Kyllä oluen hintaa olisi laskettava vähintään puoleen nykyisestä. Mikäpä olisikaan mukavampaa kuin nautiskella entistä enemmän hienoja mallasjuomia kunhan se vain olisi rahallisesti työttömällekin mahdollista. Ei tarvitsisi aina ostaa samaa merkkiä kahta koria tarjouksesta tai vetää Lidlin halpoja litkuja.....
Viinaveroa ylös ja olutveroa alas!!!!
Oluen hintaa laskettava
5
439
Vastaukset
- se mukavaa
ostaa joskus muutakin olutta kuin lapin kultaa tarjous-sixbackissa
- Työtön...
Oluthan on jo nyt liian halpaa. Kyllä työttömällä on varaa kalliisiin viineihinkin! Tänäänkin korkkasin pullon, jonka litrahinta oli 17,33e, oluthan maksaa huomattavasti vähemmän. Ei ole alkoholiveron vika, jos et osaa käyttää rahojasi hyvin.
- R.T
Mielestäni "liian halpa" on joka tilanteessa tarkastelua kestämätön ilmaisu.Mikään ei ole ikinä liian halpaa.
Vastuuta omista valinnoista ei voi laittaa hinnan piikkiin,ja siten hankaloittaa toisten elämää korkeampien hintojen muodossa. - Mr Cilju
Minä teen juomani itse. Juuri hain cassasta tarjoussokerit ja laskin että kyllä arkijuomana kilju tulee edelleen edullisimmaksi. Viikonlopulla otamme joskus emännän kanssa tarjouskaljaa, jos sattuu vieraita tulemaan.
Olemme toki molemmat työttömiä, mutta ei oo vielä päässyt janojuoma loppumaan.
Juopolle viina on aina hintansa väärti, verotukselliset jutut ovat kikkailua, ja kysyntä ja tarjonta aina kohtaavat, oli voimassa vaikka kieltolaki.
Minä ajattelen kylmästi, että kysymys on evoluutiosta. Holhoamisyritykset hinta- tai veropolitiikalla eivät ole koskaan johtaneet mihinkään hyvään lopputulokseen. Keski-Euroopassa tai jopa Virossa ollaan evoluutiossa pidemmällä kuin meillä, missä holhoamista on harrastettu sukupolvia.
Kaikilta alkoholijuomilta verot vaiheittain valtion sietämään minimiin- kansaa kaatuu kuin Kannaksen taisteluissa, mutta seuraava sukupolvi viimeistään osaa viinaa käyttää. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064