta tai vetää Lidlin halpoja litkuja.....
Viinaveroa ylös ja olutveroa alas!!!!
Oluen hintaa laskettava
5
459
Vastaukset
- se mukavaa
ostaa joskus muutakin olutta kuin lapin kultaa tarjous-sixbackissa
- Työtön...
Oluthan on jo nyt liian halpaa. Kyllä työttömällä on varaa kalliisiin viineihinkin! Tänäänkin korkkasin pullon, jonka litrahinta oli 17,33e, oluthan maksaa huomattavasti vähemmän. Ei ole alkoholiveron vika, jos et osaa käyttää rahojasi hyvin.
- R.T
Mielestäni "liian halpa" on joka tilanteessa tarkastelua kestämätön ilmaisu.Mikään ei ole ikinä liian halpaa.
Vastuuta omista valinnoista ei voi laittaa hinnan piikkiin,ja siten hankaloittaa toisten elämää korkeampien hintojen muodossa. - Mr Cilju
Minä teen juomani itse. Juuri hain cassasta tarjoussokerit ja laskin että kyllä arkijuomana kilju tulee edelleen edullisimmaksi. Viikonlopulla otamme joskus emännän kanssa tarjouskaljaa, jos sattuu vieraita tulemaan.
Olemme toki molemmat työttömiä, mutta ei oo vielä päässyt janojuoma loppumaan.
Juopolle viina on aina hintansa väärti, verotukselliset jutut ovat kikkailua, ja kysyntä ja tarjonta aina kohtaavat, oli voimassa vaikka kieltolaki.
Minä ajattelen kylmästi, että kysymys on evoluutiosta. Holhoamisyritykset hinta- tai veropolitiikalla eivät ole koskaan johtaneet mihinkään hyvään lopputulokseen. Keski-Euroopassa tai jopa Virossa ollaan evoluutiossa pidemmällä kuin meillä, missä holhoamista on harrastettu sukupolvia.
Kaikilta alkoholijuomilta verot vaiheittain valtion sietämään minimiin- kansaa kaatuu kuin Kannaksen taisteluissa, mutta seuraava sukupolvi viimeistään osaa viinaa käyttää. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504