Olen hieman "vaihtanut alaa" lapsityöhön päin viime kevään aikana. Onko tämä suunta oikea vai etsinkö vielä entistä "hoitotyötä" ammattini mukaisesti? Olisiko syytä kouluttautua vielä jotenkin vai miten löydän "sen oikean" alan.Näetkö yleensäkään työni jatkuvan joulua pidemmälle? Mihin oikein panostaisin jotta olisin tyytyväinen. Kaikki on niin epävarmaa ja arveluttavaa. Kiitos jos jaksat auttaa.!!
Cherrykirsikka!
1
103
Vastaukset
Kyllä näkisin, että olet oikeassa suunnassa. Työ on vaihtelevampaa ja monipuolisempaa kuin entisesi ja koet olevasi siinä enemmän 'kotonasi'. Näkisin, että työsuhdettasi kyllä jatketaan joulunkin jälkeen, tosin lyhyehköinä jaksoina ja määräaikaisena, mutta se jatkuu kuitenkin niin halutessasi. Työn kautta Sinun on mahdollisuus päästä kursseille ym. lisäkoulutukseen, josta voit jatkaa alan opiskelua vaikkapa opistotasolla, jos siltä tuntuu - mahdollisuuksia kyllä on tälläkin tiellä.
Usko itseesi ja siihen että olet oikea ihminen oikealla paikalla, nauti jokaisesta vastaantulevasta päivästä ja sen tuomista haasteista. Et ole vaihtanut alaa sattumalta vaan kohtalon sormet ovat olleet mukana pelissä - koen sinun olevan omiasi lasten kanssa työskentelyyn. Myös itse koet työsi antavammaksi, kun maltat pysähtyä hetkeen ja lakata tavoittamasta pilvilinnoja jossain kaukana tulevassa. Älä haikaile mennyttä, älä kurkoita liiaksi kaukaisuuteen - tartu hetkeen, elä tässä ja nyt! Valoisaa syksyä Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402